قیمت خرید میز اتو ایستاده چوبی جدید ارزان

 

شاید تصور می کنید همه میزهای اتو شبیه به هم هستند. اما در اشتباه هستید. انواع متنوعی از میز اتو در بازار وجود دارد که هریک  امکانات و اندازه های مختلفی دارند. اگر قصد خرید میز اتو را دارید، این مطلب را بخوانید.

در این پست قصد داریم ضمن معرفی انواع میز اتو، قیمت خرید میز انواع مختلف آن از جمله قیمت میز اتو ایسستاده چوبی را بررسی کنیم.

معرفی انواع میزهای اتو

میزهای اتو از نظر قابلیت حمل به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند:

1-میزهای اتوی ثابت :

این نوع میز اتو قابلیت جابجایی ندارد و نمی شود آنها را جمع کرد. میزهای اتو چوبی و یا میز اتوی کمد دار نمونه ای از این دست می باند. اگر فضای کافی برای نگه داری میزهای اتو ندارید، بهتر است فکر خرید ان را از سر بیرون کنید. برای اطلاع از قیمت میز اتو کمد دار جدید، می توانید از لیست محصولی که در انتهای مطلب ارائه شده است، دیدن نمایید.

2-میز اتوی متحرک:

میزهای متحرک بر دو نوع نصبی و قابل جابجایی تقسیم می شوند.

  • مدل نصبی مخفی: این نوع از میزها در یک کمد یا کابینت درون دیوار جاساز می شوند. در زمان استفاده از آن کافی است میز را بازکنید. بعد از اتمام کار دوباره آن را جمع کرده و در کمد یا کابینت قرار دهید.

میزهای نصبی از نظر ساخت به شکل ریلی یا تاشو تقسیم بندی می شوند.

ریلی: در این مدل، میز اتو را روی یک کابینت یا محفظه ریلی نصب می کنند. در زمان استفاده، میز را بیرون می کشید و پس از اتمام کار، میز به داخل محفظه سُر می دهید. مدل های ریلی از وسط بالشتک جمع می شوند.

تاشو:در مدل تاشو، میز از قسمت پایه جمع می شود. به این ترتیب که آن قسمت ها را تا می کنند و در جای خودش قرار می دهند.

  • میز اتوی قابل جابجایی: متداول ترین نوع میز اتو، مدل قابل جابجایی است که تقریبا در بیشتر خانه ها یافت می شود. این نوع از میزها را می توان تا کرد و در کمد یا کنار دیوار قرار داد.این میزها سبک هستند و براحتی جابجا می شوند. تنها نقطه ضعف این میزها این است که برای اتو کشی لباسهای سنگین مناسب نمی باشند.

میز اتو لیستاده

ارتفاع استاندارد میز اتو

میزهای اتو معمولا در دو حالت نشسته و ایستاده طراحی و ساخته می شوند. در حالت استاندارد، بهتر است ارتفاع میز اتو تا کمر فرد برسد. به این ترتیب اتو کشیدن راحت تر خواهد بود و دست بهتر روی میز حرکت می کند. اگر ارتفاع میز اتو بسیار بلند باشد، روی لباس تسلط کافی ندارید. از طرف دیگر، میز اتوی کوتاه ممکن است سبب کمر دردتان شود.

  • میز اتوی پایه کوتاه

اگر مشکل پا یا کمر درد دارید، میز اتوی پایه کوتاه گزینه مناسبی است. این میز روی زمین قرار می گیرد و شما می توانید در حالت نشسته اتوکشی را انجام دهید.

  • میز اتوی ایستاده

میز اتوی ایستاده پایه های بلندتری دارد. در مدل های استاندارد آن، پایه ها قابلیت تنظیم را دارند تا برای استفاده افراد مختلف مناسب اشد. معمولا ارتفاع این نوع میز از 70تا 90 ساتی متر قابل تنظیم است. برای اطلاع از قیمت میز اتوی ایستاده می توانید قسمت معرفی محصول که در انتهای این مطلب اورده شده است، را مطالعه نمایید.

 

امکانات یک میز اتوی استاندارد

هر چه امکانات و تجهیزات میز اتو بیشتر باشد، کار کردن با ان راحت تر خواهد بود.

1-جای اتو: یک میز استاندارد باید جایی برای قرار دادن اتو داشته باشد. برخی از میزها جای اتوی میله‌ای دارند و برخی دیگر صفحه‌ای هستند که ایمن‌تر و محکم‌تر است.

2-ژانت: ژانت در واقع، یک میز اتوی باریک است که برای اتو کردن آستین از آن استفاده می شود. معمولا در برخی از میزها، ژانت روی میز نصب شده است.

3-آویز لباس: از آنجاییکه تا کردن لباس گرم سبب چروک مجدد آن می شود، در برخی میزهای اتو محلی برای آویز لباس تعبیه شده است تا لباس گرم را روی آن اویزان کنند و خنک شود.

4-سیم رابط با پریز: در برخی از میزهای اتو یک پریز روی میز تعبیه شده است. شما می توانید اتو را به آن وصل کنید و سیم خود میز را به پریز اصلی متصل کنید. این موضوع برای مواقعی که فاصله میز از پریز زیاد است بسیار کاربرد دارد.

5-نگهدارنده سیم اتو: یکی از مشکلاتی که در زمان اتو لباس با آن مواجه می شوید، برخورد با سیم اتو است. نگهدارنده سیم اتو یک میله است که سیم اتو را به آن آویزان می کنند. به این ترتیب، میز اتو مزاحم کارتان نمی شود.

6-قفل کودک: قفل کودک پایه میز را قفل می کند. به این ترتیب، احتمال واژگون شدن میز وجود نخواهد داشت.

اکنون با انواع میز اتو آشنا شدید. در ادامه لیستی از چند نمونه میز اتوی ایستاده جدید، باکیفیت و ارزان در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. تمامی این محصولات از کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه برخوردار هستند. با کلیک روی هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری را درباره آن به دست بیاورید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.