قیمت هندزفری جبرا و Jabra خرید هندزفری بلوتوث جبرا

شرکت Jabra یکی از اولین ها در زمینه تولید هندزفری، هدست و هدفون می باشد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. هندزفری بلوتوث جبرا همیشه جزو انتخاب های اول کسانی است که به دنبال یک تجربه عالی برای مکالمات تلفنی و گوش دادن به موسیقی هستند، می باشد. هندزفری جبرا انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی هایی دارد که در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات خرید هندزفری جبرا بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید هندزفری Jabra را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

 

هندزفری جبرا

کمپانی جبرا با ارائه‌ی انواع اسپیکرها، هندزفری‌ها و هدفون‌ها در میان تولیدکنندگان تجهیزات صوتی دنیا جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. کمپانی جبرا یکی از تولیدکنندگانی است که برای کیفیت محصولات خود اهمیت ویژه‌ایی قائل است و مدلهای مختلف هندزفری Jabra با بهترین کیفیت طراحی و تولید می شوند. از ویژگی های مهم هندزفری جبرا می توان به کاهش نویزهای اطراف و پخش و انتقال صدا با وضوح بالا اشاره نمود.

 

خرید هندزفری جبرا

هندزفری بلوتوث جبرا و انواع آن

هندزفری بلوتوث جبرا از جمله محصولات کارآمد و مجبوب این برند در بین کاربران است. هندزفری بلوتوثی جبرا این امکان را برای شما فراهم میکند تا در هر مکان و زمانی بدون نیاز به لمس کردن تلفن همراه خود به مکالمه و گوش کردن موزیک بپردازید. این دستگاه‌ به دلیل ارتباط بی‌سیم، دست‌وپا گیر نیست و کار با آن‌ بسیار راحت است.

  1. هندزفری جبرا کلاسیک:

اولین هندزفری بی سیم و بلوتوثی که وارد بازار شد این مدل بود که یک گوشی داشت. این مدل بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که مشغله کاری زیادی دارند و حین انجام کار باید تماسهای تلفنی خود را پاسخ دهند. با استفاده از این هندزفری jabra به راحتی می توانید بدون در دست گرفتن تلفن همراه خود و فقط با فشردن دکمه روی هندزفری، تماس را وصل و یا قطع نمایید

  1. ایرفون جبرا:

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که دوست دارید  هندزفری بلوتوث شما کوچک باشد و زیاد قابل دید نباشد بهتر است این مدل را انتخاب کنید. ایرفون جبرا دارای دو گوشی می باشد و از طریق بلوتوث به تلفن همراه و یا لبتاپ و تبلت شما متصل می شود. هندزفری بی سیم دارای کیفیت صدای عالی، عمر باتری بالا، حجم و اندازه کوچک، سهولت در استفاده و باتری داخلی با قابلیت شارژ می باشد.

 

قیمت هندزفری بلوتوث جبرا

برای خرید بهترین مدل هندزفری بلوتوث جبرا در ابتدا باید با انواع و مدلهای آن آشنا باشید. طبق نظرسنجی بسیاری از کاربران هندزفری جبرا مدل کلاسیک و مدل ویو از بهترین و پرفروش ترین محصولات این برند می باشند. قیمت هندزفری جبرا با توجه به مدل و کاربرد آن متفاوت می باشد. قیمت هندزفری جبرا ویو اصلی به نسبتهای مدل های مشابه از سایر برندها، بالاتر می باشد.

 

نحوه ریست هندزفری بلوتوث جبرا

برای ریست کردن جبرا Wave کافیست هندزفری را روشن کرده، دکمه کم کردن صدا را همزمان همراه با دکمه قطع و برقراری ارتباط، فشار داده و منتظر بمانید تا چراغ آبی رنگ دستگاه شروع به چشمک زدن کند. پس از پنج ثانیه می توانید دکمه ها را رها کرده، سپس اقدام به خاموش و روشن کردن هندزفری نمائید. پس از روشن شدن، دستگاه شما به حالت تنظیمات کارخانه ای برمی گردد.

 

خرید هندزفری جبرا

نکات مهم هنگام خرید هندزفری بلوتوث

برای خرید بهترین هندزفری بلوتوث باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • نوع نیاز شما و کاربرد هندزفری بلوتوثی:

قبل از خرید هندزفری بی سیم باید بدانید که قصد استفاده از آن را در چه شرایط و محیط هایی خواهید داشت. بعضی از هندزفری ها مناسب استفاده در اماکن شلوغ، برخی مناسب استفاده در محیط های ورزشی، بعضی مدل ها مناسب برای گوش دادن به موسیقی، برخی مناسب برای تماس و غیره می باشند.

  • کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی:

هندزفری های بی سیم موجود در بازار از تکنولوژی های مختلفی برای افزایش کیفیت صدا و حذف نویز استفاده می کنند. هنگام خرید هندزفری بی سیم دقت کنید که کیفیت صدای آن برای پخش موسیقی و برقراری تماسها خوب باشد.

  • عمر باتری هندزفری بلتوثی:

یکی از ویژگی های مهم هندزفری بلوتوثی عمر باتری آن می باشد. مدلی را انتخاب کنید که عمر باتری بالایی داشته باشید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

  • جنس و کیفیت هندزفری بلوتوثی:

اکثر مدل های هندزفری بلوتوثی از جنس پلاستیک ساخته می شوند. دقت داشته باشید که هندزفری مورد انتخاب شما دارای دوام بالا، کیفیت ساخت خوب و ضد آب باشد.

 

امیدواریم با مطالبی که ارائه شد بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه لیستی از چند مدل هندزفری بلوتوثی جبرا برای شما آماده نمودیم که می توانید با کلیک بر روی هر تصویر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.