بهترین مارک دستگاه سبزی خرد کن (خردکن آکا، دسینی، کنوود)

سبزی خرد کن یکی از پرکاربردترین دستگاه های است که در آشپز خونه های خانم های ایرانی و خارجی مورد استفاده میگیرد. از سبزی خرد کن برای تهیه سبزی قورمه سبزی و سبزی آش و خرد کردن انواع سبزیجات استفاده میشود.

حالا اگه شما بخوایید از کیفیت و تمیز بودن سبزی ها تونو خودتون خرد کنید و خیالتون بابت تمیز بودن سبزی ها و رعایت اصول بهداشتی در خرد کردن سبزی راحت باشه بهتره که سبزیجات خرد شده تون رو خودتون آماده کنید.

قیمت انواع دستگاه سبزی خرد کن

[digikala81639480573]

سبزی خرد کن آکا الکتریک مدل Sahand 3000

انواع سبزی خرد‌کن

  • سبزی خردکن صنعتی: این نوع سبزی خرد‌کن در اندازه‌ی بزرگ انواع سیزیجات را برای مصارف هتل‌ها، رستوران‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، آشپزخانه‌های تجاری و کارخانه‌جات تولید و بسته بندی سبزی خرد و آماده می‌کند.
  • سبزی خردکن خانگی: این دستگاه، سبزی را برای مصرف و استفاده‌ی خانگی خرد می‌کند.

دستگاه سبزی خرد‌کن

با این همه تنوع، خاصیت، طعم و عطری که در انواع سبزیجات پیدا می‌شود و غذاهای ایرانی‌ای که با آنها تهیه می‌شود، حیف است درست و آسان از آنها استفاده نکنیم.خرد‌کردن سبزی با چاقو کار ساده‌ای نیست، خستگی، بریدن، درد و کثیف شدن دست، یک‌نواخت نبودن سبزی، صرف زمان زیاد و … از مشکلات خرد کردن سبزی با دست است.

نگران نباشید یک سبزی خرد‌کن برقی کار شما را نه تنها آسان بلکه آن را لذت‌بخش هم می‌کند،اجزای سبزی خردکن شامل:

  • بدنه و پایه
  • الکتروموتور
  • دستگیره و قالب
  • تیغه
  • کلید روشن و خاموش
  • لوازم جانبی

بهترین مارک سبزی خردکن

بیشتر افراد به دنبال بهترین مارک سبزی خرد کن هستنند با قیمت مناسب در عین حال برند خوب و معروف مانند مارک بوش ، پاناسونیک ، شرکت سبز ایران، آکا الکتریک، دیسینی، کنوود، پارس خزر و مدل های صنعتی و خانگی دیگر هستند که به صورت های برقی و دستی کار می کنند.

سبزی خردکن دیسینی

یکی دیگر از دستگاه‌های سبزی خرد کن با کیفیت به شرکت دیسینی تعلق دارد. مدل ۰۰۱، یک سبزی خرد کن بزرگ و باقابلیت‌های خوب است؛ در زیر دستگاه یک فن به کار گرفته شده تا سبزی‌ها بهتر خرد شوند.

علاوه بر این شما می‌توانید به منظور جلوگیری از ریختن سبزی‌ها به محیط بیرونی دستگاه را قفل کرده و سپس از آن استفاده کنید. جنس بدنه دستگاه از استیل بوده و تیغه‌ها نیز از فولاد ضد زنگ است.

بنابراین در مجاورت با مواد غذایی دچار خردگی نخواهد شد؛ در کنار دستگاه یک تیز کننده تیغه و یک کاردک هم زن نیز ارائه می‌شود.

قیمت سبزی خردکن آکا

آکا الکتریک یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی تولید کننده دستگاه‌های سبزی خرد کن به صورت اختصاصی است که محصولات با کیفیت را در ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌کند. در این قسمت به بهترین سبزی خرد کن برند آکا الکتریک می‌پردازیم:

سبزی خرد کن ۳ کیلویی آکا الکتریک مدل سهند ۳۰۰۰ با ظرفیت سه کیلوگرم برای خرد کردن سبزی‌ها مناسب است؛ در زیر دستگاه قسمتی برای جمع‌آوری آب سبزی در نظر گرفته شده است؛ به این ترتیب آب سبزی به درون موتور راه پیدا نمی‌کند؛ قدرت موتور آن معادل با ۱۸۰ وات بوده و تیغه‌های درون آن خودکار و از جنس استیل ضد زنگ است. بدنه نیز از جنس فلز و پلاستیک می‌باشد.

یکی از گزینه‌های ایمنی به کار رفته در این دستگاه میکرو سوئیچ ایمنی می‌باشد؛ در  این صورت تا زمانی که دستگاه در جای خود قرار نگرفته باشد؛ شروع به کار نمی‌کند. با خرید این دستگاه نگران خرابی و خدمات پس از فروش آن نباشید؛ این شرکت ۵۵۰ مرکز خدمات پس از فروش در قسمت‌های مختلف کشور احداث کرده است که می‌توانند به مشکلات شما رسیدگی کنند.

قیمت روز این سبزی خردکن را در ادامه با کلیک بر روی آیتم قیمت خواهید دید.در حال حاضر دی ماه 99 محدوده قیمت آکا دوکیلویی مدل2000 از 880,000 تا 919,000 تومان می باشد.

قیمت سبزی خردکن کنوود 

این سبزی خردکن ها بیشتر مورد پسند بوده و از نظر آمار فروش بالاترین سطح را در انتخاب مشتریان دارد به دلیل حجیم بودن سبزی دفعات پر و خالی کردن مخزن در این سایز کمتر است و زمان تقریبی برای خردکردن یک مخزن کمتر از ۳۰ ثانیه می باشد و می توانید تا لب مخزن را بدون فشردن به حالت پوش دادن (پاشیدن ) پر نمایید.

تیغه دستگاه از جنس استیل بوده و مخزن جدا شده و قابل شستشو می باشد. قیمت سبزی خردکن سه کیلویی کنوود در حال حاضر حدود  1300000 تومان می باشد.

سبزی خردکن پارس خزر

شرکت صنعتی پارس خزر در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد.

در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. درحال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنیز عرضه می شود.

این شرکت همچنین یکی از ارکان شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد. خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت پارس خزر می باشد.
سبزي خرد کن VG-7000P پارس خزر با توان 200 و طراحی بسیار زیبا مناسب برای مصارف خانگی می باشد. موتور و گیربکس پر قدرت و استاندارد سبزي خرد کن VG-7000P پارس خزر قادر به خرد کردن انواع سبزیجات، گوشت و صیفی جات می باشد.

سبزي خرد کن VG-7000P پارس خزر مجهز به تیغه چهار پره ضد زنگ تمام استیل بسیار بزرگ می باشد که در اثر استفاده و به مرور زمان فرسوده نشده و زنگ نمی زند. این تیغه دارای برندگی بالا بوده و می تواند انواع مواد غذایی را به سرعت خرد کند.
سبزي خرد کن VG-7000P پارس خزر مجهز به کلید تنظیم دور موتور می باشد و از طریق آن می توان بسته به نوع و میزان مواد غذایی سرعت مناسب را انتخاب نمود.
سوئیچ ایمنی و محافظ حرارتی تعبیه شده در سبزي خرد کن VG-7000P پارس خزر جهت افزایش ایمنی موتور به هنگام استفاده نادرست از محصول کارایی دارد.

قیمت سبزی خردکن 

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی قیمت سبزی خردکن تأثیر بگذارد که ما در این مطلب به معرفی تعدادی از آنان پرداختیم؛ با این حال پیشنهاد می‌کنیم شما نیز چنانچه نیاز به یک سبزی خردکن قدرتمند دارید به خوبی بازار را گشته و سعی کنید در مقابل میزان بودجه خود به بهترین گزینه ممکنه جهت خرید دست پیدا نمایید.(خرید زیباترین انواع پرده کرکره زبرا)

قیمت سبزی خردکن صنعتی

سبزی خردکن صنعتی دستگاهی بزرگ و مقاوم است که مناسب کار در مراکز عرضه سبزی و آشپرخانه های بزرگ صنعتی طراحی می شوند، سبزی خردکن صنعتی به دو گروه سبزی خردکن صنعتی سطلی و سبزی خردکن بشقابی تقسیم می شوند.

سبزی-خرد-کن-بشقابی-صنعتی-قطر-دهنه-شصت-سانتیمتر

 

قیمت سبزی خردکن صنعتی متناسب با کیفیت ساخت بدنه، موتور دستگاه، ظرفیت دستگاه و برند متغیر است.بهترین برند سبزی خرد کن صنعتی موجود در ایران سبزیران است که به دلیل کیفیت ساخت و خدمات پس از فروشی که ارائه می دهد توانسته محبوبیت زیادی کسب نماید.

از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی بر روی تمام بخش های زندگی تاثیرگذار بوده و بیشتر کارهایی که قبلا به صورت دستی یا با سوخت ذغال و نفت کار می کرده اند امروزه با ساخت یک دستگاه که با برق کار می کند انجام می شوند.

سبزی خرد کن صنعتی نیز یکی از این وسایل می باشد به این صورت که قبلا افراد حتی برای خرد کردن حجم زیادی از سبزی تعداد افراد بیشتری را برای این کار بکار می گرفتند، اما با ساخت سبزی خرد کن صنعتی این کار به شکلی ساده تر و بدون استفاده از دست صورت می گیرد.

دستگاه سبزی خردکن صنعتی ظرفیت بیشتری نسبت به سبزی خردکن های خانگی دارد بنابراین در فروشگاه هایی که فروش سبزی خرد شده دارند از آن استفاده می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.