قیمت خرید لنت اصلی جنیون سانتافه

 

 

کیاموتورز، یکی از زیرمجموعه های هیوندای موتور گروپ است که یکی از قدرتمندترین خودروسازهای بزرگ جهان به شمار می رود. این شرکت در سال 2008 رتبه هشتم بزرگترین خودروساز دنیا را ار آنِ خود کرد.

لنت ترمز جنیون پارت از نظر کیفیت و طراحی دقیقا مشابه قطعه اصلی هستند که تولیدکنندگان خودرو در طی مراحل ساخت اتومبیل از آنها استفاده می کنند. این لنت ها توسط شرکت تولیدکننده ضمانت می شود. تولیدکنندگان خودرو به صورت مداوم و مستقیما با تولیدکنندگان قطعات همکاری دارند. انها برای اطمینان از بالابودن کیفیت خودروهای تولیدیشان، قطعات را در مرحله کنترل کیفیت با دقت زیاد بررسی می کنند و در نهایت در بسته بندی و برچسب قطعات اصلی یا جنیون پارت قرار داده و روانه بازار می کنند.

در این محتوا شما را با ویژگی های لنت ترمز جنیون پارت سانتافه آشنا می کنیم. اما قبل از آن بهتر است کمی درمورد این خودرو اطلاعاتی داشته باشید.

 

اطلاعات کلی درباره خودرو هیوندای سانتافه

هیوندا سانتافه محصول شرکت کره ای است که نسل اول آن روی پلت فرم سی ام از سال 2001تا 2006 در خط تولید هیوندای قرار گرفت. هیوندا سانتافه اگرچه از نظر موتور ضعیف بوده اما فروش قابل توجهی داشت و جزء موفق ترین خودروهای وارداتی از نظر فروش در ایران به شمار رفت. در حقیقت، هیوندای سانتافه از 2007 تا 2017 یعنی 10 سال تمام در بازار خودروهای وارداتی ایران یکه‌تازی کرد.

این اتومبیل برای هفت سرنشین طراحی شده است و صندلی های عقب به خوبی در صندوق جاسازی شده اند. علاوه بر این، برای سرنشینان دریچه سیستم تهویه هوا با تنظیم شدت هوا درنظر گرفته شده است.

 

خرید لنت ترمز اصلی جنیون سانتافه

کمپانی جنیون پارت یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه ساخت قطعات یدکی و لوازم جانبی اتومبیل است. لنت ترمز سانتافه موجود در ایران ساخت این کمپانی بوده و بر روی چرخ های های جلو و عقب قابل نصب می باشد.

همانطور که می دانید، لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی خودرو است که میزان کارکرد آن به مدل ماشین، شرایط جغرافیایی و جاده ای، مسافت طی شده بستگی دارد. بعنوان مثال در جاده های کوهستانی یا در ترافیک های شدید شهری به دلیل اینکه ترمز بیشتری گرفته می شود، طبیعتا مصرف لنت ها بالا می رود. هرچقدر اتومبیل به استانداردهای روز دنیا نزدیکتر باشد، مصرف لنت کمتر می شود. البته برند و کیفیت لنت نیز تاثیر زیادی در طول عمر آن دارد.

سانتافه یکی از خودروهای گران قیمت و در عین حال باکیفیت در بازار ایران است. بنابراین خرید یک لنت اصلی و استاندارد توصیه می شود. انتخاب یک لنت ترمز خوب می تواند ایمنی سرنشینان در زمان ترمز گرفتن را بالا ببرد.

لنت اصلی سانتافه در زمان فشار دادن پدال ترمز توسط راننده، با دیسک های چرخ درگیر می شود و سبب کاهش سرعت اتومبیل می گردد. این لنت ها برای اطلاع راننده از زمان تعویض سوت می کشد، که نشان می دهد باید نسبت به تعویض لنت ترمز اقدام نماید.

بهترین لنت ترمز اصلی سانتافه

انواع لنت ترمز :

لنت جنیون سانتافه دردو نوع اصلی دیسکی و کاسه ای در بازار یافت می شود:

  • لنت دیسکی جنیون

در این مدل، اصطکاک ترمز حاصل فشارروغن بین لنت و دیسک باعث توقف اتومبیل می شود. و بعنوان لنت ترمز جلو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

لنت  کاسه ای جنیون

لنت کاسه ای قویتر ازلنت دیسکی می باشد، بعنوان لنت ترمز عقب مورد استفاده قرار میگیرد.اصطکاک بیشتری تولید می کند که خودرو در هنگام ترمز شدید تعادل خود را از دست ندهد.

مزیت خرید لنت اصلی جنیون پارت

کیفیت لنت ترمز مستقیما با امنیت جاتی سرنشینان وسیله نقلیه در ارتباط است. همچنین زمانیکه از لنت های اصلی واستاندارد استفاده می کنید، سبب افزایش عمر مفید قطعات دیگر خودرو می شود. با این وجود، اخیرا برخی از صاحبان خودرو به سراغ لنت های تقلبی و غیراستاندارد می روند. البته دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • عرضه کلا با کیفیت پایین که رقابت ناسالم را بوجود می آورد.
  • قیمت های پایین که خریدار را به خرید آنها ترغیب می کند.
  • بسته بندی بسیار شبیه به قطعات اصلی که باعث فریب خریدار می شود
  • تبلیغات کاذب

 

روشهای تشخیص لنت ترمز اصلی سانتافه

 

1-بررسی لوگوی روی قطعات: بر روی قطعات اصلی لوگوی شرکت جنیون چاپ یا حک شده است.

.

2-بررسی کیفیت ساخت لنت: معمولا قطعات تقلبی از نظر وزن، نوع آلیاژ بکار رفته، لمس قطعات، نوع جوشکاری و پرچکاری و نیز فونت و اندازه فونت نوشته های روی قطعات با نمونه های اصلی کاملا تفاوت دارند.

3-خرید از فروشگاه های معتبر: همیشه قطعات مصرفی خودرویتان را از یک فروشگاه معتبر که قطعات اصلی ارائه می کند، خریداری کنید. پرسیدن از دوستان و آشنایانی که چندین بار از آن فروشگاه خرید کرده اند، و یا تعمیرکار خودروی تان می تواند شما را در پیدا کردن یک فروشگاه معتبر فروش قطعات اصلی راهنمایی کند.

 

در این مقاله نکات انتخاب لنت ترمز اصلی سانتافه در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. بمنظور راحتی شما در انتخاب و خرید، در ادامه لیستی از بهترین و باکیفیت ترین لنت ترمز جنیون سانتافه موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.