قیمت خرید 22 مدل صابون شستشو لایه بردار

همه ما احتمالا یکبار واژه “لایه برداری” به گوشمان خورده است. لایه برداری یا اسکراب پوست فرایندی است که طی آن سلول های مرده از سطح پوست برداشته می شود. روشهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد. صابون شستشوی لایه برداری یکی از تکنیک های سریع و راحت پاکسازی، روشن کنندگی و جوانسازی پوست صورت است که می توانید در خانه انجام دهید.

پوست انسان به طور طبیعی هر 30روز یکبار سلول های مرده را از خود دور می کند تا فضا برای رشد سلول های جدید باز شود. تجمع سلول های مرده باعث خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می شود. در تکنیک لایه برداری، سلول های مرده از روی پوست برداشته و به این ترتیب، از مسدود شدن منافذ پوستی جلوگیری می شود.
در این محتوا شما را با خواص صابون شستشوی لایه بردار آشنا می کنیم تا بهتر با این شیوه امن و موثر پاکسازی پوست صورت آشنا شوید.

لای برداری از پوست چه مزیت هایی دارد؟

لایه برداری پوست از چند جهت سبب زیبایی پوست ما می شود:
1-لایه برداری یک روش موثر برای شفاف شدن پوست و بهبود تاثیرات محصولات مراقبت از پوست است. در واقع، با از بین رفتن سلول های مرده، کرم های موضعی مراقبت از پوست بهتر جذب آن می شود.
2-لایه برداری منظم از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. همچنین جوش و آکنه را کاهش می دهد.
3- لایه برداری در درازمدت تولید کلاژن پوست را افزایش می دهد. کلاژن یک ماده اساسی است که در درخشش و جوانسازی پوست تاثیر زیادی دارد. با تولید آن انعطاف پذیری پوست بهبود پیدا می کند و نیز چین و چروک پوست کمتر می شود.

صابون شستشو لایه بردار

چه کسانی نباید لایه برداری انجام دهند؟

افرادی که از آکنه یا جوش رنج می‌برند، بایستی قبل از لایه برداری با پزشک متخصص پوست مشورت کنند. اگر آکنه شما مزمن یا کیستیک باشد، پوست‌تان خود به خود ملتهب است و لایه برداری سبب التهاب بیشتر می‌شود. در این وضعیت، ممکن است لکه‌های تیره پوستی که به هایپرپیگمنتیشن معروف‌اند بر روی پوست تان باقی بمانند. این لکه‌ها در کسانی که پوست تیره رنگی دارند شایع‌تر و ماندگارتر است. پس مراقب باشید.
لایه برداری برای کسانیکه بر روی پوست شان زخم، آفتاب سوختگی، آسیب یا عفونتی وجود دارد، توصیه نمی شود. این موضوع شامل تب خال هم می‌شود. در این زمان‌ها پوست شما بیشتر از لایه برداری به آبرسانی و مراقبت‌های درمانی نیاز دارد

راهنمای خرید صابون شستشوی لایه بردار

●صابونی متناسب با پوست تان خریداری کنید
اگر قصد خرید صابون شستشوی لایه بردار را دارید، ابتدا باید نوع پوست صورت تان را بشناسید. اینکه پوست تان چرب است یا خشک؟ سپس بر اساس نوع آن از یک اسکراب سطحی یا متوسط استفاده کنید. اگر از صابون شستشوی لایه بردار عمیق استفاده کنید، ممکن است به پوست تان آسیب جدی بزند. بهتر است قبل از انتخاب لایه بردار با یک مشاوره پوست مشورت کنید.
●یک صابون شستشو لایه بردار که در دسترس باشد بخرید
در دسترس بودن صابون لایه بردار، یکی از نکات مهمی است که ممکن است در زمان خرید به آن دقت نکنید. از آنجا که شما باید به دفعات از این صابون استفاده کنید، بنابراین نباید محصولی انتخاب کنید که در بازار کمیاب یا ناموجود باشد. البته گاهی اوقات در یک شرایط خاص، خرید همچین صابونی ارزشش را دارد.

●متناسب با بودجه تان خرد کنید
صابونی بخرید که برای شما مقرون به صرفه باشد.اگر متخصص پوست یک صابون اسکراب گرانقیمت معرفی کرد، می تواید از او بخواهید تا یک محصول با برندی دیگر را جایگذین آن کند.

معرفی چند صابون شستشو لایه بردار

●صابون شستشو لایه بردار زغال اکتیو

صابون زغال از ترکیب مواد صابونی و پودر زغال فعال تشکیل شده است که قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد. علاوه براین، انتی باکتریال، پاک کننده سموم و ناخالصی ها از منافذ پوست و درمان جوش های سر سیاه پوستی و کاهش چربی پوست نیز از دیگر خواص این صابون می باشد.
از آنجاییکه قدرت لایه برداری و چربی زدایی زغال اکتیو قوی است، افرادی که پوست خشک دارند نباید از ان استفاده کنند و افراد با پوست معمولی و چرب نیز در استفاده از این صابون لایه بردار باید با احتیاط عمل کنند تا منجر به خشکی پوست شان نشود.

●صابون اسکراب قهوه

دانه های قهوه خاصیت ضد التهابی دارند و نیز در کاهش التهابات ناشی از آفتاب سوختگی نیز موثر هستند. بنابراین، از این صابون نه تنها می توانید برای اسکراب استفاده کنید، بلکه برای کاهش التهاب و قرمزی ناشی از افتاب سوختگی نیز بسیار موثر هستند.

تا اینجا با خواص اسکراب پوست و ویژگی های یک صابون شستشو لایه بردار آشنا شدید. در ادامه لیستی از قیمت چند نمونه صابون اسکراب باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.