قیمت خرید جدیدترین مدل قندان (سرامیکی، کریستال، برنجی)

یک استکان چای با چند چوب دارچین و چند دانه هل، از دوست‌داشتنی‌ترین نوشیدنی‌‌های دنیاست، چیزی که همیشه یادآور بهترین هم‌نشینی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. چای نوشیدن بیشتر شبیه به مراسم و تشریفاتی است که بدون قندان روی سینی انگار چیزی کم دارد، چیزی که حتی اگر یک دانه‌ قند هم از آن برندارید، باز هم جای‌ خالی‌اش همیشه حس می‌شود.

قندان دیانا مدل 1610A 222

قندان ها از نظر طرح و مدل به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: مدرن، معمولی و سنتی که می توانند برای هر سلیقه ای مناسب باشند و یا در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرند. برای اینکه بتوانید هنگام خرید آنلاین قندان شیک، انتخابی هر چه درست تر داشته باشید، باید بدانید که قندان ها از چه جنس هایی ساخته می شوند. به همین خاطر برخی از جنس ها را برایتان نام می بریم که شامل قندان چوبی، چینی، فلزی، بلوری (شیشه ای)، سرامیکی، کریستال و برنجی می باشد.

خرید قندان

انتخاب جنس محصول

  • اولین نکته در خصوص خرید قندان مربوط به جنس آن می شود.
  • امروزه از متریال مختلفی برای ساخت قندان ها نظیر: چوب، فلز، چینی، کریستال، بلور و … استفاده می کنند.
  • انتخاب در این خصوص بهتر است با توجه به جنس فنجان ها و لیوان هایی که قرار است در کنار قندانتان در داخل یک سینی قرار بگیرد، صورت پذیرد.
  • اگر فکر می کنید احتمال شکسته شدن اجسامی شیشه ای در خانه و یا محل کارتان به هر دلیلی زیاد است، توصیه می کنیم از قندان های فلزی و یا چوبی استفاده نمایید.

اندازه و وزن

  • مورد دوم برای انتخاب قندان مربوط به اندازه و وزن محصول است.
  • در خصوص اندازه توصیه می کنیم با توجه به عادت مصرف قند خود و دیگر اعضای خانواده تان اقدام به خرید محصولی بزرگ یا کوچک نمایید.
  • در مورد وزن قندان نیز توصیه می کنیم به سراغ خرید محصولاتی بروید که به خودیِ خود سبک بوده و با پُر شدنشان نیز مشکلی را برای جا به جایی خود ایجاد نمی کنند.
  • بد نیست بدانید چنانچه قندان شما از سایزی نسبتا بزرگ برخوردار باشد، می توانید در آن خرما، شکلات، نبات و … را نیز قرار دهید.

رنگ و طرح

  • انتخاب رنگ و طرح قندان شما بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد.
  • با این حال اما گفتیم که بهتر است قندان شما در تناسب کافی با رنگ و طرح فنجان ها و یا لیوان هایی باشید که از آن ها برای پذیرایی از مهمانان استفاده می کنیم.
  • همچنین بد نیست اگر میان قندان خودمانی شما با قندان هایی که قرار است در مجالس و مهمانی های رسمی تان مورد استفاده قرار گیرد، کمی تفاوت وجود داشته باشد!

دسته و در

  • بهتر است قندان شما دارای در باشد تا از ورود گرد و غبار و یا حشرات ریز و موزی به داخل آن جلوگیری شود؛
  • همچنین دسته دار بودن محصول نیز باعث می شود تا بتوانید راحت تر اقدام به جا به جایی آن کنید.

قیمت قندان

  • قیمت قندان با در نظر گرفتن جنس، اندازه، طرح و دیگر مواردی از این دست مشخص می شود.
  • با این حال اما مطمئن باشید در بازار قطعا قندانی هست که هم قیمتش برایتان مناسب بوده و هم متناسب با سلیقه و نظر شخصی تان باشد.

جدیدترین مدل قندان

گاهی اوقات خرید مدل قندان جدید می تواند راه حلی ساده و در عین حال موثر برای به روز رسانی سرویس چای خوری باشد. همانطور که می دانید سرو قند در کنار چای سنتی قدیمی است و تقریبا در تمام مجالس رعایت می شود. به همین دلیل لازم است در کنار سایر ظروف سرو چای نظیر فنجان، استکان، نعلبکی، قوری و … حداقل یک مدل قندان جدید و زیبا وجود داشته باشد. اما اگر چنین ظرفی در میان مجموعه ظروف پذیرایی شما وجود ندارد، شاید بهتر باشد انواع مدل قندان جدید کریستال، چینی، سرامیک و … را بررسی کرده و از میان آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در هنگام خرید قندان باید به جنس بدنه و طرح آن توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال اگر سرویس چای خوری کریستال دارید، خرید قندان کریستال را در اولویت قرار دهید. همچنین اگر طرح نقش بسته روی بدنه قندان دارای تشابه های ظاهری به سایر ظروف چای خوری باشد، هماهنگی بهتری را به وجود می آورد و سریع تر به جایگاه خود به عنوان یک ظرف پذیرایی شیک دست پیدا می کند. در هنگام خرید اینترنتی مدل قندان جدید شما می توانید آن را در قالب سرویس چای خوری کامل یا ظروف تک پذیرایی سفارش دهید.

برنج

کریستال

سرامیک

کریستال

چوبی

خرید قندان سرامیکی

همه ما دوست داریم ظروف مورد استفاده در منزلمان را تغییر دهیم و تنوعی در آنها ایجاد کنیم ولی مشابه بودن ظروف موجود در بازار باعث شده از این تصمیم منصرف شویم و با سرویسهای غذاخوری و پذیرایی سابق خود نیازمان را برطرف کنیم . ظروف دست ساز سفالی می توانند چنین تجربه متفاوتی را برای ما ایجاد کرده و باعث شوند تا حسی متفاوت در زمان استفاده از آنها داشته باشیم . تنوع رنگ و تفاوت در نوع لعابهای این ظروف و همچنین دست ساز بودنشان باعث می شوند حسی نوستالژیک در شما ایجاد شود که باعث ایجاد آرامش خواهد شد و به تبع آن لذتی دو چندان از صرف غذا . استفاده از این ظروف در میهمانیها نیز پیشنهاد جالب و هیجان انگیزی است که میزبان را در ذهن میهمان متفاوت و خوش سلیقه جلوه می دهد . به عنوان مثال تصور ماست و خیار خوش آب و رنگی که در ظرف سفالی با لعاب فیروزه ای و جداره بیرونی قهوه ای رنگ سرو می شود می تواند بسیار اشتهاآور و زیبا باشد . امتیاز دیگر استفاده از این ظروف این است که علاوه بر کاربرد , این ظروف فضایی تزیینی و دکوراتیو هم به منزل و آشپزخانه ما می دهند و در بسیاری از موارد می توان از آنها به عنوان شیی هنری و دست ساز بر روی میز یا اپن آشپزخانه , داخل کابینتهای شیشه ای و یا قفسه های اتاق پذیرایی و نشیمن نیز استفاده کرد تا حال و هوایی هنری و خاص در دکوراسیون منزل ایجاد کنند.

سرامیکی

قیمت قندان برنجی

آلیاژ برنج یکی از آلیاژهای مورد تایید طب سنتی است که بیشتر به شکل قاشق، سماور، کتری و قوری و سایر ظروف آشپزخانه از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است تا با استفاده از آنها، نیاز بدن به این فلز مهم برطرف گردد و از عوارض کمبود آن در بدن پیشگیری گردد 

شما عزیزان میتوانید با استفاده ازاین آلیاژ مفید به سلامتی بدن خود کمک کنید.همچنین این محصول ارزشمند و فیمتی هدیه ای مناسب برای کسانی که دوستشان دارید خواهد بود.قیمت روز این محصول را در ادامه با کلیک بر روی آیتم مورد نظر خواهید دید. (خرید بهترین وب کم ارزان کامپیوتر و لپ تاپ )

قندان-برنجی-جام-هنر-مدل-101

قندان کریستال

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. کریستال بوهمیا بر گرفته از جمهوری چک منطقه بوهمیا است که مرکز تولید عالی ترین ظروف کریستالی جهان میباشد. کریستال از شیشه های سیلیکاتی و  اکسید سرب ساخته میشوند و به دلیل وجود 24 درصد سرب شفافیت و زیبایی این کریستال را دو چندان کرده است.

قندان-کریستال-طلاکوب-بوهمیا-برنو

قندان کریستال چک

قندان خورشیدی چک کریستال بوهمیا یکی از محصولات پذیرایی تولید شده در کشور چک که از جنس کریستال ساخته شده است و دارای تراش خورشیدی می باشد. این قندان دارای یک پایه بلند و طراحی کروی می باشد.این قندان  برای تمامی میز های پذیرایی مناسب است. همچنین در صورت تمایل می توانید برای تکمیل دکور خود نیز از این محصول استفاده نمایید. برای تکمیل سرویس پذیرایی خود می توانید از این قندان در کنارفنجان و استکان چای خود استفاده نمایید.

قندان-خورشیدی-چک-کریستال-بوهمیا-چک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.