قیمت خرید 27 مدل شیکر بدنسازی (حرفه ای) ورزشی

امروزه ورزشکاران در رشته های مختلف، به ویژه بدنسازی، برای نوشیدن آب و مکمل های ورزشی هنگام تمرین، به یک شیکر مناسب نیاز دارند. انواع مختلف شیکر بدنسازی و ورزشی با طرح و جنس متنوع در بازار وجود دارد و ورزشکاران در انتخاب بهترین نوع آن شاید مشکل داشته باشند. اگر شما نیز ورزشکار هستید و یا با هر هدفی به دنبال خرید شیکر بدنسازی مناسب برای خود می گردید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلف شیکر و کاربرد هریک آشنا سازیم.

 

شیکر چیست؟

شیکر در حقیقت نوعی قمقمه آب است و همچنین امکان ترکیب نمودن مواد دیگر با مایعاتی نظیر آب را دارد. شیکر ورزشی بیشتر مناسب کسانی است که به شکل پیوسته برنامه های مختلف ورزشی را اجرا می کنند(مانند بدنسازان) و نیاز به مصرف مکمل های ورزشی برای افزایش متابولیسم و تامین سطح انرژی خود دارند.

 

انواع شیکر براساس 3 ویژگی

شیکرهای ورزشی و بدنسازی دارای 3 ویژگی هستند که باعث ایجاد تفاوت با قمقمه های معمولی می شوند و همچنین این سه عامل در انواع شیکرهای ورزشی موجب متفاوت بودن آنها از یکدیگر نیز می شود. این سه ویژگی عبارتند از:

1. جنس بدنه شیکر: مواد به کار رفته در تولید بطری شیکر در زیبایی ظاهری، طعم و دمایی که نوشیدنی را نگه می دارد، تاثیرگذار است. جنس بدنه شیکرها از 3 مدل مواد اولیه ساخته می شود:

 

·        شیکرهای پلاستیکی: رایج ترین نوع شیکرها، شیکرهای پلاستیکی هستند. جنس پلاستیک این شیکرها باید به گونه ای باشد که فاقد BPA  و مواد فتالات و سمی باشد.

·        شیکرهای فلزی یا استیل: بطری های شیکر فلزی عایق بندی شده، گزینه مناسبی برای گرم یا سرد نگه داشتن محتویات آن در فصول مختلف سال است. جنس عایق ها از فولاد ضد زنگ و خلا uum دوجداره و استیل مقاوم است.

·        شیکرهای شیشه ای: قمقمه های شیکر شیشه ای، در برابر بو و لکه مقاوم می باشند. بیشتر مردم نوشیدنی را در بطری های شیشه ای که خلوص و محتویاتش را به وضوح نشان می دهد، می پسندند. شیکرهای شیشه ای عموما در یک کاور مستحکم از جنس سیلیکونی یا محفظه ای مخصوص قرار دارند تا از شکسته شدن و آسیب دیدگی جلوگیری شود.

 

2. مکانیزم میکس کردن مواد

کارآمد بودن شیکرها بر اساس نوع طراحی آنهاست. برخی شیکرها دارای توپ ها و فنرهای میکس کننده هستند و بصورت مکانیکی و دستی با فشردن یک دکمه و یا تکان دادن بطری باعث میکس شدن مواد داخل آن می شوند و برخی شیکرها برقی هستندکه با داشتن یک تیغه کوچک در کف بطری باعث چرخش سریع و مخلوط شدن سریعتر و بهتر مواد می گردند. حتی برای راحت تر کردن استفاده از شیکرها در هر مکانی که ممکن است دسترسی به برق وجود نداشته باشد، شیکرهای شارژی نیز طراحی و تولید شده اند تا برای همه ورزشکاران حتی در فضای باز به راحتی قابل استفاده باشند.

 

3. درب بطری

درب شیکر اهمیت ویژه ای دارد و باید به گونه ای باشد که مانع نشت مواد به بیرون شود. تمام شیکرهای اصلی دارای درب های محکم همراه با ضمانت ضد نشت هستند. برخی بطری ها فقط با لمس یک کلید، درب نی دار آنها باز شده و نیاز نیست دستان کثیف در سالن های بدنسازی را برای آشامیدن به درب بطری بزنید.

 قیمت خرید 27 مدل شیکر بدنسازی (حرفه ای) ورزشی

نکات مهم هنگام خرید شیکر

برای خرید شیکر حرفه ای باید به یک سری نکات توجه فرمایید که عبارتند از:

·        توجه به جنس بدنه: بهتر است همیشه به دنبال خرید شیکری باشید که از بدنه ای مستحکم و مقاوم در برابر ضربه برخوردار باشد و از پلاستیک و یا استیل قابل قبولی نیز در ساخت آن استفاده شده باشد.

·        میزان گنجایش یا حجم محصول: با توجه به نوع استفاده شما گنجایش شیکر می تواند کم یا زیاد باشد. هرچه ظرفیت شیکر بیشتر باشد قطعا دارای وزن و اندازه بیشتری است.

·        ضد نشت بودن آن: یکی از مهمترین ویژگی هایی که شیکر باید داشته باشد قابلیت ضد نشت بودن است. به دلیل اینکه شیکر تکان میخورد و از این طریق مکانیزم میکس کردن آن عمل می کند پس باید ضدنشت باشد تا محتویات آن به بیرون نریزد.

·        امکانات جانبی: امروزه به دلیل استقبال از شیکرها، برندهای مختلف برای محصولات خود از امکانات مختلفی استفاده می کنند از جمله دکمه فنری برای ترکیب نمودن محتوای داخل بطری، جای قرص و دارو، قابلیت حفظ دما، امکان جداسازی آب از پودرهای مکمل و غیره.

·        قیمت شیکر: قیمت شیکر بدنسازی با توجه به نوع و کاربرد آن و همچنین طراحی ظاهری و خارجی یا ایرانی بودن آن متفاوت است.

 

در رابطه با شیکر و انواع آن و انتخاب و خرید شیکر مناسب بر اساس کاربرد آن توضیحاتی را ارائه کردیم. در ادامه چند نمونه شیکر جدید، ارزان، با کیفیت و استاندارد را معرفی می نماییم که می توانید با کلیک روی تصویر یا هر آیتم، اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.