خرید 22 مدل بهترین روغن بچه برای فرزند شما

 

 

پوست کودکان بسیار لطیف‌تر و حساس‌تر از بزرگسالان می باشد و نیاز به مراقبت بیشتر از آن است. برای مراقبت از پوست بدن کودکان محصولات متنوعی با کاربردهای مخصوص به خود تولید و عرضه شده‌اند. به عنوان مثال روغن بدن بچه از جمله محصولاتی است که برای رطوبت رسانی و ماساژ بدن کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی راجب خرید روغن بدن بچه در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین روغن بچه برای فرزند خود و یا برای مراقبت از پوست و موی خودتان هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات خرید  بهترین روغن بچه

شما باید هنگام خرید محصولات مراقبتی پوست برای فرزند خود جوانب بسیاری از جمله مواد تشکیل دهنده و ترکیبات محصول مدنظر را که مستقیماً با پوست حساس کودک در ارتباط هستند، در نظر بگیرید.

  1. نوع پوست نوزاد

هنگام خرید روغن باید به نوع پوست کودکتان دقت کنید. به عنوان مثال اگر پوست کودک شما خشک است باید از محصولی که خشکی پوست را برطرف می نماید استفاده نمایید. یا اگر پوست فرزند شما چربی زیادی دارد باید از محصولاتی که کمتر حاوی مواد چرب هستند استفاده کنید.

  1. مرطوب کننده و نرم کننده بودن روغن بچه

روغن بچه باید حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده باشد تا از خشکی پوست کودک جلوگیری کند. مثلا حاوی روغن‌های گیاهی مانند نارگیل و آرگان باشد.

  1. رعایت تعادل PHدر روغن بچه

PH  پوست ما در حد خنثی یعنی حدود ۵.۵ است. بنابراین استفاده از محصولات مراقبت از بدن با خاصیت قلیایی یا اسیدی، تعادل PH پوست را به هم زده و باعث خشکی آن می‌شوند. پس بهتر است لوسیونی خریداری کنید که PH آن بین ۵.۵ تا ۷ باشد.

  1. روغن بچه فاقد الکل باشد

وجود الکل باعث بروز خشکی و مشکلات پوستی مانند اگزما، تحریک، قرمز، خارش و … خواهند شد. بنابراین زمان خرید دقت کنید که ترکیبات لوسیون مورد نظر شما فاقد الکل باشد.

  1. نوع عصاره

تقریبا تمامی روغن های بچه موجود در بازار از هر برند و شرکتی که باشند دارای یکسری عصاره های خوشبو کننده با خواص درمانی ویژه هستند که توصیه می کنیم در خرید محصول مورد نظرتان حتما به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

  1. فاقد نگهدارنده و ضد حساسیت

وجود مواد نگهدارنده در محصولات نوزاد به دلیل حساس بودن پوست نوزادان می‌تواند به مرور زمان باعث بروز مشکلات پوستی شدیدی شود. بنابراین حتی‌الامکان محصولی خریداری کنید که ارگانیک و فاقد مواد نگهدارنده شیمیایی است.

  1. حاوی ویتامین C و سایر ویتامین‌ها

وجود ویتامین C در ترکیبات یک محصول به مفهوم جلوگیری از ایجاد رادیکال آزاد و در نتیجه جلوگیری از آسیب دیدن پوست (آسیب ناشی از تابش آفتاب) است.

  1. حجم و بسته‌بندی لوسیون بچه

در حال حاضر لوسیون‌های موجود در بازار به شکل تیوپی و پمپی در حجم‌های مختلف عرضه می‌شوند، شما با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  1. برند تولید کننده و قیمت لوسیون بدن بچه

زمانی که صحبت از پوست حساس و ظریف نوزاد می‌شود، عاقلانه‌ترین کار انتخاب محصولی است که تولید یک شرکت شناخته شده و دارای مجوز وزارت بهداشت باشد. اما در مورد قیمت، با توجه به تعداد بالای محصولات ایرانی و خارجی، بسته به انتخاب شما قیمت می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

خرید 22 مدل بهترین روغن بچه برای فرزند شما

روغن بچه برای مو

بر اساس گزارش دانشمندان، موها در ماه حدود 1 تا 1.5 سانتی متر بلند می شوند. شما می توانید با استفاده از روغن بچه به رشد موهایتان کمک کنید. روغن بچه از خشکی و شکنندگی و موخوره پیشگیری می کند.

روغن بچه برای پوست صورت

شاید برای شما این سوال پیش آید که آیا روغن بچه پوست را تیره می کند؟ و یا اینه آیا روغن بچه پوست را سفید می کند؟ روغن بچه آبرسان می باشد و با عمل هیدراته کردن باعث می شود پوست شما را مرطوب و ابریشمی می کند و ظاهری زیباتر و درخشانتر به آن ببخشد. همچنین روغن بچه با جذب زیاد اشعه ماورا بنفش خورشید باعث تیره شدن پوست می شود که برای زمانهای آفتاب گرفتن و برنزه کردن پوست مناسب می باشد. می توانید از روغن بچه برای تمیز کردن آرایش به صورت روزانه استفاده کنید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید روغن بچه مناسب آشنا شدیم. یکی از برندهای خوب و معروف در این زمینه فیروز می باشد. روغن بچه فیروز حاوی مواد نرم كننده پوست با خاصيت جايگزيني چربيهاي از دست رفته می باشد. روغن بچه فیروز برای پوست صورت هم بسیار مناسب می باشد و باعث حفظ رطوبت پوست می گردد. همچنین در ادامه لیستی از 22 مدل بهترین روغن بچه برای فرزند شما آماده کرده‌ایم. این محصولات همگی با کیفیت و ارزان می باشند. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.