قیمت خرید 25 مدل هندزفری سامسونگ (بی سیم و سیمی)

سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید و طراحی تلفن همراه و لوازم جانبی است. یکی از محصولات پرفروش آن، هندزفری سامسونگ (بی سیم و سیمی) می باشد. محصولات سامسونگ از کیفیت و تکنولوژی بالایی برخوردار هستند و بسیار محبوب می باشند. هندزفری بی سیم سامسونگ در کنار مدل سیمی آن، از محصولات پرفروش این شرکت به شمار می آید. اگر شما هم به دنبال خرید هندزفری بی سیم و سیمی سامسونگ هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. قصد داریم نکاتی جهت خرید هندزفری سامسونگ ارائه دهیم.

 

هندزفری بی سیم سامسونگ

وقتی که در حال ورزش کردن، رانندگی یا هر کار دیگری از هندزفری استفاده می کنید، امکان دارد که سیم هندزفری گره بخورد و باعث اذیت شما شود. اینجاست که متوجه اهمیت هندزفری بلوتوثی سامسونگ خواهید شد. هندزفری بلوتوث سامسونگ به خاطر سهولت در استفاده، امکانات بالا و کاربرد زیادی که دارد، مثل تماشای فیلم، تماس تلفنی، انجام بازی‌های ویدیویی و یا گوش دادن به موسیقی، یکی از گجت های پرطرفدار می باشد.

هندزفری بی سیم سامسونگ از طریق بلوتوث به دستگاه هوشمند ( موبایل، تبلت، لبتاپ و …) شما متصل می شود و تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

انواع هندزفری بی سیم سامسونگ

هندزفری بلوتوثی سامسونگ با توجه به قیمت و همچنین طراحی و امکانات، دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای ویژگی های خاصی می باشد. این محصولات به کیفیت بالا، ارگونومی مناسب و تنوع بسیار معروفند.

  1. هندزفری توگوشی سامسونگ:

این مدل هندزفری که به آن ایرفون نیز گفته می شود، کاملا درون گوش قرار می گیرد و باعث می شود خبری از نویز و صداهای بیرونی نباشد. این نوع هندزفری بلوتوثی سامسونگ، به جهت آن که بسیار کوچک است و حمل و استفاده آن دست و پا گیر نیست، بسیار محبوب و پرفروش می باشد. تنها نکته ای که در خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل تو گوشی باید به آن توجه کنید، هماهنگی فرم آن با گوش شماست.

  1. هندزفری دور گردنی سامسونگ:

این مدل داری یک سیم یا نواری می باشد که به هرگوشی متصل شده است و برای استفاده براحتی می توانید روی سر یا دور گردن بگذارید. این مدل از هندزفری بلوتوث سامسونگ، بهترین انتخاب برای افرادیست که تمایل ندارند هندزفری به صورت ثابت در گوششان قرار بگیرد و معمولا احساس مزاحمت و ناراحتی دارند. یکی از پرفروش ترین مدل های هندزفری بلوتوث سامسونگ دورگردنی، مدل یو فلکس است.

  1. هندزفری روی گوشی سامسونگ:

اولین هندزفری بی سیم و بلوتوثی که وارد بازار شد این مدل بود که یک گوشی داشت. اندازه ی آن ها چیزی بین ایرفون ها و هدفون های دور گوشی است. این مدل هندزفری سامسونگ بلوتوثی بیشتر برای ورزشکاران که تحرک زیادی دارند و یا افرادی کاربرد دارد که مشغله کاری زیادی دارند و حین انجام کار باید تماسهای تلفنی خود را پاسخ دهند.

  1. هندزفری اسپیکر دار سامسونگ:

هندزفری اسپیکردار یکی از جدید ترین مدلهای هندزفری بی سیم سامسونگ می باشد که مجهز به بلند گو است و می تواند صدا ها را در محیط پخش کند.

خرید هندزفری سامسونگ

هندزفری سیمی سامسونگ

هندزفری سیمی سامسونگ یکی از لوازم همیشگی موجود در جعبه موبایل های این شرکت می باشد که با یک جک 3.5 میلی‌متری به گوشی یا سایر دستگاه‌ها وصل می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

یکی از مدلهای باکیفیت هندزفری سامسونگ سیمی، هندزفری akg می باشد. AKG یک مارک استودیویی قدیمی با تجربه 70 ساله در زمینه صوتی است که شرکت سامسونگ با همکاری این شرکت و استفاده از تجربه و تکنولوژیهای آن، هندزفری AKG را که دارای خروجی صدای باکیفیت و فوق العاده واضح است، طراحی و تولید می کند.

 

خرید هندزفری سامسونگ

قیمت هندزفری سامسونگ (بی سیم و سیمی)، با توجه به مدل، طرح و امکانات متفاوت می باشد. هندزفری سامسونگ اصل دارای قیمت بالایی می باشد. برای خرید هندزفری سامسونگ، باید به نوع نیاز خود توجه داشته باشید تا مناسبترین مدل را انتخاب کنید.

 

تنظیمات هندزفری در گوشی سامسونگ

اتصال هندزفری سیمی سامسونگ به گوشی، از طریق جک 3.5 میلیمتری صورت می گیرد که بسیار راحت است و هندزفری در کسری از ثانیه به گوشی وصل می‌شود. در مدل های جدید گوشی های سامسونگ، جک 3.5 میلیمتری حذف شده است و شما می توانید از هندزفری بلوتوثی سامسونگ استفاده نمایید.

برای اتصال هندزفری سامسونگ بلوتوثی به گوشی، باید یک سری تنظیمات را انجام بدهید که عبارتند از:

  • روشن کردن هندزفری بلوتوث
  • کلیک بر روی گزینه Connected Device یا Bluetooth در بخش Setting موبایل
  • کلیک بر روی گزینه Pair New Device و شروع عملیات اسکن
  • کلیک بر روی نام هندزفری که در قسمت دستگاه‌های در دسترس نمایش داده می‌شود و انجام عملیات Pairing (جفت سازی)

 

در ادامه لیستی از قیمت خرید 25 مدل هندزفری بی سیم و سیمی سامسونگ باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر و یا آیتم موردنظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.