مقایسه یخچال امرسان و پارس

خرید یخچال فریزر یکی از انتخاب‌هایی است که نیاز به توجه زیادی دارد،اما چه یخچالی بخریم؟ تقریبا همه یخجال‌های خارجی قیمت بالایی دارند. برندهای خارجی نسبت به یخچال‌های ایرانی چندان هم، تافته جدا بافته نیستند؛ پس چرا نباید از یک یخچال فریزر ایرانی خوب استفاده کرد؟! در این مقاله به مقایسه یخچال امرسان و پارس پرداختیم تا شما را در انتخاب بهترین یخچال ایرانی راهنمایی کنیم پس با پنداریم همراه باشید .

مقایسه یخچال امرسان و پارس

یخچال فریزر امرسان

شرکت صنایع امرسان بزرگترین تولید کننده یخچال و فریزر ایرانی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ارائه قیمت‌های رقابتی در برابر رقبای ایرانی همچون اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل و رقبای خارجی این حوزه همچون سامسونگ، ال جی و اسم در صدد ارائه کالای با کیفیت ایرانی می‌باشد. امیدواریم با تلاش شبانه روزی مجموعه‌ی بزرگ امرسان و شناخت صحیح نیاز شما مشتریان عزیز شرکت امرسان بتواند با کیفیت‌ترین یخچال و فریزر ایرانی را در کنار تکنولوژی روز دنیا و مبتنی بر سلیقه شما مشتریان عزیز ارائه نماید یخچال فریزر امرسان از کیفت و کارایی بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال بهترین، زیباترین و منحصر به فرد ترین یخچال هستید، یخچال امرسان می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد! استفاده از باکیفیت ترین مواد در ساخت بدنه یخچال، دسته های زیبا و با دوام آلومینیومی، استفاده از لامپ  ال ای دی برای روشنایی بیشتر، محفظه های جادار و مقاوم برای نگهداری میوه و سبزی در کنار یخساز اتوماتیک باعث شده تا یخچال امرسان به عنوان یکی از بهترین و معروفترین یخچال ها شناخته شود و مشتریان خاص و بالقوه خودش را داشته باشد. طراحی منحصر به فرد و زیبا در کنار کیفیت و طول عمر دست در دست هم نهاده تا یخچال امرسان میهمان خانه های ما ایرانیان باشد و بتوانیم سالیان سال از این یخچال استفاده کنیم.

مقایسه یخچال امرسان و پارس

یخچال فریزر پارس

شرکت پارس برای بهبود جریان هوا در فضای داخلی یخچال از از فن استفاده کرده است. این فن در بالاترین قسمت یخچال قرار دارد و موقعیت قرارگیری آن به‌شکلی است که فضای زیادی از یخچال را اشغال نمی‌کند. با کمک این فن دمای یخچال در قسمت‌های مختلف آن حالت یکدست‌تری پیدا می‌کند.

پخش شدن بوی نامطبوع در یخچال یکی از عوامل آزاردهنده‌ای است که روی کیفیت مواد غذایی درون یخچال نیز اثرمی‌گذارد. بوی نامطبوع که گاهی ناشی از فساد مواد غذایی و رشد قارچ‌ها و باکتری‌هاست موجب تغییر بو و طعم دیگر مواد غذایی می‌شود. شرکت پارس برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی در این یخچال از فیلتر بوگیر و ضدباکتری استفاده کرده است.این قابلیت بمنظور جلوگیری از فساد یا حفظ خواص و تازگی مواد غذایی جدید که داخل فریزر قرار میدهید، باعث می‌شود فریزر به طور سریع و در کمترین زمان ممکن مواد غذایی را منجمد کند.

هرچقدر وسایل برقی از ساختار پیچیده‌تری برخوردار باشند عیب‌یابی آن‌ها نیز دشوارتر است. در هنگام خرابی این دستگاه‌ها مهم‌ترین کار یافتن عیب است تا پس از آن کاربر اقدامات لازم را انجام دهد. در این فریزر از سیستم عیب‌یابی اتوماتیک و هوشمند استفاده شده است تا در صورت بروز اشکل، کاربر بتواند به‌راحتی اقدامات لازم را انجام دهد.

بسیاری از مدل های یخچال پارس دارای آبریز می‌باشد که به کمک آن می‌توانید در هر زمان به‌راحتی به آب خنک دسترسی داشته باشید. آبریز، روی درب یخچال و مبع آن داخل درب آن قرار دارد و فضای کمی از یخچال را به خود اختصاص داده است.

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی یخچال پارس اعلان‌های هشدار آن است. بسیاری از مواد غذایی دربرابر تغییرات دمایی حساس بوده و کیفیت خود را از دست می‌دهند؛ ازاین‌رو بالا و پایین شدن دمای داخل یخچال موضوع جالبی نیست. اگر بازه‌ی تغییرات این دما کم باشد مشکلی ایجاد نمی‌شود ولی بالا رفتن بیش از حد دما موضوعی است که کاربر باید حتما از آن مطلع شود .هشدار باز ماندن درب یخچال نیز از دیگر ویژگی‌های سیستم هشدار صوتی این محصول است.

داخل یخچال طبقات شیشه‌ای با‌کفیت و مقاومی وجود دارد. لبه‌های این طبقات امکان لیزخوردن و افتادن موادغذایی را از روی طبقات به حداقل می‌رسانند. ارتفاع طبقات قابل تنظیم هستند و می‌توان مواد غذایی و ظروف حجیم را براحتی درون یخچال قرار داد.

شرکت لوازم خانگی پارس در نوارهای دور درب محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی روز استفاده نموده که بدون تغییر رنگ و یا تضعیف خواص مکانیکی، باعث ایجاد خاصیت ضد میکروب, ضد قارچ و ضد باکتری در آنها می شود.

در زیر یخچال پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار وجود دارد که امکان قرار دادن این محصول را روی سطوح شیب‌دار نیز ممکن و جابه‌جایی آن را آسان می‌کند.

مقایسه یخچال امرسان و پارس

در این مقاله به مقایسه یخچال پارس و امرسان پرداختیم قبل از خرید حتما در مورد محصولی که میخواهید بخرید تحقیق کنید یا میتوانید از دوستان و کسانی که در این عرصه اطلاعاتی دارند کمک بگیرید.در ادامه این مطلب لیستی از یخچال پارس و امرسان قرار داده شده است شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات بیشتری از آن را مشاهده کنید و نسبت به خرید اینترنتی محصول مورد نظرتان اقدام نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.