قیمت خرید 25مدل لباس هودی بلند دخترانه

 

هودی یکی از محبوب ترین لباس هایی است که تقریبا در کمد لباس هر دختری پیدا می شود. برخی از افرادا آن را با سویشرت اشتباه می گیرند. اما درحقیقت، هودی نوعی سویشرت کلاه دار جلو بسته است. هودی ها براحتی با لباس های مختلف ست می شوند.

شما می توانید هر تصویری که دوست داشته باشید، بر روی هودی تان چاپ کنید. بعنوان مثال تصویر تیم فوتبال مورد علاقه تان. طرح ها و مدل های هودی بسیار متنوع است. این لباس های پرطرفدار بیشتر با استایل کژوال ست می شوند و برای موقعیت های نیمه رسمی وغیر رسمی مناسب هستند.

به دلیل کاربرد زیاد هودی، در این محتوا قصد داریم نکات جالبی در مورد انواع آن و طریقه سِت کردن آنها با لباس های مختلف را توضیح دهیم . بنابراین مقاله ما را از دست ندهید.

 

راهنمای جذاب شدن با هودی بلند دخترانه

اگر می خواهید در فصول سرد سال، استایل جذابی داشته باشید و همه نگاه ها را به خود جلب کنید، یک لباس هودی دخترانه بهترین گزینه است. البته باید روش های ترکیب کردن آن با لباس های دیگرتان را نیز بدانید. در ادامه اصول سِت کردن هودی را برایتان توضیح می دهیم:

 

  • پوشیدن هودی به صورت ساده

پوشیدن هودی به تنهایی و با یک شلوار اسلیم یا جین و کفش کتانی سفید یکی از روش های خوش تیپ شدن است. این استایل درعین سادگی بسیار راحت می باشد. همچنین، یک کیف کوچک می تواند تکمیل کننده تیپ جذاب تان باشد. هودی ساده را می توان به عنوان لباس روزمره مورد استفاده قرار داد.

  • ست کردن هودی با پالتو

ترکیب پالتو و هودی زمستانه دخترانه از استایل هایی است که اخیرا ترند شده است. برای تکمیل این ست می توانید از شلوارهای آزاد استفاده کنید. لگینگ های مشکی نیز گزینه مناسبی هستند. برای کفش می توانید از کتانی یا نیم بوت بنددار استفاده کنید. برای قسمت های مختلف استایل تان، رنگ هایی انتخاب کنید که با هم همخوانی داشته باشند.

  • ست کردن هودی با کت کوتاه

اگر چاق هستید، با پوشیدن لباس های لایه لایه و برش دار می توانید خود را لاغرتر نشان دهید. بعنوان مثال هودی را با یک کت پاییزی کوتاه ست کنید. شلوارجین مام استایل بهمراه کفش کتانی سفید ترکیب مناسبی برای این ست می باشد. شما می توانید جوراب های بلند به رنگ پالتوی تان بپوشید و به این ترتیب، کمی تنوع به استایل تان بدهید.

 

  • ست کردن هودی با کت چرم

کت های چرم همیشه جذاب هستند. اگر می خواهید استایل کاملا متفاوتی داشته باشید، کمی جسارت به خرج دهید و یک هودی مشکی دخترانه را در زیر کت چرم بپوشید. یک شلوار راسته می تواند تکمیل کننده این ست زیبا و شیک باشد.

 

  • ست کردن هودی با کت جین

کت های جین یکی از ترندهای پاییزی است که بسیار پرطرفدار می باشد. پوشیدن این کت ها روی هودی دخترانه بلند مشکی می تواند جلوه ی خاصی به استایل تان بدهد. بهتر است از کت های جین ابی رنگ و شلوارهای جین آزاد استفاده کنید. برای این استایل، کتانی های سفید یا نیم بوت های ساده پیشنهاد می شود.

  • ست کردن هودی با کت های آزاد چهارخانه

اگر قصد خرید هودی دخترانه را دارید، حتما ترکیب هودی و کت ضخیم چهارخانه را امتحان کنید. این استایل شیک را می توان با توجه به رنگ کت چهارخانه با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کنید. کتانی های سفید می تواند جلوه ی خاصی به آن دهد. خانم های چاق بهتر است از کت هایی با طرح عمودی استفاده کنند تا اندامشان لاغرتر دیده شود. علاوه بر این بهتر است هودی های خانم های سایز بزرگ و چاق در پایین لباس بند نداشته باشد.

هودی بلند دخترانه

 

رنگ های پیشنهادی برای خرید اینترنتی هودی بلند دخترانه

  • مشکی: رنگ مشکی تقریبا با هر لباسی ست می شود. ست سرتاپا مشکی یا مونوکروم علاوه بر اینکه شما را لاغرتر نشان می دهد، استایل جذابی است.
  • خاکستری: خاکستری جزء رنگ هایی است که تقریبا با هر رنگ لباسی هماهنگ می شود. ترکیب هودی خاکستری با شلوار جین و یک جفت کفش کتانی عالی است.
  • آبی نفتی: یکی از ترکیب های پرطرفدار هودی، ست کردن آن با کت جین یا اسپرت است. این ترکیب با یک هودی به رنگ آبی نفتی بسیار منحصر بفرد خواهد بود.

شما می توانید با توجه به رنگ پوست تان، یک هودی به رنگ موردعلاقه تان خریداری کنید و آنها را با لباس های دیگرتان هماهنگ کنید.

جنس هودی

معمولا جنس هودی ها از نخ و پنبه است. البته برخی از مدل ها پشمی می باشند که بسیار گرم هستند.

در این مقاله سعی شد تا شما را با انواع هودی دخترانه و طریقه سِت کردن آنها اشنا کنیم. در ادامه لیستی از چند مدل هودی زمستانه دخترانه موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.