قیمت خرید ماشین ریش تراش مردانه (ماشین صورت تراشی) شارژی – خرید ماشین اصلاح ارزان

اصلاح و مرتب کردن موهای صورت کار همیشگی آقایان است که باید بخشی از وقت خود را صرف آن کنند. تیغ اصلاح هرچقدر هم که با کیفیت باشد می‌تواند به پوست آسیب برساند. شاید در راستای همین مشکل بوده است که ماشین‌های اصلاح اختراع شدند. ماشین‌های اصلاح صورت به دو دسته‌ی تریمر و ریش تراش تقسیم‌ بندی می‌شوند. تریمرها قابلیت اصلاح از ته را ندارند اما ریش‌تراش‌ها که به آن‌ها شیور (Shaver) هم می‌گویند برای اصلاح از ته طراحی شده‌اند.

چرا باید یک ماشین ریش تراش مردانه بخریم؟؟؟

مزیت ماشین اصلاح نسبت به تیغ این است که احتیاجی به کف ریش‌تراشی نداشته و بنابراین قابلیت اصلاح صورت به صورت خشک را فراهم می اورد.

قیمت خرید ماشین ریش تراش مردانه (ماشین صورت تراشی) شارژی - خرید ماشین اصلاح ارزان

 

انواع ماشین ریش تراش مردانه

به‌طورکلی ریش‌تراش‌ها دارای یکی از دو نوع تیغه‌ی چرخشی و فویلی هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

تیغه‌ی ریش‌تراش را می‌توان مهم‌ترین بخش آن دانست. همان‌طور که گفته شد ماشین‌های اصلاح از لحاظ تیغه به دو نوع چرخشی و نوسانی (فویلی) تقسیم‌بندی شده‌اند. هرکدام از این دو نوع ریش‌تراش طرفداران مخصوص به خود را دارند و نمی‌توان به‌صراحت گفت که کدام نوع بهتر است. ریش تراش های شرکت فیلیپس و شرکت رمینگتون از این نوع تیغه استفاده می کنند.

شرکت های براون،پاناسونیک و …. از تیغه های فویلی استفاده می کنند.

سر ریش‌تراش از یک یا چند تیغه به همراه پوششی فلزی روی تیغه‌ها تشکیل‌شده است. ریش‌تراش‌های چرخشی عموماً سه تیغه هستند و ریش‌تراش‌های فویلی از یک تا پنج تیغه دارند.

ماشین ریش تراش  فویلی

ویژگی این ریش تراش‌ها وجود یک فویل آلومینیومی منعطف و سوراخ‌دار روی تیغه‌های اصلی دستگاه است که مو را به روی تیغه هدایت و آن را اصلاح می‌کند.

این ماشین‌های ریش تراش برای کسانی که ته ریش نرم دارند یا هر روز می‌خواهند صورتشان را اصلاح کنند و مدل خاصی به ریش خود بدهند مناسب است. ایده کار کردن با این ریش تراش بسیار ساده است و کافی است که ریش تراش را روی صورت فشار دهید تا کارش را انجام دهد. برای افرادی که مبتدی هستند، استفاده از این مدل توصیه می‌شود. ریش تراش فویلی عملکرد نزدیک به تیغ را در مورد اصلاح صورت دارد.

ماشین ریش تراش چرخشی

همان‌طور که از اسم ریش تراش مشخص است، این مدل دارای دو یا سه سر چرخان و تیغه‌های درون آن‌ها است که در جهت‌های مختلف روی صورت، تارهای مو را به دام می‌اندازند و آن را اصلاح می‌کنند. این ریش تراش‌ها برخلاف ریش تراش فویلی، موهای بلند و زمخت را به خوبی می‌توانند اصلاح کنند. علاوه بر این، دسترسی شما به تمام صورت با این ریش تراش بیشتر است هر چند تماس نزدیک‌تری با پوست دارد.

بهترین مدل های ماشین ریش تراش مردانه

ریش تراش براون

یکی از اصلی‌ترین سازندگان تیغه های برقی، براون: توسط مهندس مکانیک مکس براون در سال 1921 در فرانکفورت آلمان تاسیس شده است.
این کارخانه در 30 سال اول کارش، شهرت زیادی در تولید رادیو و تجهیزات صوتی با کیفیت کسب کرد.
در دهه ی 50 براون محصولی را معرفی کرد که بعدها شناخته‌ترین محصول این شرکت شد: ماشین اصلاح برقی.

اولین تیغ ​​براون با نام “اس 50” دارای یک قطعه برش است که توسط یک فویل سوراخ شده نازک پوشانده شده است.

تکنولوژی اصلاحی که براون در اختیار داشت به آن اجازه می‌داد که به نسبت رقبای آن زمانش (رمینگتون و شیک) از یک لایه‌ی فویل نازک‌تر در دستگاه استفاده کند که در نهایت اصلاح تمیزتر و دقیق‌تری را به ارمغان می‌آورد.

ریش تراش فیلیپس

با این که در بین ماشین‌های اصلاح فویلی، تعدادی از برندها با هم در رقابت هستند، وقتی حرف از تیغ های چرخشی در دستگاه می‌شود اوضاع فرق می‌کند.
“فیلیپس نورلکو” به تنهایی در گروهی جداگانه قرار می‌گیرد و حتی نامش نیز با “تیغ های چرخشی” مترادف است.

نقطه‌ی عطف دیگری که قابلیت عنوان کردن دارد، پیاده سازی سیستم “لیفت اند کات” از سال 1980 است که امروزه نیز هنوز در دستگاه‌های این برند وجود دارد.

این ویژگی اضافه شده، پیشرفت قابل توجهی در تمیزتر کردن اصلاح است: زیرا با این سیستم، موها ابتدا از روی پوست بلند شده و سپس بریده می‌شوند. همچنین در این زمان، اولین دستگاه اصلاح برقی بی‌سیم فیلی شیو راهی بازار شد.

امروزه فیلیپس نورلکو یک نام شناخته شده میان دیگر برندهای دستگاه‌های اصلاح برقی است. آنها همچنین به طور انحصاری از الگوی دوار در طول سالها پیروی می‌کردند و توانستند محصولاتشان را به طور مداوم بهبود دهند.

ماشین ریش تراش های مردانه پاناسونیک

نام پاناسونیک، که سابق “ماتسوشیتا الکتریک” نام داشت، لیست سه برند برتر صنعت دستگاه های اصلاح برقی را کامل می‌کند.

در حال حاضر پاناسونیک انواع بسیار متفاوتی از دستگاه‌های اصلاح برقی را در کارنامه ی خود دارد که ساده ترین مدل ها تا پیشرفته ترین آن ها را در بر می‌گیرد.

تقریبا تمام ماشین های اصلاح پاناسونیک، شامل مدل های ارزان تر، کاملا ضدآب هستند و می‌توان از آن‌ها هم برای اصلاح با آب و هم برای اصلاح بدون آب استفاده کرد. تمیز کردن آن ها نیز زیر شیر آب بسیار ساده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ی ماشین های پاناسونیک، استفاده از موتور های بسیار قوی در تمامی مدل‌ها است. به عنوان مثال، حتی ساده‌ترین دستگاه‌های اصلاح نیز از موتور‌های قوی خطی سی پس ام (10000 تا 13000 سی پس ام) استفاده می‌کنند که به قدرت پیشرفته‌ترین مدل‌ها است.

ماشین ریش تراش رمینگتون

رمینگتون یکی از پیشگامان تولید ماشین‌های اصلاح برقی است که البته کمتر کسی نقش آن را در پیشرفت طراحی دستگاه های اصلاح امروزی به رسمیت می‌شناسد. اوایل عنوان ماشین ریش تراش خوب در انحصار این شرکت بود. اما با تاسیس شدن شرکت‌های دیگر اوضاع رمینگتون به کلی فرق کرد

امروزه، رمینگتون در صنعت ماشین های اصلاح همچنان وجود دارد و هر دو نوع دستگاه‌های فویلی و تیغه های چرخشی را در کارنامه‌ی خود دارد.

متاسفانه، از نظر کارکرد و قابل اطمینان بودن از بقیه برند‌ها عقب مانده است، مخصوصا در بخش دستگاه‌های پیشرفته‌تر که بازار آن در دست براون، پاناسونیک و فیلیپس نورلکو است.

اکنون در پایان این مقاله لیستی مناسب خرید ماشین اصلاح ارزان، برای شما اماده می کرده ایم که شما می توانید ماشین های ریش تراش با کیفیت را همراه با مشخصات دقیق مشاهده کرده و از بین انها بهترین را انتخاب نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.