برند لباسی که مورد تایید ارگان‌های دولتی و خصوصی بود فروش اینترنتی خودش را آغاز کرد

گاهی در ادارات دولتی یا ارگان‌های خصوصی، کارمندان لباس‌هایی بر تن می‌کنند که علاوه بر زیبایی و کارایی، اعتبار مجموعه را نیز بالا می‌برند. هر چه کارمندان شما پوشش مناسب‌تر و ویژه‌ای داشته باشند؛ برای برندینگ مجموعه شما بسیار مهم و مفید است. اما ارگان‌های دولتی و خصوصی ست‌های اداری خود را از کجا تهیه می‌کنند؟ یا برند لباسی که مورد تأیید ارگان‌های دولتی و خصوصی باشد کدام برند است؟

 گاهی در ادارات دولتی یا ارگان‌های خصوصی، کارمندان لباس‌هایی بر تن می‌کنند که علاوه بر زیبایی و کارایی، اعتبار مجموعه را نیز بالا می‌برند. هر چه کارمندان شما پوشش مناسب‌تر و ویژه‌ای داشته باشند؛ برای برندینگ مجموعه شما بسیار مهم و مفید است. اما ارگان‌های دولتی و خصوصی ست‌های اداری خود را از کجا تهیه می‌کنند؟ یا برند لباسی که مورد تأیید ارگان‌های دولتی و خصوصی باشد کدام برند است؟ در این مقاله به پرسش‌های بالا پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید.

برند لباسی که مورد تایید ارگان‌های دولتی و خصوصی بود فروش اینترنتی خودش را آغاز کرد

چرا استفاده از ست اداری مهم است؟

 نظم و هماهنگی تا حد زیادی از پوشش یک شخص نشان داده می‌شود. در یک محیط اداری آنچه که شما را فردی منظم، سخت کوش و قابل اعتماد نشان می‌دهد، استفاده از یک ست اداری مناسب است. داشتن یک استایل شخصی رسمی اعتماد به نفس و شخصیت شما را نشان می‌دهد و همین امر موجب تمایز و تفاوت شما با سایر کارمندانی است که به استایل شخصی‌شان در سرکار چندان اهمیتی نمی‌دهند.

ست اداری چه مزیت‌هایی دارد؟

با داشتن یک ست اداری مناسب شما تا حدود 50 درصد بودجه‌ای که به خرید لباس اختصاص داده‌اید کمتر می‌شود. هر چه برای یک ست شیک و باکیفیت بیشتر هزینه کنید ماندگاری آن بیشتر می‌شود. البته منظور این نیست که هرچه گران‌تر بهتر! نه. اما خرید از یک برند معتبر با سابقه به شما کمک می‌کند تا یک خرید هوشمندانه و اقتصادی داشته باشید. معمولاً یکی از برترین برندهایی که تهیه ست اداری ارگان‌های خصوصی و عمومی را بر عهده دارد، ماهپار است. 

 چرا ماهپار مورد تایید ارگان‌های خصوصی و دولتی است؟

 اصل اول پوشش در ارگان‌های دولتی و خصوصی پایبندی به اصول و هنجارها و حجاب جامعه اسلامی است که در ادارات بیش از سایر ارگان‌ها سخت گیری می‌شود. پس مدیران و تصمیم گیرندگان سعی می‌کنند که پوشش و حدود اسلامی در مورد پوشش رعایت شده باشد. اصل دوم کیفیت محصولات است. ست اداری نهایت یک یا دو دست در سال خریداری می‌شود. باید از چنان کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا شما علاوه بر راحتی احساس زیبایی و جذابیت را نیز تجربه کنید. اصل سوم رنگ، دوخت و مدل‌های متنوع است که ماهپار برند مورد تأیید و با سابقه که در تهیه ست اداری فعالیت می‌کند؛ به آن‌ها پایبند است. 

برند لباسی که مورد تایید ارگان‌های دولتی و خصوصی بود فروش اینترنتی خودش را آغاز کرد

 لباس فرم کارمندان چگونه باید باشد؟

یونیفرم اداری زنانه شامل مانتو و شلوار همراه با مقنعه است. معمولاً طرح ساده، رنگ تیره و دوخت رسمی و منسجمی دارد. قد آن معمولاً تا زانو و حالت استانداردی دارد. پالت رنگی انتخابی برای لباس کارکنان معمولاً از رنگ‌های خنثی نظیر مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای انتخاب می‌شوند.

بهترین لباس در محل کار

بهترین لباس در سرکار راحت‌ترین لباس است. اما راحتی به معنای پوشش دلخواهی نیست؛ بلکه آنچه که مطابق با قوانین پوششی است و می‌تواند ما را بهتر از آنچه که هستیم نشان دهد. به جز لباس توجه به اصول آرایشی و بهداشتی هم مهم است. یک دوش آب سرد در صبح می‌تواند علاوه بر سلامتی به شادابی پوست شما هم کمک کند. استفاده از دئودورانت‌ها و ادکلن ملایم هم از جمله راهکارهایی برای جذاب به‌نظررسیدن است. آرایش ملیح و ملایم نیز شما را زیباتر می‌کند. آرایش غلیظ و استفاده از رنگ‌های تند و جیغ نه تنها شما را بی کلاس بلکه غیر قابل اعتماد نشان می‌دهد. 
 

چرا پوشیدن ست اداری در شرکت مهم است؟

 پوشش ظاهری و جذابیت بصری در نگاه اول باعث ساخت تصویری مثبت از شما و شرکتتان در ذهن مخاطب می‌شود. فرقی نمی‌کند که مخاطب شما ارباب رجوع یا مدیر ارشد یکی از کارخانه‌ها باشد. ما به شخصی که پوشش نامتناسب با محیط کاری داشته یا از قوانین و هنجارها روی گردان باشد؛ اعتماد نمی‌کنیم. شما در جایگاه مدیر شرکت باید بیش از دیگران به اهمیت داشتن پوشش متحدالشکل و یکسان بین کارکنان خود، واقف باشید. چون زمانی که یک مدیر در ایجاد نظم و انضباط مجموعه خود موفق نباشد؛ نمی‌تواند قابل اعتماد باشد. یکی از راه‌های ایجاد نظم اتحاد پوششی و داشتن یونیفرم مخصوص کارکنان است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که پوشیدن یونیفرم فقط مخصوص اداره‌های دولتی نیست، بلکه یک شرکت برای داشتن یک هویت و برندینگ باید به جزئی‌ترین مسائل دقت کند.

 لباس فرم کارکنان شرکت چگونه باید باشد؟

یونیفرم اداری زنانه شامل مانتو و شلوار همراه با مقنعه است. معمولاً طرح ساده، رنگ تیره و دوخت رسمی و منسجمی دارد. قد آن معمولاً تا زانو و حالت استانداردی دارد. پالت رنگی انتخابی برای لباس کارکنان معمولاً از رنگ‌های خنثی نظیر مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای انتخاب می‌شوند.

 مزایای استفاده از لباس فرم در شرکت

 داشتن یک لباس فرم یکسان علاوه بر جذابیت و بالابردن کلاس کاری شرکت، باعث ایجاد نظم و انضباط و حس وفاداری و تعلق خاطر کارکنان می‌شود. یک ست اداری علاوه بر هویت بخشی به مجموعه باعث کاهش دغدغه‌ی کارمندان برای انتخاب لباس در هنگام مراجعه به شرکت می‌شود. راحتی و کارایی لباس فرم مخصوص موجب افزایش بهره وری کارمندان نیز می‌باشد.

 معایب استفاده از یونیفرم

 برخی از کارکنان به دلیل تنوع طلبی یا جدی نگرفتن موقعیت شغلی حاضر به پذیرش به یونیفرم نیستند. در این صورت شاید کمی کشمکش بین شما و کارمندتان پیش آید که با کمی درایت موضوع حل می‌شود. ممکن است آقایان در هنگام پوشیدن یونیفرم کمی سخت گیری کنند که این موضوع نیز با دلایل منطقی قابل حل است. اندام و سایز تمام کارکنان یکسان نیست و اگر شما از یک نمونه یک سایز یکسان تهیه کنید، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

برند لباسی که مورد تایید ارگان‌های دولتی و خصوصی بود فروش اینترنتی خودش را آغاز کرد

 اهمیت پوشیدن یونیفرم در محل کار

 محدودیت انتخاب لباس علاوه بر صرفه جویی در زمان، موجب کاهش هزینه‌های کارمندان نیز می‌شود. کاهش هزینه‌های جانبی در بلند مدت هم به نفع شما و هم به نفع کارمندانتان است. همچنین پوشیدن یونیفرم شرکت با آرم و لوگوی شما باعث جلوه‌ی بیشتر نام شما و ثبت آن در خاطر مراجعه کنندگان می‌شود.

 یک لباس فرم اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

 یک لباس فرم اداری باید شیک، جذاب و ظریف باشد و ظاهر افراد را آراسته و مرتب نشان دهد. پارچه‌ی با کیفیت بالا با چروک کم می‌تواند خیال شما را از بابت اتوکشی‌های مکرر و آسیب به پارچه راحت کند. قد مانتو تا زانو و شلوار گشادی معمولی داشته باشد. شلوارهای چسبان یا شلوارهایی نظیر واید یا بگ یا حتی مام استایل برای اداره و داشتن یک ظاهر لوکس و رسمی مناسب نیستند. رنگ‌های آن معمولاً در طیف تیره (مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و قهوه‌ای) انتخاب می‌شوند.

  خرید لباس اداری برای کارکنان 

 معمولاً اگر شرکت یونیفرم خاصی نداشته باشد و فقط موقع استخدام به ظاهری مناسب و آراسته اکتفا کند باز هم شاهد تیپ‌های گوناگون و رنگ‌های متفاوتی خواهد بود. اما وقتی برای طراحی و دوخت یا خرید از یک برند معتبر هزینه کند؛ خیال خود و کارمندانش از بابت پوشش راحت است. فروشگاه ماهپار با ارائه مدل‌های متنوع ست مانتو و شلوار اداری می‌تواند در انتخاب مناسب یونیفرم بسیار مؤثر باشد.

 خرید اینترنتی ست اداری

 ماهپار برند لباسی که مورد تأیید ارگان‌های دولتی و خصوصی بود، فروش اینترنتی خودش را آغاز کرد. با خرید اینترنتی شما در طول شبانه روز می‌توانید مدل‌های جدید را ببینید، مقایسه کنید و با قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه‌ها به طور مستقیم از خود برند خریداری کنید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.