فروش اینترنتی و خرید ست لوازم اداری رومیزی

ست های لوازم اداری روی میز کار شما قرار می گیرند و به میز و وسایل روی میز شما نظم هم می‌دهند.ست لوازم اداری روی میز قبل از هر چیزی به میز شما زیبایی میبخشند و باعث می شود که ارباب رجوع ما حس خوبی از آن ها دریافت کند. با این حال از این هم بگذریم این ست ها وسایل میز شما را ساماندهی می‌کنند. همچنین بعضی از لوازم این ست ها وسایل ضرروی برای شما هستند مانند چسب نواری و منگنه و پانچ در عین حال بقیه وسایل هم بسیار کاربردی و مهم هستند. پس اگر شما هنوز یک ست اداری برای میز زیبای خود خریداری نکرده اید ادامه این مطلب را بخوانید تا با کمک ما بهترین ست های رومیزی اداری که لایق شماست را خریداری کنید.

ست لوازم اداری رومیزی کد 1004

 

خرید ست رومیزی اداری

اکنون که با اهمیت خرید ست لوازم تحریر اداری آشنا شدید اجازه دهید به سراغ نکاتی برویم که هنگام خرید آن باید دقت کنید:

جنس:

یکی از فاکتورهای مهم برای خرید این وسیله، جنس مواد بکار رفته در ساخت آن می‌‌باشد. معمولا در دو جنس چوب/چوب و چرم و یا پلاستیک فشرده در بازار موجود می‌‌باشد. در اکثر موارد، جنس چوب برای اتاق مدیران و معاونان مورد استفاده قرار می‌‌گیرد . پلاستیک برای میز کارکنان خریداری می‌‌شود که رفت و آمد و استفاده از آن بسیار زیاد است. لذا همین امر سبب می‌‌شود تا در بدو ورود به محل کار، از طریق همین وسیله نیز به جایگاه فرد پی برد و به نوعی تیپ کاری را نشان می‌‌دهد. ناگفته نماند امروزه مدیرانی که از وسایل دوستدار محیط زیست استفاده می‌‌کنند بسیار محبوب بوده و از آنها تقدیر و تشکر نیز می‌‌شود و به آنها لقب مدیر سبز داده‌‌اند پس می‌‌توانید جنس ست رومیزی اداری را به گونه‌‌ای انتخاب کنید که قابل بازیافت و حتی قابل ساخت وسایل با کیفیت‌‌تر از آنها در اثر بازیافت باشند.

فضا و اندازه:

برای ادارات و یا شرکت‌‌هایی که بر روی میز فضای اندکی وجود دارد و یا میز کوچکی در اختیار کارکنان قرار داده شده نباید ست رومیزی اداری که خریداری می‌‌کنید حجیم باشد زیرا هدف اصلی خرید این وسیله صرفه جویی در جا و پرهیز از شلوغی و بی نظمی است. اما اگر میز بزرگی در اختیار دارید و وسایل مورد استفاده‌‌ی شما نیز زیاد است می‌‌توانید برحسب نیاز، سایزهای بزرگ‌‌تر را انتخاب نمایید.

رنگ:

معمولا نکته‌‌ای که خریداران این وسیله به آن توجهی نمی‌‌کنند رنگ ست رومیزی اداری است. این وسیله علاوه بر کاربردی بودن، می‌‌تواند سبب زیبایی محیط کاری شود پس چرا از آن غافل باشیم. به همین دلیل توصیه می‌‌شود تا رنگی که برای آن انتخاب می‌‌کنید هماهنگ (هم طیف) با رنگ میز باشد تا جلوه‌‌ی خود و میز کار را چندین برابر کند. به عنوان مثال برای میزهای چوبی از ست رومیزی اداری استفاده می‌‌کنند که هم طیف با رنگ قهوه‌‌ای یا رابطه‌‌ی مکملی با آن داشته باشد.

میزان کاربردی بودن:

از نکات مهم خرید ست لوازم اداری توجه به این نکته است که در واقع شما چه لوازم التحریری را در محیط کاری استفاده خواهید کرد و متناسب با آن به دنبال خرید وسیله‌‌ی مناسب با کاربردهای مختلف به منظور ساماندهی میز کار خود باشید. این امر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌‌کند که بدون توجه به این نکته خرید انجام می‌‌دهید و پس از آن متوجه می‌‌شوید که نیازهای شما را برآورده نمی‌‌سازد و فضای کافی ندارد.

ست لوازم اداری رومیزی شامل چه چیزهایی می‌شود:

  • جای خودکار و مداد: در بیشتر ست‌هایی که در بازار موجود هستند این آیتم پیدا می‌شود، چون برای کارمندان بسیار پرکاربرد خواهد بود. جنس آن هم غالبا چوبی، پلاستیکی و چرمی است. انتخاب هر کدام از این جنس‌ها مسئله‌ای شخصی است.
  • جای گیره و سنجاق: همانطور که از نام آن مشخص است قسمتی برای قرار دادن سوزن، سنجاق و گیره در این ست وجود دارد که پوشش آن هم معمولا آهنربایی می‌باشد تا این اجسام به راحتی به آن بچسبند.
  • کازیه: این وسیله دارای ۲ یا ۳ طبقه است و برای نگهداری برگه و پرونده‌ها طراحی شده است. اندازه‌ی آن هم به نحوی است که پرونده و کاغذ به راحتی در آن جای گیرد.
  • جای چسب نواری: یکی از پر کاربردترین وسیله‌ها در ادارات چسب نواری می‌باشد. در نتیجه وجود این آیتم در طراحی ست لوازم اداری کمک بزرگی به کارمندان خواهد کرد. علاوه بر این در قسمت جلویی این آیتم یکسری دنده‌های تیز وجود دارد که چسب به راحتی بریده شود.
  • منگنه: با کمک آن می‌توانید دو یا چند کاغذ و پوشه را به یکدیگر وصل کنید.
  • پانچ: وسیله‌ای که کاغذ و پرونده‌ها را سوراخ می‌کند.
  • جا تقویم: برای هر فردی که در اداره کار می‌کند، وجود یک تقویم لازم و ضروری است. لذا برای دسترسی راحت به تقویم می‌توانید برگه‌ها را درون آن قرار دهید و هر روز آن را ورق بزنید.
  • تخته شاسی: به کمک این ابزار می‌توانید چند برگ کاغذ را خیلی مرتب روی هم نگهدارید و یا حتی می‌توانید بر روی آن عکس بچسبانید.
  • فایل کشویی رومیزی: تعداد طبقات این فایل معمولا ۳ عدد می‌باشد و برای کسانی که وسایل زیادی دارند، کاربرد خواهد داشت. با خرید یک ست کامل از لوازم اداری رومیزی، میز کارتان همیشه مرتب باقی خواهد ماند و همه‌ی وسایلتان بدون آشفتگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست لوازم اداری رومیزی مورد نظر خود را از مرکز فروش ست لوازم رومیزی اداری خریداری کنید. در ادامه جهت فروش اینترنتی ست رومیزی اداری ،ما برای سهولت کار شما لیستی از 20 نمونه ست لوازم اداری رومیزی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی آیتم هر محصول ، اطلاعات بیشتری از محصول مورد نظر را دریافت نمایید.

 

اگر قصد خرید کیف اداری مردانه را دارید میتوانید سری به مقاله خرید اینترنتی کیف اداری مردانه شیک دیجی کالا بیاندازید و محصول دلخواه خود را به صورت اینترنتی درب منزل دریافت کنید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.