کیف و کفش طوسی با چی ست میشه؟

ست کردن کیف و کفش با لباس زنانه شاید موضوع پیچیده ای به نظر بیاید اما چند قانون کلی دارد که با رعایت کردن آنها استایل شیک و زیبایی در هر موقعیتی خواهید داشت.ست کردن کفش با لباس ، به غیر از شیک‌پوشی دلایل دیگری هم دارد،این کار باعث می‌شود پاها کشیده‌تر دیده شود و علاوه بر آن تمام بخش‌های دیگر لباس و تیپ شما هم مرتب به نظر برسد.در این مقاله طیف رنگهایی که با کیف و کفش طوسی ست میشود را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

👇بیا تو پیجم مانتو حراج کردم👇

تارا استار
کیف و کفش طوسی

معمولا در انتخاب رنگ کفش، کیف و سایر اکسسوری‌ها باید به رنگی که در پیراهن یا مانتو به عنوان رنگ مرجع قرار داده‌اید، توجه کنید. قانون کلی این است که بهتر است رنگ کفش از رنگ مرجع یک درجه تیره‌ یا روشن‌تر باشد.

برای آنکه بیش از حد “یک رنگ” به نظر نرسید، بهتر است به ویژه در مورد لباس مجلسی سراغ یک کفش مجلسی زنانه با رنگی یک درجه تیره‌تر یا روشن تر بروید.

ست طوسی با سفید

کیف و کفش طوسی با چه رنگهایی ست میشود؟

لباس های صورتی، مشکی، سفید و طوسی به کفش طوسی نیاز دارند.

ست طوسی با صورتی

ست کیف و کفش طوسی

یکی از رنگ های پر طرفدار در بین مردم رنگ طوسی است .طوسی یکی از رنگ هایی است که با هر رنگ دیگری ست می شود. اگر در کمدتان کیف و  کفش طوسی دارید و نمی دانید این کفش را همراه چه لباسهایی باید بپوشید ، باید بدانید ،این کفش را می توانید در خیابان با همه رنگ های خنثی از جمله مشکی و طوسی استفاده کنید. در مجلس نیز بهتر است در کنار کیف و کفش طوسی طیف های صورتی و سفید را بپوشید تا زیبا و جذاب شوید .

ست کیف و کفش طوسی با مشکی

در ادامه لباسهایی که با کیف و کفش طوسی ست میشود را برای سهولت خرید اینترنتی و ارزان برای شما قرار داده ایم.(مقاله راهنما و خرید اینترنتی بهترین برندهای پنکیک با قیمت مناسب)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.