خرید دوربین گوپرو gopro ارزان

اگر بصورت حرفه‌ای اهل ورزش کردن باشید یا به تماشای آن بسیار زیاد علاقه داشته باشید، برای ثبت لحظات جذاب هیجانی به دوربین‌ ورزشی نیاز دارید. به دوربین‌های ورزشی، اکشن کمرا نیز می‌گویند.

برای تصویربرداری بهتر از لحظات ورزش یا هیجانی همچون رانندگی با سرعت دوربین‌ گوپرو انتخاب خوبی هستند.

این نوع دوربین‌ها می‌توانند به بدن شما یا حتی حیوانات متصل شوند و فیلم‌برداری کنند. دوربین‌های ورزشی از مقاومت بالایی برخوردارند، کوچک و سبک‌اند و کار با آن‌ها بسیار ساده است.

در این مقاله قصد داریم انتخاب یک دوربین ورزشی خوب را برای شما آسان کنیم و پارامترهای پراهمیت در خرید این نوع دوربین را مورد بررسی قرار دهیم.

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 9 Black

خرید دوربین گوپرو

  • کیفیت تصویر

از مهم‌ترین پارامترهای مهم در خرید هر نوع دوربینی قطعا کیفیت تصویر است و دوربین‌های ورزشی از این قاعده مستثنی نیستند. اگر علت آنکه قصد خرید دوربین ورزشی پیدا کرده‌اید، صرفا امتحان کردن آن نیست و قصد دارید از هیجان‌هایتان فیلم‌برداری کنید، کیفیت تصویر اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

این روزها رزولوشن 4k بالاترین کیفیت تصویر است که دوربین‌های دارای این مقدار رزولوشن تصویر از قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها برخوردارند. مدل‌های رده پایین‌تر از رزولوشن‌های 1080p و 720p برخوردارند که کیفیت تصویرهای این دوربین‌ها نیز در سطح خوبی قرار دارند.

دقت داشته باشید که اگر دستگاه پخش‌کننده‌ی با کیفیت 4K نداشته باشید، خرید دوربینی دارای چنین رزولوشنی بی‌فایده است.ونکته‌ی دیگر در کیفیت فیلم‌برداری این دوربین‌ها، نرخ فریم فیلم‌برداری است. نرخ فریم یک دوربین ورزشی معقول باید حداقل 30fps باشد و داشتن روان‌ترین تصاویر با دوربینی با نرخ فریم 60fps ممکن خواهد بود.

به شما پیشنهاد میکنم مطلب بهترین دوربین عکاسی را حتما ببینید.

  • طراحی بدنه

دوربین‌های ورزشی اکثرا طراحی جعبه‌ای، گلوله‌ای و مکعبی دارند که هر یک از این طراحی‌ها برای نوعی از استفاده مناسب‌ترند. در ادامه به معرفی بیشتر این طراحی‌ها می‌پردازیم.

  • طراحی جعبه‌ای و مکعبی

اکثر دوربین‌های ورزشی طراحی جعبه‌ای یا مکعبی دارند. این دوربین‌ها با تمام لوازم جانبی فیلم‌برداری قابل استفاده‌اند. دوربین‌های با طراحی جعبه‌ای بیشتر برای اتصال به قفسه سینه مناسب‌اند.

  • طراحی گلوله‌ای

دوربین‌های گلوله‌ای سازگاری کمتری با لوازم جانبی دارند و به همین علت از از محبوبیت کمتری نیز برخوردارند. این مدل از دوربین‌های ورزشی برای اتصال به فرمان دوچرخه، اسکوتر، اسکیت‌برد و کلاه ایمنی مناسبند.

  • طراحی کوچک

اگر تحرک بالایی دارید، خرید یک مینی اکشن کمرا انتخاب بهتری برای شما است چرا که طراحی جمع و جوری دارند و از سازگاری بالایی برخوردارند.

  • مقاومت در برابر آب

اگر قصد دارید در زیر باران یا در رودخانه‌ها از دوربین ورزشی خود استفاده کنید باید دوربینی ضدآب انتخاب کنید. اگر دوربینی غیرضدآب خریداری کرده‌اید، برخی مدل‌های دوربین‌های ورزشی از قاب‌هایی برخوردارند که آب به داخل آن‌ها نفوذ نمی‌کند.

  • عمر باتری

دوربین‌های ورزشی عمر باتری‌های طولانی ندارند و اکثرا بین یک تا سه ساعت فیلم‌برداری دوام باتری دارند. عمر باتری با توجه به استفاده از قابلیت‌های مختلف دوربین از جمله بلوتوث، وای‌فای و کیفیت فیلم‌برداری کوتاه‌تر می‌شود.افراد معمولا ترجیح می‌دهند دوربین‌هایی با عمر باتری طولانی‌تر را خریداری کنند، اما داشتن عمر باتری زیاد به بالاتر بودن قیمت منجر می‌شود. اگر حمل کردن یک پاوربانک برایتان سختی خاصی ندارد، بهتر است حساسیت به عمر باتری را کنار بگذارید و از پاوربانک در موارد نیاز استفاده کنید.

  • قابلیت‌های ارتباطی

در صورتی که دوربین ورزشی‌تان دارای صفحه نمایش نباشد، امکان ارسال سریع فیلم‌ها به گوشی و کامپیوتر اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل امکانات مربوط به قابلیت‌های ارتباطی از اهیمیت بالایی برخوردار می‌شود.هم‌چنین برای اتصال لوازم جانبی از طریق وای‌فای به دوربین‌تان به این امکانات نیاز خواهید داشت.

  • حافظه ذخیره‌سازی

اگر بخواهید از بهترین کیفیت دوربین خود استفاده کنید، به کارت حافظه با سرعت بالا نیاز دارید. اگر کارت حافظه دوربین‌تان از سرعت بالایی در نوشتن برخوردار نباشد، می‌تواند باعث افت فریم در تصاویر فیلم‌برداری شده بشود.با توجه به نکات ذکر شده، کارت‌های حافظه‌ی کلاس ۱۰ حداقل انتخاب خوب شما می‌تواند باشد. اغلب در دوربین‌های ورزشی استاندارد UHS-II وجود دارد که سرعت نوشتن تا 312 MB/s در کارت‌های رده بالا را به ارمغان می‌آورد.

فروش دوربین گوپرو

گوپرو یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید دوربین ورزشی یا همان دوربین اکشن است. دیدنگار نمایندگی گوپرو  Gopro در ایران و توزیع کننده انواع محصولات گوپرو در بازار می‌باشد.
این شرکت در سال 2002 توسط نیک وودمن تاجر آمریکایی، بنیان‌گذاری شد. شهرت این کمپانی به علت تولید محصولاتی با کیفیت و کارآمد در شرایط سختی چون سخره نوردی ، فوتبال ، دوچرخه سواری و … می‌باشد. جالب است بدانید طبق آمار وب سایت فوربز شرکت گوپرو به دلیل ارائه محصولات بی‌نظیر تنها در 6 ماهه اول سال 2012 ، قادر به فروش 21.5 درصد از فروش کل دوربین های دیجیتال دنیا شده‌است.دوربین های گوپرو گاهی با نام هرو یا هیرو نیز در ایران شناخته می‌شوند.

قیمت gopro hero 4

این محصول تولید شده توسط شرکت گوپرو امریکا اولین تولید کننده این سبک از دوربینهای اسپرت یکی از با کیفیت ترین محصولات خود را با نام تجاری GoPro HERO4  روانه بازار کرد و با استقبال بسیار خوبی توسط مصرف کنندگان قرار گرفت.از مشخصات دوربین اسپرت gopro hero 4 میتوان به اشتراک گذاری عکس و فیلم آن توسط شبکه بی سیم داخلی Wi-Fi و Bluetooth اشاره کرد که شما را قادر میکند تا بتوانید تصاویریبی نظیر را ثبت نماییدو آن را به سرعت به اشتراک بگذارید.دوربین GoPro HERO4  در حال حاضر با برنامه Watch® با محصولات اپل سازگاری دارد. با استفاده از ساعت مچی اپل میتوانید  به عنوان یک منظره یاب با فریم شات عالی تصاویر را ثبت کنید. شما همچنین می توانید به راحتی از روی مچ دست خود ثبت تصاویر را شروع / توقف ضبط کنید، و همیشه برای گرفتن عکس آماده باشید، با تغییر modes5 میتوان به شروع ضبط و اضافه کردن برچسب های HiLight از روی مچ دست بپردازید.از دیگر مشخصات فنی این دوربین فیلمبرداری با قابلیت ضبط ۴K در ۳۰ فریم در ثانیه (۴K30) ، دوربین HERO4 اجازه می دهد تا شما را به فراتر از کیفیت HDدر هنگام حرکت و ضبط فیلم به سبک POV و هم اینکه با پوشیدن دوربین و یا نصب آن در جاهای مختلف ماننده دوچرخه ،موتور، و غیره

قیمت gopro hero 7

با اینکه دوربین GoPro Hero 7 تغییر خیلی زیادی نسبت نه نسخه قبلی خود نداشته اما بهترین دوربینی است که می توانید برای استفاده در حرکت داشته باشید. این دوربین توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد، اگر کیفیت دوربین را به Full HD 1080p تغییر دهید می توانید با سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. این دوربین را می توانید تا عمق 10 متر زیر آب ببرید و نگران آسیب دیدن آن نباشید. دوربین GoPro 7 توانایی عکاسی با کیفیت 12 مگاپیکسل را به صورت HDR دارد. با استفاده از موبایل خود می توانید از آن به صورت پخش زنده نیز استفاده کنید. علاوه بر اینها می توانید به صورت slow motion و Timelapse نیز فیلمبرداری کنید.

بزرگترین قابلیت جدید Hero 7 قابلیتی است که GoPro آن را Hypersmooth نامیده است. Hypersmooth نسخه تقویت شده لرزش گیر الکترونیکی است که در Hero 6 وجود داشت، بر خلاف نسخه قبلی از این قابلیت می توانید در بالاترین کیفیت فیلمبرداری یعنی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز استفاده کنید. GoPro مدعی شده است که این سیستم معادل استفاده از Karma به همراه دوربین است.قیمت gopro با توجه به مدل و امکانات آن متفاوت است.

اگر قصد خرید تلسکوپ را دارید میتوانید سری به مقاله راهنمای خرید تلسکوپ ارزان قیمت حرفه ای دیجی کالا بزنید و محصول مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آسان خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.