خرید بهترین شارژر فندکی شارژ ماشین

شارژر فندکی ماشین یک دیوایس با یک یا چند درگاه می باشد که از طریق فندک ماشین منبع شارژ برای گوشی موبایل یا تبلت شما را فراهم می کند. این وسیله تنها برای گوشی های موبایل استفاده نمی شود و شما می توانید انواع وسایل مختلف مانند دوربین های دیجیتال نیز که دارای پورت usb می باشند از طریق این دیوایس شارژ کنید.

شارژر فندکی ریمکس مدل Finchy RC-C103 به همراه کابل شارژ

شارژر فندکی ماشین

شارژر فندکی ماشین در واقع یک گجت است که به درگاه مربوط به فندک ماشین شما وصل می شود و یک یا چند پورت usb را ارائه می کند. در هنگام خرید شارژر فندکی ماشین بهتر است که به یک سری نکات دقت بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما دارای تبلت و گوشی هستید و همواره آنها را با خود حمل می کنید بهتر است شارژر فندکی را تهییه کنید که یک پورت 2.1 آمپری و یک پورت 1 آمپری داشته باشد یا اگر گوشی و تبلت شما دارای باتری های 2 آمپری هستند بهتر است شارژر فندکی را تهییه کنید که تا 4.2 آمپر توانایی ساپورت جریان عبوری را داشته باشد. افرادی که دارای گوشی های آیفون هستند باید دقت کنند که از شارژری استفاده کنند که کابل شارژر لایتینیگ مخصوص گوشی های اپل را داشته باشد زیرا اکثر شارژر های فندکی موجود در بازار دارای پورت microusb هستند که با پورت لایتنیگ اپل سازگاری ندارد.

شارژر فندکی شیائومی

این شارژ فندکی «شیائومی» دو سوکت 12‌ ولتی دارد که به شما دو خروجی می‌دهد و می‌توانید به‌وسیله آن دستگاه‌های بیشتری را شارژ کنید. بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده؛ ولتاژ ورودی آن 12 ~ 24 ولت و شدت جریان خروجی آن 10 آمپر است. توان مصرفی این شارژ فندکی 120 وات و وزنی معادل 100 گرم دارد؛ هم‌چنین دارای نشانگرLED می‌باشد. با انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیرها، دوربین‌های دیجیتال و دیگر دستگاه‌هایی از این قبیل و با تمام آداپتورهای شارژر ماشین سازگار است. با توجه به طول کابل این شارژفندکی می‌توانید دستگاه‌هایتان را راحت‌تر شارژ کنید و مشکل کوتاه بودن کابل شارژ دستگاه شما حل خواهد شد. فرض کنید سرنشینان اتومبیل هرکدام بخواهند دستگاه خود را شارژ کنند؛ با داشتن این محصول شیائومی مشکلی با شارژ کردن چند دستگاه به‌صورت همزمان نخواهید داشت. اگر قصد خرید شارژ فندکی را دارید که به‌وسیله آن بتوانید دستگاه‌های بیشتری را درحین رانندگی شارژ کنید ؛ این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شارژر فندکی سامسونگ

یکی از محصولات پرکاربرد امروزی، لوازم جانبی مربوط به شارژر های همراه می باشد. اما در بحث شارژر های فندکی، شرکت های مختلف چینی با عرضه محصولات ارزان قیمت و اکثرا بی کیفیت این بازار را در دست دارند. ولی باید بدانید که استفاده از این شارژر ها در طولانی مدت به باتری گوشی تان آسیب خواهد رساند. در این میان شرکت های معروف مثل سامسونگ با عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب در این زمینه سعی در جلب بازار لوازم جانبی را دارند. شارژر فندکی دوگانه سامسونگ یکی از جدید ترین محصولات این شرکت به شمار می آید که می تواند توان خروجی 15 وات را از هر دو درگاه خود در اختیار بگذارد. علاوه بر این، در اطراف این شارژر چراغ آبی رنگی تعبیه شده است تا در هنگام اتصال گوشی خود شما را باخبر نماید و در نهایت باید بگوییم که برای بهره گیری از حداکثر توان این شارژر باید گوشیتان از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نماید.

بهترین شارژر فندکی

یک شارژر فندکی خوب سریع‌تر شارژ دستگاه را فراهم می‌کند و کیفیت مناسبی را دارد، ما در ادامه چند مدل برتر از بهترین مارک شارژر فندکی را برای شما قید خواهیم کرد و محصولاتی از آن برند را نیز مثال می‌زنیم؛ توضیحاتی از آن خواهیم گفت تا در هنگام خرید انتخاب صحیحی را براساس خواسته و نیاز خود داشته باشید؛ در اینجا مواردی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب شارژر USB که متناسب با نیازهای شما باشد، در نظر گرفته شود.

بهترین شارژر فندکی فست شارژر

اگر می‌خواهید با سرعت بیشتری گجت را شارژ کنید پیشنهاد ما خرید بهترین شارژر فندکی فست شارژ است.شارژرهای فندکی عادی تنها به شارژ گوشی هوشمند یا تبلت‌تان می‌پردازند و زمان این پروسه را کاهش نمی‌دهند. اما شارژرهای فندکی با قابلیت فست شارژ این عمل را سریع‌تر نموده و برای همین با کمک این دسته از محصولات قادر به صرفه‌جویی در زمان خواهید بود. این مزیتی بزرگ برای یک محصول شمرده می‌شود. شارژرهای فندکی این امکان را به شما می‌دهند تا حتی در ماشین نیز به شارژ گوشی هوشمند خود مشغول شوید. برای همین این گجت‌ها گزینه‌ای عالی برای رانندگان محسوب می‌شوند.

با بهترین شارژرهای فندکی مارکت با قابلیت فست شارژ آشنا شوید:

شارژر فندکی انکر مدل PD+2 A2721 

شارژر فندکی مکس بوست مدل CAR CHARGER-BLK 

شارژر فندکی شیائومی مدل CZCDQ02ZM QC3.0 

شارژر فندکی انکر مدل A2224 

شارژر فندکی ریمکس مدل 3U 

شارژر فندکی ریمکس مدل RCC-208 

شارژر فندکی ریمکس مدل C302 

خرید شارژر فندکی شیائومی

روزانه انواع شارژرهای همراه متناسب با نیاز ما ساخته می شوند که یکی از انواع آن شارژر ماشین یا اصطلاحا شارژر فندکی نام دارد. در بین انواع برندها شیائومی و به تناسب آن زیر مجموعه اش زد ام آی توانسته اند سهم بزرگتری از این بازار را کسب کنند. این شارزر فندکی از فناوری شارژ سریع QC3.0 پشتیبانی می کند بنابراین امکان شارژ سریع دستگاههای شما فراهم شده است. از دیگر ویژگی های آن داشتن دو پورت خروجی می باشد که همزمان قادر است دو دستگاه را به ولتاژ 5 و آمپر 3.6 شارژ کند. این شارژر دارای 5 نوع سیستم امنیتی است که می تواند نگرانی ها را در مورد آسیب رساندن به باتری موبایل و دیگر دستگاهها بکاهد که عبارتند از:جلوگیری از عبور جریان الکتریکی بیش از حد از طریق شارژر، حفاظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه در زمان کار، حفاظت از شارژر در برابر ولتاژ خروجی بیش از حد بالا، حفاظت از تداخل الکترومغناطیسی، حفاظت خودکار از شارژر در دمای بالا.همچنین این شارژر فندکی با بهره گیری از فناوری CNC18 توانسته است ظاهر آلومینیومی زیبایی را ارائه دهد و با داشتن چراغ LED توجه بیشتری را در تاریکی خودرو به خود جلب کند.(راهنما و خرید تلسکوپ ارزان قیمت حرفه ای)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.