قیمت و خرید 33 نوع شلوارک ورزشی زنانه و دخترانه

شلوارک ورزشی زنانه یکی از راحت‌ترین لباس ورزشی است و پوشیدن این مدل لباس از دهه ۵۰ میلادی بین جوانان مرسوم شد. اگرچه در آن زمان پوشیدن شلوارک ورزشی کمی خارج از عرف و فرهنگ جامعه بود، اما این روزها یکی از مرسوم‌ترین نوع لباس ورزشی میان خانم‌ها و آقایان است.
اندازه شلوارک ورزشی باید با اندازه کمر شلوارهای دیگرتان یکسان باشد. اندازه قدی شلوارک بلند، یک تا دو سانتی متر از زانو بالاتر است و شما می‌توانید اندازه قد شلوارک ورزشی را به‌دلخواه انتخاب کنید تا هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشید.
بعضی از خانم‌ها شلوارک زنانه ورزشی را به شلوار کشی، شلوار یوگا و شلوار گرمکن ترجیح می‌دهند. در واقع هنگامی که شلوارک ورزشی به تن کنید، علاوه بر راحتی، انعطاف‌پذیری بالاتری خواهید داشت.

شلوارک ورزشی زنانه کد 110

 

پیش از خرید نیم تنه و شلوارک ورزشی به جنس پارچه این مدل لباس ورزشی توجه کنید. همیشه جنسی را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و تمرینات ورزشی باعث پارگی شلوارک شما نشود.

بیشتر مردم برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می‌کنند، بنابراین ممکن است ورزش در عین سخت بودن، لذت‌‌بخش باشد. اگر لباس ورزشی اسپرت شما مناسب ورزش و حرکات پرسرعت و کششی نباشد، نه تنها از ورزش لذت نمی‌برید، بلکه ممکن است دچار آسیب فیزیکی بشوید و به اندام خود آسیب برسانید.
شاید باورتان نشوید اما یک ست ورزشی مناسب عملکرد شما را در تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد. افراد موفق بر این باورند که یک لباس به موفقیت شما کمک می‌کند، پس قدرت لباس ورزشی را دست کم نگیرید تا با قدرت بیشتری برای تناسب اندام و سلامت‌تان ورزش کنید.

لباس ورزشی تنگ نپوشید :

هنگامی که تمرینات ورزشی انجام می‌دهید، ماهیچه‌های بدن باید آزاد باشند تا آسیب فیزیکی به بدن وارد نشود. همچنین لباس‌های تنگ و چسبان مانع ورود هوا و برخورد اکسیژن به پوست می‌شود و ممکن است دچار حساسیت پوستی یا جوش بشوید.

آشنایی با انواع شلوارک‌های زنانه:

شلوارک نخی: این مدل از شلوارک‌ها بیشتر مناسب فصول گرم سال می‌باشد. شلوارک با جنس‌ نخ برای ورزش کردن هم مناسب است چون عرق را به خود جذب می‌کنند. هنگام پوشیدن این مدل از شلوارک‌ها احساس راحتی خواهید داشت. شلوارک زنانه نخی معمولا قیمت بالایی ندارند، برای استفاده روزمره در منزل هم مناسب هستند.

شلوارک جین: شلوارک‌هایی که از جنس جین یا لی می‌باشند، ظاهر زیبا و مجلسی خواهند داشت، این پوشش بیشتر مناسب مهمانی‌های رسمی و خودمانی است و به راحتی می‌توانید آن را با انواع بلوز و شومیزهای زنانه ست کنید.

شلوارک اسپورت یا ورزشی: این مدل از شلوارک‌های زنانه بیشتر مناسب فعالیت‌های ورزشی هستند و اگر ورزش را در باشگاه یا در خانه انجام می‌دهید، به شما خرید این مدل از شلوارک‌های زنانه را پیشنهاد می‌کنیم. جنس آن‌ها به حالت کِش و یا لِگ می‌باشد و هنگام پوشیدن بسیار احساس راحتی خواهید کرد.

شلوارک کتان: شلوارک‌های کتان حالت رسمی دارند و برای استفاده‌ی روزمره مناسب نیستند چون جنس آنها حالت خشکی دارد و برای استفاده‌ی چند کاربرد دارند.

 

 

انواع مختلف شلوارک‌های زنانه براساس بلندی آنها:

شلوارک زنانه تا زیر باسن: این مدل از شلوارک‌ها معمولا تا زیر باسن را پوشش می‌دهند و خرید آن برای خانم‌هایی که در خانه فرزند کوچک یا بزرگ ندارند، گزینه‌ی مناسبی است. پوشیدن این مدل از شلوارک‌ها زیبایی فوق‌العاده‌ای به ظاهر شما می‌بخشند و تیپ و استایل شما را جذاب خواهد کرد.

شلوارک زنانه تا زیر زانو: به راحتی می‌توانید این شلوارک را در خانه بپوشید و از پوشیدن آن لذت ببرید. هیچ ‌گونه محدودیتی در استفاده از این لباس نخواهید داشت. شلوارک زنانه تا زیر باسن برای مجالس رسمی اصلا گزینه‌ی مناسبی نیست اما این مدل به دلیل اندازه‌ی مناسبش به راحتی برای مجالس رسمی و غیررسمی کاربرد دارد.

چه نکاتی را هنگام خرید شلوارک زنانه باید مدنظر قرار دهیم؟
  • حتما هنگام خرید شلوارک زنانه به جنس آن توجه داشته باشید، شما عزیزان باید شلوارک مورد نظرتان را از میان جنس‌هایی چون کتان، جیر، جین، ابریشم، پلی استر، پنبه‌ای و… انتخاب نمایید. پس هنگام خرید شلوارک زنانه حتما به جنس آن دقت کنید، تا شلوارک باکیفیتی را خریداری نمایید. این مورد به سلیقه‌ی شما عزیزان بستگی دارد.
  • حتما شلوارک زنانه را باید متناسب با اندازه‌ی استایل خود انتخاب و خریداری کنید. اندازه‌ی شلوارک‌های زنانه بر اساس دو فاکتور مهم دور کمر، باسن و کوتاهی یا بلندی آن مشخص می‌شود. پس حتما هنگام خرید به این دو موضوع توجه نمایید.
  • به مدل بسته شدن شلوارک توجه نمایید، برخی از شلوارک‌ها فاقد هرگونه زیپ و دکمه هستند و فقط به وسیله‌ی کِشی که دور کمر قرار می‌گیرد، محکم می‌شود. برخی مدل‌های دیگر هم هستند که به وسیله‌ی زیپ بسته می‌شوند، بعضی دیگر هم به واسطه‌ی دکمه‌ای که دارند، محکم خواهند شد.
  • مدل شلوارک‌های زنانه در انتخاب آنها بسیار حائز اهمیت است. شلوارک‌های زنانه در دو مدل جذب و راسته وارد بازار شده اند. شما عزیزان باید با توجه به سلیقه و علاقه‌ی خود اقدام به خرید هر مدلی که می‌پسندید، نمایید. به هر حال هنگام خرید حتما باید به مدل آن توجه کنید.
  • عزیزان وقتی که قصد خرید شلوارک زنانه دارید، به میزان فاق آن توجه نمایید، فاق شلوارک‌های زنانه دارای سه مدل کوتاه، متوسط و بلند است. شما خانم‌ها باید براساس میزان راحتی که هنگام پوشیدن شلوارک زنانه دارید، اقدام به خرید شلوارکی با فاق مناسب نمایید. البته خانم‌های عزیز فاق بلند در شلوارک‌ها عملا کاربردی ندارد و باید به سراغ فاق‌های کوتاه و متوسط بروید.
  • برخی از شلوارک‌های زنانه دارای جیب هستند، اینکه مدل انتخابی شما جیب داشته باشد یا خیر، به علاقه‌ی شما بستگی دارد. اما به طور کلی داشتن جیب در شلوار و شلوارک‌های زنانه زیبایی آنها را دوچندان می‌کند.
  • حتما به نوع استفاده از شلوارک توجه کنید. قبل از خرید مشخص نمایید که شلوارک را برای چه مجالسی می‌خواهید استفاده کنید، رسمی، غیر رسمی، ورزشی و… . انتخاب نوع کاربری مدنظرتان در انتخاب شلوارک مناسب به شما کمک خواهد کرد.
  • به قیمت شلوارک توجه نمایید، قیمت این پوشش را عواملی چون: جنس، مدل، نوع بسته شدن، ظاهر و… مشخص می‌کند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شلوارکی مناسب نمایید.
  • رنگ شلوارک از جمله نکات مهم و ضروری دیگر می‌باشد که حتما باید به آن توجه داشته باشید. سعی کنید رنگ آن را از میان رنگ‌های شاد و جذاب انتخاب نمایید تا زیبایی ظاهر شما چند برابر شود.
  • زیبایی ظاهری شلوار هم جزو نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. چون خانم ها معمولا به زیبایی پوشش خود اهمیت می‌دهند به دنبال خرید شلوارک زنانه زیبا هستند.

 

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوارک زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید ما برای سهولت کار شما، لیستی از انواع شلوارک زنانه زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش را جمع آوری کرده ایم که میتوانید به صورت اینترنتی خرید نمایید .

 

برای خریداری کاپشن ورزشی میتوانید سری به مقاله کاپشن ورزشی زنانه و دخترانه بزنید و کاپشن مورد نیازتان را خریداری کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.