قیمت خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دیجی کالا

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی محصولی است که این روزها در بین بسیاری از افراد رواج یافته است. قطعا شما نیز تا کنون با این دستگاه های پر کاربرد در سایت ها و فروشگاه های مختلف مواجه شده اید. اما شاید استفاده از این دستگاه را برای از بین بردن موهای زائد توصیه نکنید. این به دلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی در مورد این دستگاه است، اما باید بدانید که دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نمونه کوچک شده دستگاه های موهای زائد موجود در کلینیک هاست. با استفاده از این دستگاه بدون داشتن تجربه نیز می توانید موهای زائد خود را در منزل از بین ببرید. تمام نکات ایمنی برای کسب نتیجه بهتر و بدون ایجاد آسیب و سوختگی بر روی پوست شما در لیزر های خانگی رعایت شده است. در ادامه توضیحات کامل تری را در مورد دستگاه لیزر موهای زائد خانگی برایتان عنوان خواهیم کرد.

لیزر رفع موهای زائد سیلک پرو لیزر بدن و صورت مدل دایود Dd2

خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

رشد بیش از اندازه موها در بعضی از قسمت های بدن و همچنین موهای زائد صورت از جمله مشکلاتی است که از گذشته تا به امروز هم در خانم ها و هم در آقایان دیده می شود. بسیاری از افراد همواره به دنبال راه هایی برای از بین بردن دائمی موهای زائد خود هستند. استفاده از روش هایی مانند کرم های موبر، اپیلاسیون، ژیلت و … که بسیاری از این روش ها دردناک هستند و یا باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شوند، بسیار متدوال است. اما آیا روشی برای از  بین بردن دائمی این موها وجود دارد؟

در همین ابتدای مطلب بهتر است موضوعی را برای شما روشن سازیم. حذف موهای زائد هیچ وقت دائمی نیست. اگر به کلینیک های رفع موهای زائد نیز مراجعه کرده باشید، این موضوع را به شما می گویند که پس از پایان دوره درمان باید هر ۶ ماه یکبار دوباره به کلینیک مراجعه کرده و عمل لیزر را انجام دهید. البته این به این معنی نیست که لیزر بر روی موهای بدن شما بی تاثیر است، لیزر کردن موهای شما را کم و نازک می کند ولی تاثیر دائمی ندارد و این هم به دلیل فعالیت فولیکول هاست که هیچ گاه قطع نخواهد شد.

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال برایتان روشن تر سازیم. فردی که به کلینیک رفع موهای زائد مراجعه می کند. در مدت بین جلسه اول تا دوم لیزر شاهد تغییرات فوق العاده ای در کاهش موهای زائد منطقه تحت درمان خواهد شد. بسیاری از افراد با دیدن این تغییرات دیگر به کلینیک ها مراجعه نخواهند کرد، اما باید بدانند که این تغییرات همیشگی نیست و در صورت عدم مراجعه دوباره به حالت قبل خواهد برگشت. پس توصیه می شود که طول درمان خود را کامل کنید. پس از طی ۶ جلسه درمان (تعداد جلسات درمان کاملا به نوع مو و پوست شما بستگی دارد) تغییرات به صورت محسوسی قابل مشاهده است. اما پس از گذشت ۶ ماه باید عمل لیزر کردن را دوباره تمدید کنید تا شاهد رشد دوباره موهای زائد خود نباشید.

اما صحبت ما در مورد دستگاه های موجود در کلینیک های زیبایی نیست. روی صحبت ما با آن دسته از افرادی است که می خواهند در منزل و بدون صرف هزینه های گزاف از شر موهای خود خلاص شوند. دستگاه لیزر موهای زائد خانگی وسیله ای مناسب برای این افراد است.بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی همراه با لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی برای خرید دستگاه لیزر خانگی مناسب در این مقاله به شما پیشنهاد داده شده است.در این مقاله نیز می توانید خرید اینترنتی بهترین چرخ خیاطی های ژانومه تجربه کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، در واقع دستگاه هایی مشابه دستگاه های لیزر موجود در کلینیک هستند اما در اندازه کوچکتر، عملکرد ضعیف تر و طول دوره درمان کمی طولانی تر. اما این موضوع ضعف این دستگاه ها به حساب نمی رود؛ ضعیف تر بودن تابش های این دستگاه ها به این دلیل است که افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند ممکن است تجربه کافی در استفاده از دستگاه لیزر نداشته باشند و در نتیجه در صورت قوی بودن دستگاه باعث ایجاد اثراتی مانند سوختگی و ایجاد لک در پوستشان خواهد شد.قیمت و راهنمای خرید لیزر خانگی سیلک پرو دیجی کالا و قیمت دستگاه لیزر خانگی فیلیپس را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.