قیمت اتو مو و راهنمای خرید بهترین اتو مو بازار [در سال 1401]

اتو مو نقش مهمی در زیبایی دارد و این زیبایی را با استفاده از اتو مو می‌توان دوچندان کرد. انتخاب اتو مو باتوجه‌به زیاد بودن برندهای تولیدکننده آن کار سختی است و شما را به‌شدت سردرگم می‌کند. در خرید اتو مو باید حساس باشید و بهترین را خریداری نمایید زیرا مو آسیب‌پذیر است و در صورت استفاده از اتو مو نامناسب به‌شدت آسیب می‌بیند.

توصیه می‌کنیم، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید زیرا یک راهنمای جامع برای خرید بهترین اتو مو بازار است. پس با ما همراه باشید.

قیمت اتو مو و راهنمای خرید بهترین اتو مو بازار [در سال 1401]

قیمت خرید انواع اتو مو در دیجی کالا

[digikala81629363182]

دلیل خرید اتو مو

خوش حالت بودن مو یکی از رازهای زیبایی است که در چند سال اخیر باید ساعت‌ها وقت را برای صاف کردن و یا حالت دادن مو تلف می‌کردید، اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی اتو مو با برندها و کیفیت‌های بسیار عالی به بازار عرضه شده‌اند که در مدت زمانی کمی موها را صاف می‌کند که می‌توانید به‌راحتی آن ها را حالت دهید.

اتو مو را می‌توانید برای صاف کردن مو، حالت دادن، حجم دادن و یا فر کردن مو استفاده نمایید پس کاملاً یک وسیله کاربردی است و باید برای خرید اتو مو هزینه کنید تا یک برند خوب را تهیه نمایید. اگر یکی از بهترین برندهای موجود در بازار را خریداری نمایید، سال‌ها برای شما کار خواهد کرد و به موهای شما آسیب وارد نمی‌کند.

آیا اتو مو به ‌مو آسیب می‌رساند؟

هر وسیله مفیدی در صورت استفاده نادرست و غلط به یک وسیله مضر تبدیل شود پس این ما هستیم که مضر بودن یا نبودن اتو مو را تعیین می‌کنیم. اتو مو اگر باکیفیت باشد، چندان ضرری را برای موهای شما به همراه ندارد و به آن ها آسیب نمی‌زند. اما اگر اتو مو مرغوب نباشد، احتمال آسیب رسیدن به مو وجود دارد.

همچنین نحوه استفاده شما از اتو مو بسیار مهم است، اگر به تعداد دفعات زیاد و بدون توجه به موارد و نکات لازم از اتو مو استفاده کنید، موهای شما در معرض آسیب‌دیدگی قرار دارند. رعایت برخی از نکات ساده مانند عدم استفاده از حرارت‌های بالای اتو مو، نکشیدن مو در زمان اتوکشی و … باعث می‌شود که اتو مو یک وسیله کاربردی و مفید برای افزایش زیبایی ظاهری شما باشد.

قیمت اتو مو و راهنمای خرید بهترین اتو مو بازار [در سال 1401]

معرفی انواع اتو مو

در زمان خرید اتو مو شما با انواع زیادی اتو مو در مارک‌ها و برندهای مختلفی روبه‌رو خواهید شد که شما را سردرگم خواهد کرد. برای اینکه انواع اتو مو را بشناسید، ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.

  1. اتو مو سرامیکی

یک اتو مو با قیمت مناسب برای صاف کردن و حالت دادن انواع مو جنس مو، اتو مو سرامیکی می‌باشد. صفحات اتو مو از جنس سرامیک هستند که با قرارگرفتن مو در بین آن ها، گرما را به‌خوبی پخش می‌کنند.

این نوع از اتو مو در دسته اتو موهای ارزان باکیفیت قرار می‌گیرد. البته جنس سرامیک‌ها و کیفیت بر قیمت آن ها تأثیر می‌گذارند. اتوموهای سرامیکی به دلیل آنکه به‌آرامی داغ می‌شوند، میزان آسیب‌دیدگی مو در آن ها کم است.

اتو مو سرامیکی دارای یک مزیت عالی است که به‌واسطه آن موهای نازک و شکننده را به‌خوبی می‌توان بدون آسیب‌دیدگی صاف کرد. این مزیت به تولید حرارت مادون‌قرمز برمی گردد.

توجه کنید که از اتو مو سرامیکی بی‌کیفیت و ارزان استفاده نکنید زیرا در آن ها روکش سرامیکی بسیار نازک است و در مدت‌زمان کمی این روکش از بین می‌رود و فلز زیر آن پیدا می‌شود که به‌شدت به مو آسیب می‌زند.

توجه: از اتو مو سرامیکی خود به‌خوبی مراقبت کنید زیرا امکان آسیب‌دیدن صفحات آن وجود دارد.

 

  1. اتو مو تیتانیومی

اتو مو تیتانیومی یک اتو مو حرفه‌ای است که در آرایشگاه بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. این اتو مو سریع داغ می‌شود و اگر حرفه‌ای نباشید، به موهای شما آسیب می‌زند. تیتانیوم که در صفحات این اتو مو است، رسانایی گرمایی بالایی دارد و در مقابل وزن آن نیز کم است.

اگر اتو مو تیتانیومی را خریداری کرده باشید، سال‌ها برای شما کار خواهد کرد زیرا از دوام بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این نوع اتو مو که در برخی از مدل‌هایش دیده می‌شود، تولید یون‌های منفی است که بر مو اثرهای مثبتی می‌گذارد.

اتو مو تیتانیومی سریع موهای شما را صاف و حالت دارد می‌کند و این صاف بودن دوام بیشتری نسبت به موهای اتوکشیده توسط اتو مو سرامیکی دارد.

اگر موهای شما ضخیم است، اتو مو تیتانیومی بهترین خرید برای شما خواهد بود و در مقابل برای موهای نازک و کم پشت به دلیل اینکه سریع داغ می‌شود، گزینه مناسبی نخواهد بود.

  1. اتو مو آیونیک

یک اتو موی گران اما باکیفیت بسیار بالا می‌باشد که به‌هیچ‌وجه رطوبت مو را از بین نمی‌برد. اتو مو آیونیک نه‌تنها رطوبت مو را از بین نمی‌برد، بلکه در برابر خشک شدن مو به‌عنوان یک سد عمل می‌کند.

برای انواع مو با جنس‌های مختلف استفاده از این نوع اتو مو توصیه می‌شود که توصیه ما به افراد با موهای خشک، خرید اتو مو آیونیک می‌باشد.

  1. اتو مو تورمالین

نام این اتو مو به جنس آن برمی‌گردد که از تورمالین در ساخت آن استفاده کرده‌اند. تورمالین یک سنگ گران‌بهاست که یک مزیت بسیار قابل‌توجه دارد و آن هم تولید یون‌های منفی است که سبب می‌شود، یون‌های مثبتی که در مو ایجاد شده است را خنثی نماید.

همچنین اتو مو تورمالین یکی از بهترین اتو موهای موجود در بازار است زیرا چربی مو را به‌خوبی حفظ می‌کند. همچنین به دلیل صاف بودن بیش از حد صفحات این نوع اتو مو موهای شما کشیده نمی‌شود و آن را از این آسیب نیز دورنگه می‌دارد.

اگر به طور مکرر موهای خود را با اتو صاف می‌کنید، حتماً از اتو مو تورمالین استفاده کنید زیرا به دلیل گرم‌شدن آن به‌آهستگی هرچه‌تمام‌تر به موهای شما آسیب نمی‌زند.

استفاده از تولید حرارت مادون‌قرمز در کنار تمام مواردی که گفته شد، اتو مو تورمالین را به یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

  1. اتو مو کراتینه

اتو مو کراتینه یکی از پرفروش‌ترین اتو موهای موجود در بازار است. خود کراتین در ساختار مو وجود دارد و نرم بودن آن کاملاً به کراتین مربوط است. این اتو مو باقدرت بالایی در تولید یون منفی دارد که همین امر سبب بالارفتن میزان صاف کنندگی و حالت دهندگی آن می‌شود.

اتو مو کراتینه بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد که هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای افراد مبتدی یک اتو مو تمام‌عیار است. همچنین در زمان استفاده از اتو مو کراتینه موی شما آسیب نخواهد دید و زیبایی آن بیش‌ازپیش می‌شود.

هرکدام از این اتو موها در برندهای مختلف و باقیمت‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که برای آن که موی سر آسیب نبیند، باید باکیفیت‌ها و اورجینال‌های آن ها را خریداری نمایید. اتو مو پرومکس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که در همه جای دنیا به دلیل کیفیت بالا فروش خوبی دارد.

انواع اتو مو بر اساس اندازه عرض صفحه

یکی دیگر از مواردی که در تقسیم‌بندی اتو مو موردتوجه است، عرض آن‌هاست که باید در زمان خرید به آن توجه نمایید. این تقسیم‌بندی در زیر آمده است:

  • اتو مو دارای عرض بلند و باریک: یک انتخاب مناسب برای اتو کردن موهای کوتاه است که می‌توان از اتو مو باریک برای فر کردن موهای خود استفاده کنید.
  • اتو مو دارای عرض بلند و پهن: این نوع از اتو مو برای موهای بلند بسیار کارآمد است و موهای شما را به‌سرعت صاف می‌کند و زمان کمتری را برای صاف کردن موها نیاز دارید.

 

اتو مو را مناسب با جنس موی خود خریداری نمایید.

اگر به دنبال آن هستید که بهترین اتو مو را خریداری کنید باید در کنار توجه به ویژگی‌های اتو مو، جنس موی خود را در نظر داشته باشید و متناسب با آن اتو مو را انتخاب نمایید. در همین راستا در ادامه بافت‌های مو را معرفی کرده‌ایم:

  • مو نازک و صاف

این نوع از مو به‌راحتی لخت می‌شود و نیاز به استفاده از درجه حرارت‌های بالا نیست و نباید اتو مو را به مدت زیادی رو مو قرار دارد زیرا به مو آسیب می‌رساند. معمولاً اتو مو سرامیکی انتخاب مناسبی برای این جنس مو است زیرا به‌آرامی داغ می‌شود و احتمال آسیب رساندن به مو کمتر می‌شود.

  • مو ضخیم و صاف

موهای ضخیم برای صاف شدن نیاز به حرارت بیشتری دارند و همچنین استفاده از اتو مو پهن در این نوع از موها لازم است زیرا در هر بار اتو کردن حجم زیادی از مو در بین کفی‌های اتو مو قرار می‌گیرد.

  • مو فر و نازک

برای صاف کردن موهای فر می‌توانید از اتو مو تیتانیومی و تورمالین استفاده کنید که قابلیت تنظیم درجه حرارت را نیز دارا می‌باشند. همچنین این مدل از اتو مو ها از درجه حرارت مناسبی برخوردار می‌باشند.

  • مو فر و ضخیم

اگر موی شما هم فر و هم ضخیم است، باید اتومویی را خریداری کنید که دارای قدرت حرارت بالا و کفی پهنی باشد. اگر چنین اتومویی را خریداری کنید، زمان حالت دادن و صاف کردن موهای شما به حداقل می‌رسد.

نکات مهم در زمان خرید اتو مو

برای آنکه بهترین مارک اتو مو را خریداری کنید، باید به برخی نکات تکمیلی توجه نمایید که مهم‌ترین‌های آن در ادامه ذکر کرده‌ایم:

  • درجه حرارت

یک اتو مو دارای گستره دمایی خاص خود است که یک ویژگی مهم به‌حساب می‌آید زیرا دما و حرارت لازم برای اتو کردن موهای مختلف متفاوت می‌باشد. معمولاً دمای 365 درجه فارنهایت را یک دمای مناسب برای اتو کردن موها می‌دانند که بازهم به توجه به نوع مو این دما فرق می‌کند.

پس اتومویی را خریداری نمایید که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد. برندهای مختلف چون اتو مو بابلیس از درجه تنظیم حرارت برخوردارند.

  • نوع اتصال سیم برق اتو مو

معمولاً اتو مو زیاد جابه‌جا می‌شود و حرکت دست بارهاوبارها در زمان اتو کشیدن تغییر می‌کند پس سیم اتو مو باید محکم باشد و همچنین توانایی چرخش را داشته باشد تا در صورت جابه‌جایی امکان قطع شدن و آسیب‌دیدن سیم از بین برود.

  • برند اتو مو

زیبایی و سلامت مو شما مهم است بنابراین هر اتومویی را خریداری نکنید. اتو مو مکس، اتو مو رمینگتون و … از برندهای معروف موجود در بازار هستند که کیفیت محصولات آن ها کاملاً تضمین شده است.

اگرچه قیمت این محصولات نسبت به محصولات تقلبی و برندهای ناآشنا بیشتر است، اما در عوض سلامت مو شما به خطر نمی‌افتد و همچنین طول عمر آن ها بالاست.

  • آپشن خاموش شدن خودکار

معمولاً همه ما در زمان استفاده از اتو مو ممکن است که خاموش‌کردن آن را فراموش کنیم و اگر زمان زیادی روشن باشد، منجر به خسارات زیادی خواهد شد بنابراین اتومویی که قابلیت خاموش شدن خودکار را داشته باشد یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید می‌باشد.

  • قیمت اتو مو

خرید اتو مو با پرداخت هزینه همراه است و این بودجه شماست که تعیین می‌کند چه مارک و چه برندی را خریداری نمایید. توصیه ما این است که اگر تصمیم به خرید اتو مو دارید، یک اتو مو مناسب و باکیفیت چون اتو مو فیلیپس را خریداری کنید.

نخریدن اتو مو از خریدن اتو مو بی‌کیفیت که به موهای شما آسیب می‌زند بسیار بهتر است.

  • شکل صفحه اتو مو

شکل صفحه اتو مو مهم است زیرا بر عملکرد آن تأثیر می‌گذارد. معمولاً اتو موها با صفحه‌های تیز و یا گرد طراحی می‌شوند که لبه‌های تیز بیشتر برای صاف کردن و اتو مو با لبه‌های گرد بیشتر برای حالت دادن به کار برده می‌شوند.

خرید آسان اتو مو

حال که با تمام ویژگی ها و نکات لازم برای استفاده از اتو مو آشنا شدید، باید برای خرید آن اقدام نمایید. در بازار برندهای معتبری چون اتو مو مکس وجود دارد که در کنار آن، اجناس تقلبی نیز به فروش می‌رسند بنابراین شما باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید تا تضمین کیفیت کالا برای شما انجام شود.

در فروشگاه‌های اینترنتی به‌راحتی قیمت اتو مو مکس و دیگر مدل‌ها و برندها را مشاهده می‌کنید و خرید شما در کمترین زمان انجام خواهد شد. البته می‌توانید از فروشگاه‌های سنتی نیز این خرید را انجام دهید، اما باید نسبت به اصل بودن کالا و قیمت آن کاملاً آگاه باشید.

کلام پایانی

حالت دادن مو و صاف کردن آن با روش‌های قدیمی بسیار زمان بر و طاقت‌فرساست، اما امروزه با وجود برندهای مختلف اتو مو موجود در بازار این کار به‌راحتی و در کمترین زمان انجام می‌شود. اتو مو در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

اتو مو تیتانیومی، سرامیکی، تورمالین و … در بازار موجود هستند که در صورت استفاده درست از آن می‌توانند به زیبایی و سلامت مو کمک کنند. در این مقاله به طور کامل اتو مو و تمام ویژگی ها و نکات لازم در خرید را برای شما ذکر کردیم که امید داریم، برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. به شما توصیه میکنیم مطلب راهنمای خرید سشوار را نیز مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.