با کفش کالج چه مانتویی بپوشیم؟

تا چندین سال قبل اکثریت مانتوهای موجود در بازار برای خانم ها مانتوهای جلوبسته بودند که معمولاً بلند و گشاد دوخته می‌شدند. اما امروزه مانتوهای مختلفی طراحی و تولید شده که با مدل‌های جدید روانه بازار می‌شوند.

از آنجایی که مانتو بخش اصلی و زیادی از استایل خانم ها را شامل می شود ست کردن آن با کفش، شلوار، کفش، کیف و شال از موضوعات مهم برای خانم ها می باشد. یکی از ملزومات یک استایل زنانه شیک و جذاب کفش می باشد.

👇بیا تو پیجم مانتو حراج کردم👇

تارا استار

ست مانتو و کفش تا حد زیادی تعیین کننده استایل خانمها است. از این رو ست کردن هر کفشی با هر مانتویی ساده نیست و باید طبق اصولی صورت پذیرد. کفش کالج از آن دست کفش هایی می باشد که به خاطر راحتی و همچنین قابلیت بالای آن برای ست شدن با هر لباسی، بسیار محبوب است.

اما پوشیدن کفش کالج با یک سری از مانتوها جلوه و جذابیت خاصی به استایل زنانه می بخشد. این کفش ها دارای تنوع رنگ بالایی از جمله زرشکی، عسلی، سورمه ای، آبی و …. می باشد و از متریال های مختلفی مانند چرم، جیر، ورنی و … ساخته می شوند.

ست کردن استایل های مختلف با این کفش ها کار چندان دشواری نمی باشد و شما چه در استایل های رسمی و اداری و چه در تیپ ها کژوال و غیر رسمی می توانید از کفش کالج زنانه استفاده کنید.

ست کردن کفش کالج با مانتو

چگونه کفش کالج را با انواع مختلف مانتو ست کنیم؟

کفش کالج و مانتو بلند

بهترین مانتویی که می تواند با کفش کالج یک استایل جذاب برای شما بسازد، مانتو بلند می باشد. شما می¬‌توانید برای داشتن یک استایل رسمی کفش کالج را با مانتوهای بلند جلو بسته بپوشید . برای این استایل بهتر است از کفش کالج چرمی یا ورنی براق استفاده نمایید. ولی اگر به دنبال یک استایل اسپرت برای شرکت در یک میهمانی یا دورهمی دوستانه هستید می توانید کفش کالج را با مانتو بلند جلو باز بپوشید و به سادگی با سایر آیتم¬‌های استایل خودتان مانند سرهمی، شلوار، دامن و… در زیر مانتو بلند یک ست جذاب و زیبا بسازید. همچنین برای استایل روزانه خود نیز می توانید از ست کفش کالج با مانتو بلند جلوباز بهره ببرید. پوشیدن کفش کالج با مانتو بلند جلوباز به همراه یک شلوار جین از محبوبترین ست ها در بین خانمها می باشد.

کفش کالج و مانتو کتی

مانتو کتی به خاطر فرمی که دارد اغلب خانمها برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی از آن استفاده می کنند و بیشتر تمایل به پوشیدن این مانتو با کفش های پاشنه بلند را دارند. اما ترکیب یک مانتو کتی با کفش کالج و البته یک شلوار مناسب می تواند یک استایل خاص را رقم بزند. اگر دوست دار رنگهای شاد و خاص مثل زرد، آبی، زرشکی و … هستید بهتر است که مانتو کتی و کفش کالج تنالیته رنگی مشابه داشته باشند و یا حتی یکرنگ باشند و برای ایجاد تضاد در استایل از یک شلوار رنگ متفاوت مثل مشکی استفاده گردد.

کفش کالج و مانتو سارافونی

مانتو سارافونی یکی از محبوبترین مانتوهای خانم ها برای فصلهای گرم می باشد. اغلب این مانتو با ساپورت پوشیده می شود و بعضی ها هم ست آن با شلوار جین را می پسندند. ترکیب مانتو سارافونی و کفش کالج بیشتر مورد اقبال خانمهای جوان است. به دلیل اقتضای سن خانم های جوان و استفاده از رنگهای متنوع و شاد در استایل و ست کردن لباسها، پوشیدن مانتوهای سارافونی بیشتر در این سنین مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو ست کردن یک مانتو سارافونی رنگی با یک کفش کالج رنگی یکی از استایل های بسیار زیبا و خاص می باشد. برای مثال با یک مانتو سارافونی زرد رنگ پوشیدن یک ساپورت مشکی و یک کفش کالج عسلی می تواند گزینه خوبی باشد.

کفش کالج و مانتو هم رنگ

اگر کفش و مانتو شما قرار است همرنگ باشند و از یک خانواده رنگی باشند میتواند کمی تنالیته رنگی آنها با هم تفاوت داشته باشد و یک کدام از آنها روشنتر باشد. اگر کفش کالج و مانتو یکرنگ می باشند بهتر است از شلوار و شالی استفاده شود که رنگی متضاد این دو را داشته باشد تا وجه تمایز و تضادی در استایل شما شکل بگیرد و از یکنواختی دور شود.

در این مقاله سعی نمودیم نکاتی جهت ست کردن کفش کالج با تنواع مانتو را ارائه دهیم. در ادامه لیستی ازز چند مدل مانتو شیک و باکیفیت موجود در بازار را برای شما اماده کردیم که با کلیک بر روی عکس و یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری از آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.