قیمت بهترین عطر و ادکلن مردانه با پخش بوی عالی

در دنیای مد امروز عطر و ادکلن یکی از عناصریست که بسیار مورد توجه است با اینکه پوشیدنی نیست ولی بر روی جذابیت و استایل و شخصیت آقایان تاثیر گذار است.در چند سال اخیر استفاده از عطر و ادکلن مردانه افزایش چشمگیری داشته که بسیاری از برندها و سلبریتی ها مانند زارا، فندی، پرادا، تام فورد، آنتونیو باندراس و رونالدو را بر آن داشته که در لاین تولیدات خود به ساخت عطر و ادکلن نیز بپردازند.انتخاب عطر مناسب نسبت به سلیقه شما در جذابیت و موقعیت اجتماعی آقایان بسیار تاثیر گذار است‌.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

در بررسی بهترین عطرهای مردانه ای که گلچین کردیم، می توانید در مورد تجربیات ما که عطرهای مختلف مردانه را تهیه کردیم، بیشتر بدانید و توصیه های ما را جدی بگیرید تا بهترین عطر مردانه 2020 را خریداری کنید. با خرید آنلاین اینترنتی در هزینه های اضافی جلوگیری کنید. برای آسان تر کردن روند خرید، تمام اطلاعاتی را که برای انتخاب یک عطر عالی مردانه می خواهید، در این راهنمای خرید جمع آوری کرده ایم. یکی از کادوهایی که اکثرا برای مردان استفاده می شود، عطر است. هدیه دادن عطر نشان دهنده سلیقه خوب و شیک است.

ادوتویلت مردانه جگوار مدل کلاسیک بلک حجم ۱۰۰ میلی لیتر

بهترین مارک ادکلن مردانه

ما در این جا روی جمع آوری ۱۰ عطر از بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی با ماندگاری بالا تمرکز کرده ایم. از خواندن آن لذت ببرید!

۱-عطر مردانه ی لاکوست ال ۱۲.۱۲ بلانس(Eau de Lacoste L12.12 Blanc Men Cologne by Lacoste)

۲-عطر مردانه ۱ میلیون ادوتویلت پاکا رابان(۱ Million Eau de Toilet by Paco Rabanne)

۳-عطر کانترادیکشن کالوین کلاین(Contradiction)

۴-عطر آکوا دی جیو جرجیو آرمانی(Acqua Di Gio by Giorgio Armani)

۵-عطر اترنیتی کالوین کلاین(Eternity Calvin Klein)

۶-عطر مردانه ی گوچی گیلتی(Gucci Guilty for Men)

۷-عطر مانتبلانس لگاند(Montblanc Legend Cologne)

۸-عطر مردانه د وان دلچه اند گابانا(The One Eau de Toilette by Dolce & Gabbana)

۹-عطر مردانه نویت د ایسی محصول برند ایسی میاک(Issey Miyake)

۱۰-عطر مردانه ویاژ ناتیکا(Voyage Cologne by Nautica)

بهترین برند عطر مردانه

 این رایحه از ادکلن تیری موگلر  (A*men Mugler) که از سال 1996 به جهان معرفی شده یک عطر مردانه با پخش بوی بالا است که فقط در یک وب‌سایت معتبر عطر و ادکلن به نام Fragrantica هزاران رأی و چندین و چند کامنت مبنی برپخش بوی بالا و نیز ماندگاری فوق‌العاده دریافت کرده است. یک عطر با پخش بوی زیاد.
نت آغازین آن به‌تنهایی کلکسیونی از رایحه‌ها شامل: گشنیز، گل لاوانتا، نت‌هایی موسوم به نت‌های سبز، نت‌های مرکبات، نت‌های ادویه‌ای، نعناع و برگاموت است
نت میانی شامل: عسل، یاسمین، شیر، کارامل، گل لی‌لی و سدر
نت پایانی شامل: چوب صندل، لوبیای تونکا، کهربا، مشک، وانیل، بنزوئین و قهوه است.

اسم خوشبوترین عطر مردانه

ادکلنی که با توجه به کامنت‌ها و رأی‌های پرشمار در منابع خارجی و نیز مقاله‌هایی که در مورد آن نوشته شده می‌توانم به شما معرفی کنم؛ ادکلن موسوم به «1 میلیون» است. اگر خاطرتان باشد ما این ادکلن را در فهرست ادکلن‌های مردانه‌ای که ماندگاری بالایی دارند نیز معرفی کرده بودیم.
به‌هرحال راجع به پخش بوی این ادکلن نیز می‌توان رضایت بسیار زیادی را در منابع مختلف جهانی مشاهده کرد.
البته عطر مردانه 1 میلیون انواع مختلفی از قبیل (Gold) – (Pacco Rabanne) و چندین نوع دیگر دارد. این عطر در سال 2008به بازار عرضه شده و در حجم‌های100 و 50 میلی‌لیتری موجود است. قیمت 100 میلی‌لیتر آن حدود 50 دلار است.
شیشه‌ی اسپری ادوتویلت 1 میلیون از نوع «پاکو رابان»، شماره‌گذاری شده و دارای تعداد محدود است. این شیشه قابلیت پر شدن دوباره دارد.

بهترین عطرهای مردانه

عطر بهترین گزینه برای هدیه دادن به دیگران است. چه فرد دریافت کننده پدر شما باشد یا همسر یا دوستتان، عطر می تواند در موارد و مناسبت های مختلف به عنوان کادو به این افراد داده شود. اما باید بدانید که انتخاب بهترین عطر مردانه ساده نیست زیرا مردان در زمینه انتخاب عطر سلیقه های خاصی دارند. بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۲۰ که همگی از برندهای معتبر و شناخته شده هستند در ادامه مطلب به شما معرفی خواهند شد.

قیمت ادکلن کاپیتان بلک اصل مردانه

سرعتی فوق‌العاده شما را جذب خودش می‌کند. طراحی این شیشه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. شیشه‌ی این عطر با یک پوشش چرمی قهوه‌ای رنگ احاطه شده. مایع درون شیشه به رنگ قهوه‌ای بوده و از کناره‌های بطری قابل مشاهده است. در فلزی بطری با یک نوار چرمی که از میان آن می‌گذرد، تزیین شده است. روکش چرمی باعث می‌شود تا هنگام استفاده کردن از این عطر، بطری از دست شما سر نخورد و همچنان در دست شما بماند. کاپتان بلک بویی گرم و شیرین دارد. ساختار این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند. در ابتدای استفاده بوی توتون نوازش‌گر مشام شما است که بعد از مدتی تغییر می‌کند و درنهایت با رایحه‌ی گیاهان معطر جنگلی به پایان می‌رسد. این ادو پرفیوم به دلیل نوع رایحه‌اش توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند که جوانان شیک‌پوش و امروزی جامعه بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل است که توانسته در میان 10 عطر پرفروش تاریخ قرار بگیرد. اگر دوستی دارید که به بوی توتون علاقه دارد، می‌توانید برای خوشحال کردنش، کاپتان بلک را به او هدیه کنید. این عطر در کل با توجه به قیمت منطقی و نه‌چندان بالای خود، ارزش خرید بالایی دارد. شیشه‌ی این عطر به تنهایی میز شما را تزیین می‌کند.

قیمت ادکلن مردانه

مهم‌ترین موارد در هنگام خرید انواع عطر و ادکلن عبارتند از اطمینان از اصل بودن محصول و رایحه‌های مختلف آن. در مورد اول، تشخیص اصل بودن محصول برای بسیاری از افراد کار آسانی نیست. به همین جهت خرید از فروشگاه آنلاین معتبر که اصالت محصولات را ضمانت می‌کند، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. در مورد ادکلن مردانه با قیمت محصول و نوع رایحه‌ها نیز دارا بودن محتوای کامل و تخصصی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و خرید ادکلن مردانه دیجی کالا که در ادامه لیست محصولات را جهت خرید اینترنتی خواهید دید اطمینان بخش است.بهترین روغن ها برای جوانی پوست را در این مقاله اینترنتی خریداری کنید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.