قیمت خرید اینترنتی پادری فانتزی شیک دیجی کالا

روش های مختلفی برای جلوگیری از ورود آلودگی به فضای داخلی خانه یا حتی محل کار شما وجود دارد که یکی از آنها استفاده از پادری های مختلف برای جلوگیری از نفوذ این دسته از آلودگی های محیطی است. خوشبختانه امروزه تولیدکنندگان پادری علاوه بر اهمیت کیفیت ، از رنگها و الگوهای متنوعی برای محصولات خود استفاده می کنند.

از دیگر استفاده های پادری در جلوی ورودی خانه ، تراس ، سرویس بهداشتی و همچنین حمام مورد استفاده قرار می گیرد و بدون اغراق تعداد زیادی از این موارد در تمام خانه های ایرانی ما وجود دارد.

پادری مدل asmb2020 سایز 90x60 سانتی متر

خرید پادری شیک

در هنگام خرید اینترنتی پادری شیک باید به طرح و رنگ فرشی که در دکوراسیون خود استفاده کرده‌اید دقت کنید. چرا که تناسب میان این محصول و فرش باید حتما برقرار شود. بدیهی است که اگر در خانه‌ی خود از فرش استفاده نمی ‌کنید نیازی به این هارمونی وجود ندارد. دلیل تاکید بر این هماهنگی، ایجاد جلوه ‌ای زیبا و چشم‌ نواز در محیط زندگی شماست.

خرید اینترنتی پادری سنگی

 بعضی از افراد به سنگ درمانی اعتقاد دارند و ترجیح می دهند صبح ها که از تخت خواب بلند می شوند پاهایشان را روی سنگ های خوش رنگ و نگار بگذارند یا وقتی که از در وارد منزل می شوند اولین چیزی که مشاهده کنند سنگ های ریز و درشت پادری باشد. پادری سنگی یکی از خاص ترین مدل های پادری است که به نسبت پادری های دیگر کمتر آلوده شده و زیبایی منحصر به فردی نیز دارد. 

خرید اینترنتی پادری سه بعدی

این پادری به‌صورت برجسته یا به‌اصطلاح سه‌بعدی طراحی شده است تا نمایی جذاب‌تر داشته باشد و به‌خوبی با سایر وسایل خانه هماهنگ شود. اگر شما نیز به این‌گونه نقش و نگارهای علاقه‌مند هستید، می‌توانید این فرش را برای مقابل ورودی خانه یا حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید و جلوه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی به دکوراسیون بخشید. این فرش برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار زبر و خشن نیست و لطافت مطبوعی دارد.

فروش پادری فانتزی

پادری فانتزی دارای طرح های متنوع و رنگ بندی های متنوع در سایز های مختلف می باشد.یکی از انواع کفپوش‌های مرسوم محیط‌های مختلف خانگی و غیرخانگی است.خرید اینترنتی پادری فانتزی و استفاده از آن جلوه چشم‌نوازی به درهای ورودی می‌دهد و به نوعی حریم میان فضاهای مختلف به حساب می‌آید. پادری‌ بر اساس نوع کاربرد به دو نوع ویژه فضای داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. پادری‌های فضای خارجی به دلیل تماس بیشتر با گرد و غبار و آلودگی معمولا از الیاف با انعطاف کمتر و در طیف رنگ‌های تیره‌ تولید می‌شود و در مقابل، پادری فضاهای داخلی جنس الیاف منعطف‌تر و با تنوع طرح و رنگ بیشتری دارند.قیمت پادری فانتزی را جهت سهولت خرید پادری فانتزی در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.

پادری دیجی کالا

طبق معمول باید بگوییم در انتخاب این محصول و خرید اینترنتی پادری نیز سلیقه حرف اول را می‌زند. البته که در کنار این امر باید به فاکتور های دیگر نیز بسیار توجه کنید.  باز هم تاکید می‌کنیم که اگر قصد دارید دکوراسیونی زیبا داشته باشید، همواره باید تناسب و ارتباط میان اجسام و وسایل مورد استفاده در دکوراسیون را رعایت کنید و مدنظر قرار دهید.

پادری سنتی یکی از انواع این محصول است. افراد زیادی هستند که سلیقه ‌ی کلاسیک پسندی دارند و مجذوب ظاهر کالا های سنتی می‌شوند. از همین رو می ‌توانند پادری سنتی را در طرح ‌های جذاب قدیمی خریداری کنند.مدل ‌های مدرن نیز برای افرادی که گرایش آن ‌ها به سمت وسایل مدرن است انتخاب مناسبی به شمار می‌ رود. مدل ‌های سنگی نیز از جمله دیگر انواع این محصول هستند که در نوع خود جالب به نظر می‌رسند.هم‌چنین اگر قصد تهیه‌ی پادری برای اتاق کودک دارید، می‌توانید از طرح‌های کودکانه‌ و رنگارنگی استفاده کنید که قطعا کودک شما آن را خواهد پسندید. هم‌چنین این محصولات در شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند.

مثلا برخی گرد هستند، برخی نیم‌ دایره، بعضی دیگر بیضی و مستطیل. حتی بعضی از مدل‌ها در اشکال مختلفی مانند گل و پروانه تولید شده‌اند و اگر سلیقه‌ ی شما با چنین طرح‌ هایی جور است حتما می توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در مورد جنس پادری هم باید گفت که بیشتر این محصولات از جنس پلاستیکی و پشمی هستند اما نخ، پلی ‌استر، پنبه و لاستیک فشرده نیز دیگر موادی هستند که در تولید این محصول از آن ‌ها استفاده می ‌شود.

خرید پادری دستشویی

اگر قصد استفاده از پادری در محیط های حمام و سرویس بهداشتی را دارید، باید از محصولات مقاوم در برابر رطوبت استفاده کنید. اگر می خواهید از محصول خود خارج از این محیط ها استفاده کنید ، مواد آن باید توانایی جذب مایعات را داشته باشد.

فروش اینترنتی پادری

تنوع پادری به قدری زیاد است که با سر زدن به فروشگاه های مختلف شاید نتوان مجموعه کاملی از پادری ها را مشاهده کرد. اما با به وجود آمدن خرید اینترنتی دایره ی انتخاب شما نیز گسترده تر شده و در وقت و هزینه تان نیز به مقدار زیادی صرفه جویی شده است. از طریق فروشگاه پنداریوم با خرید اینترنتی محصولات دیجی کالا یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین که بعد از آشنایی با نحوه خرید و امکاناتی که حتی پس از خرید برای شما در سایت قرار داده است باعث شده خودتان بعد از مدتی از مشتری های پروپاقرص این سایت شوید.(راهنما و خرید کتابخانه دیواری مدرن و شیک)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.