قیمت فروش انواع کاسه روشویی سنگی مروارید فانتزی طلایی+ راهنمای خرید

سرویس بهداشتی یکی از قسمت های ضروری موجود در هر ساختمان می باشد. با اینکه سرویس بهداشتی اغلب کوچک و ساده می باشد، ولی این جزء کوچک و ساده را با میشود با قفسه ها و کمدها و ترکیب های مختلف به صورت بسیار زیبایی تغییر داد. به علت کمبود فضا، باید در انتخاب الگوها و بافت ها دقت لازم را بکار برد. و از ترکیب مواد و عناصر مختلف اجتناب کرد. سنگ روشویی یکی از لوازمات ضروری در هر ساختمان است.

از رنگ و طراحی فضای سرویس بهداشتی و همینطور استفاده از محصولات با کیفیت نباید غافل شد . انتخاب یک سینک مناسب و زیبا، یک آینه ی ساده یا یک چراغ سقفی زیبا ، دستگیره ها و شیرهای مناسب، می توان فضا را متفاوت ساخت. ‌‌‌‌‌در این مقاله قصد داریم اطلاعات کافی برای خرید کاسه روشویی را در اختیارتان قرار دهیم.

اگر قصد خرید سرویس قاشق و چنگال را دارید،مقاله 33مدل سرویس قاشق و چنگال دیجی کالا را از دست ندهید.

 

خرید انواع روشویی سنگی

روشویی سنگی معمولا توسط شرکت های مختلف و با نمونه های متفاوت و طراحی های متفاوت تولید می شود که از این جمله می توان به مجموعه های تولیدی کاسه روشویی مروارید و کاسه روشویی ملودی اشاره کرد که تخصصی ترین مجموعه ی تولید روشویی سنگی در ایران به شمار می رود. که بسته به نوع کاربری آنها، در جای مورد نظر استفاده میشوند.

اما به طور کلی روشویی سنگی را میتوان به عناوین زیر تقسیم بندی کرد:

  • روشویی سنگی لبه برجسته

یکی از معمولی ترین انواع روشویی سنگی، روشویی لبه برجسته می باشد که برروی کابینت خود قرار میگیرد و لبه آن ازسطح کابینت بالاتر است . در این این نوع روشویی ها معمولا از سنگ کوارتز، استفاده میکنند سنگ کوارتز سخت ترین و سرشارترین مواد در طبیعت است.

از ویژگی های آن این است که از گرانیت محکم تر بوده ونیازی به درزگیری ندارد. از دیگر مزایای آن مقاومت  در برابر رطوبیت ،لکه و باکتری ها می باشد . این ماده دارای رنگ ها و طرح های مختلفی می باشد.

  • روشویی سنگی بدون لبه

دراین نوع روشویی گودی و لبه سنگ در درون کابینت قرار می گیرد. معمولا در این مدل از سنگ گرانیت استفاده میشود . گرانیت زیابیی خاص و فوق العاده ای دارد  و طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد که همین دلیل باعث محبوبیت سنگ گرانیت می باشد.

  • روشویی سنگی  پایه دار؛ پر کاربرد و محبوب

ازمتداول ترین نوع  روشویی می باشد که  که برای نگه داشتن روشویی از یک پایه نگهدارنده هم استفاده می شود.دراین نوع روشویی از سنگ مرمر یا گرانیت استفاده میشود که به صورت تما سنگ  به کار برده میشود. که باعث زیبایی ولوکس بودن سرویس بهداشتی شما میشود.

چنین روشویی هایی، آپشنی برای پنهان کردن لوازم حمام و دستشویی در اختیارتان نمی گذارد. اما حتی این عامل نیز باعث نمیشود روشویی های پایه دار بکل محو شوند، بلکه برعکس محبوبیت آنها را نیز افزایش می  یابد. روشویی های پایه دار تنوع بسیار زیادی در طراحی دارند.

  • روشویی سنگی صفحه ای ؛ محبوب ترین روشویی

این روشویی  کوچیک و ظریف می باشد  که بسیارمتناسب برای استفاده در فضاهای عمومی و شرک ها می باشد  بیشتر در این  روشویی سنگی از لمینت استفاده می شود . لمینت  ها  معمولا قیمت معقول و مناسبی دارد و هزینه زیادی در برندارد لمینت را به راحتی میتوان تمیز کرد و در برابر نفوذ آب مقاوم است همچنین لمینت در طرح ها و اندازه های مختلف  موجود می باشد.

  • رو شویی کاسه ای

ابن نوع روشویی سنگی نساز به کابینت برای اتصال ندارد و  ولی بر روی سطح آن تعبیه می شود  و هیچ قسمت از روشویی در درون کار قرا نمیگیرد . معمولا از بهترین نوع سنگ ها برای  این مدل استفاده میشود. چون تمام روشویی بیرون کار قرار میگیرد سعی میشود از روشویی فانتزی و روشویی طلایی استفاه شود تا بتوان طراحی لوکس وزیبایی  به سرویس و حمام منزل بدهد.

  • کاسه روشویی شیشه ای

در این بین بعضی از مدلهای سنگ روشویی خاص هستند. این سنگها مشتریان خاص خود را دارد. سنگهایی با مدلهای خاص و عجیب و غریب و با جنسهایی از شیشه که می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. روشویی های شیشه ای بعلت فرم ها و رنگهای مختلفی که در کارگاه های ریخته گری شیشه بخود می گیرند از تنوع مدل و طرح بالایی برخوردار هستند. شما می توانید هر مدلی را با رنگ دلخواه خود و بصورت سِت با دکوراسیون دستشویی خود سفارش دهید.

نکاتی برای خرید سنگ روشویی

اگر  تمایل دارید از سنگ برای روشویی تان استفاده کنید، باید سنگ آن آنتی باکتریال و عاری از هرگونه درز باشد.

  1. سنگ انتخابی روشویی باید با مدل روشویی هماهنگی داشته باشد به طور مثال نمی‌شود از سنگ مدرن برای روشویی کلاسیک استفاده کرد.
  2. در روشویی‌های تمام رنگ باید در نظر داشته باشید که به صورت مداوم از آب داغ استفاده نکنید زیرا باعث تغییر حالت روشویی می‌شود و همچنین برای شستشو نباید از شوینده هایی مثل وایتکس استفاده شود زیرا باعث تغییر رنگ می‌شود.
  3. در خرید آینه روشویی دقت بسیار زیادی داشته باشید بخصوص در مواردی که به صورت فول سِت (به همراه آینه و باکس) روشویی مورد نظرتان را تهیه می‌کنید، چرا که امکان تعوض آینه برای شما وجود نخواهد داشت.

 

چرا خرید روشویی کابینت دار انتخاب بهتری است؟

هنگامی که در داخل سرویس بهداشتی خانه خود از یک کابینت روشویی استفاده کنید دیگر خیالتان از بابت پخش و پلا شدن مواردی مانند مسواک و خمیر دندان، حوله، جا مایعی و… راحت میشوید و شما با استفاده از کمترین متراژ میتوانید بیشترین استفاده را بکنید.

معرفی برترین برندهای سنگ روشویی در ایران

از جمله برند‌های ایرانی که برای روشویی می‌توان نام برد می توان به کاسه روشویی مروارید، چینی سینا، گلسار، آرمیتاژ و… اشاره کرد.

همچنین از جمله برندهای خارجی می‌توان کاسه روشویی Melody اشاره کرد که بخشی از بازار این مجموعه را در دست دارند. در همین میان برند‌های تولید کننده کابین همچون کیش چوب، بومرنگ، مونیمو و لوکس کابین کمک به سزایی در تولید این محصولات داشته اند.

خرید کاسه روشویی سنگی فانتزی

بهترین و ساده ترین روش می تواند خرید اینترنتی باشد. شما از این طریق امکان مشاهده و مقایسه بی شمار مدل را دارید که می تواند با ارسال رایگان شما را از بسیاری از مشکلات مسافرتهای درون شهری در امان نگه دارد. البته انتخاب با شماست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.