قیمت خرید انواع مدل پالتو زنانه و دخترانه شیک جدید

با آمدن فصل پاییز و زمستان بازار فروش البسه گرم داغ و فروش پوشاک های بهاره و تابستانی کم تقاضاتر از قبل می شود. یکی از مهمترین پوشش های پاییزی و زمستانی برای خانم های ایرانی، پالتو است که معمولا ترجیح می دهند این فصول از سال را با پوشیدن پالتوهای مختلف پشت سر بگذارند. به همین خاطر ما قصد کردیم تا در این مقاله کمی در خصوص خرید پالتو زنانه و موارد مهمی که حتما بایستی هنگام خرید این نوع از پوشاک گرم کننده به آن ها توجه داشته باشید، برایتان صحبت کنیم.

قیمت خرید انواع مدل پالتو زنانه و دخترانه شیک جدید

انواع‌پالتو زنانه:

  • پالتو کوتاه: اگر این پوشش را برای مهمانی های رسمی می خواهید و برای استفاده روزمره می خواهید بهترین گزینه هستند. زیرا به علت اینکه معمولا بالاتر از زانو قرار دارند، ممکن است خیلی برای نشست و برخاست با آن راحت نباشید یا به عبارتی معذب باشید.
  • پالتو بلند: اگر به دنبال یک مدل پالتو زنانه شیک همه کاره هستید که از آن در کوچه و خیابان، محل کار و محل تحصیل، مهمانی های خانوادگی و رسمی از آن استفاده کنید بدون شک مدل های بلند در اولویت قرار دارند. همچنین به علت بلند بودن گرم تر هستند و قسمت های بیشتری از بدن را گرم می کنند.

موارد مهمی که هنگام خرید پالتو زنانه باید به آن توجه کنید:

سلیقه فردی: مسلما همه ی ما قبل از خرید هر کالایی سلیقه ی فردی را در اولویت قرار می دهیم. پالتو از جمله ی پوشش هایی است که بانوان بسیار به آن اهمیت می دهند. گروهی از زنان به پوشیدن پالتوهای کوتاه علاقه دارند، اما گروهی دیگر پالتوهای بلند را ترجیح می دهند. پس قبل از خرید پالتو زنانه جدید، سلیقه خودتان را حتما در نظر بگیرید.

نحوه ی استفاده از پالتو: نکته ی دیگری که باید هنگام خرید پالتو زنانه شیک به آن توجه کنید این است که، می خواهید پالتو را در چه موقعیتی تن کنید. اگر قصد پوشیدن پالتو در هر شرایطی را دارید، بهتر است پالتوهای ضخیم را انتخاب نمایید تا بدنتان را به خوبی گرم نگه دارد. اگر هم در مجالس خاصی قصد استفاده از آن را دارید، لازم نیست خیلی ضخیم باشد، چون معمولا روی لباس دیگری پوشیده می شود.

دولایه یا تک لایه بودن: به این معنا که مدل پالتو زنانه جدید دولایه علاوه بر گرمایی که دارند، در برابر برف و باران هم مقاوم تر خواهند بود. این نوع پالتو ها نسبت به پالتوهای تک لایه گران تر هستند. اگر قصد خرید پالتو زنانه شیک دولایه را دارید، سعی کنید فیت بدنتان باشد، چون دیگر نیازی به پوشیدن مانتو ندارید. اما پالتوهای تک لایه نازک تر هستند و معمولا یک با دو سایز باید آزاد باشند، چون به تنهایی در برابر سرما کفایت نمی کنند و گرمای زیادی هم ندارند. تنها خصوصیتشان ضد آب بودن آن ها است.

جنس پارچه: نکته ی مهم در خرید پالتو دخترانه اسپرت توجه به جنس به کار رفته در پالتو است. بودجه ی خود را در نظر بگیرید، اگر قیمت برایتان مهم نیست، پارچه ی کشمیر بهترین نوع جنس است. چون علاوه بر گرمای فوق العاده، سبک هم هست. فقط مقداری گران خواهد بود. پارچه های پشمی و ابریشمی هم می تواند گزینه ی خوبی باشد. پارچه های پشمی در مقابل رطوبت، گرد و خاک و ساییدگی مقاوم هستند. اگر پالتویی که خریداری کرده اید پشمی است، به هیچ وجه آن را درون ماشین لباسشویی نیندازید چون فرم خود را از دست می دهد و حالت شل شدگی می گیرد. بهتر است آن را به خشکشویی بدهید. پارچه فوتر هم در بین زنان علاقه مندان خاص خود را دارد.

پارچه چرم کاربرد زیادی در دوخت پوشاک زمستانی مردانه و زنانه دارد. این پالتوها به دلیل اینکه از کیفیت و گرمای مناسبی برخوردارند در بین بانوان و دختران طرفداران زیادی دارند. پالتو چرم دخترانه به دلیل نفوذناپذیری برای روزهای بارانی انتخاب مناسبی است.قیمت پالتو چرم زنانه بستگی به طبیعی و مصنوعی بودن چرم آن متفاوت است .

بلندی پالتو: آقایان معمولا پالتوهای بلند را انتخاب می نمایند، این درحالی است که بانوان به پوشیدن پالتوهای کوتاه علاقه بیشتری دارند. به نظر می رسد، آقایان کار درست را انجام می دهند. چرا که، پاها کمتر در معرض سرما قرار می گیرند، حال اگر پالتو کوتاه باشد فقط بالاتنه گرم می ماند و از ناحیه پا احساس سرما می کنید.

رنگ پالتو: امروزه در بازار تنوع رنگی پالتوها به شدت بالا رفته و انتخاب به قدری سخت شده است. پالتوهای طوسی، مشکی، سفید، گلبهی، قهوه ای و… از جمله رنگ هایی است که در بین زنان و دختران خواهان زیادی دارند. در واقع، انتخاب رنگ کاملا به سلیقه ی فرد بر می گردد و این که، او می خواهد رنگ پالتو را با چه وسایل دیگری ست کند. این نکته را فراموش نکنید که رنگ های تیره نسبت به رنگ های روشن گرما را بیشتر جذب می کنند.

اندازه پالتو: وقتی که پالتو را پرو می کنید، چند بار دست هایتان را عقب و جلو ببرید و یا باز و بسته کنید. اگر در قسمت ساعد احساس کشیدگی می کنید، این پالتو را نخرید. چون معمولا آستین های پالتو باید به گونه ای باشد که در سرمای شدید بتوانید لباس ضخیم بر تن کنید. قد آستین هم باید بلند باشد و روی مچ قرار بگیرد، به طوری که لباس زیر پالتو از قسمت آستین معلوم نباشد. این نکته را فراموش نکنید، که قسمت دامن پالتو نباید موقع نشستن و برخاستن، جمع شود. به عبارت دیگر هیچ گونه کشیدگی در این قسمت احساس نشود.

توجه به فرم بدن: به فرم بدن خود توجه کنید. اگر بدنتان فرم گلابی شکل دارد. بهتر است مدل پالتو مجلسی را خریداری نمایید که سرشانه بزرگی دارد تا بتواند کوچکی بالاتنه تان را پنهان کند. اگر بدنتان سیبی شکل است، بهترین پالتو برای شما پالتویی است که چاقی دور کمر و پهلو های شما را خیلی نشان ندهد، قد پالتو هم نباید خیلی بلند باشد چون باعث شود چاق تر نشان داده شوید. اگر بدنتان به شکل ساعت شنی است و گودی کمر دارید، گزینه ی مناسب برای شما پالتوهای کمر کرستی است ک در قسمت کمر برش های زیادی دارند و تنگ می شوند. اگر جزو این دسته از افراد هستید،پالتوهای خزدار را خریداری ننمایید چون هنگام پوشیدن این پالتوها تناسب پایین تنه و بالا تنه تان بر هم می خورد.

داشتن جیب: هنگام خرید پالتو به مدل پالتو زنانه توجه کنید، بهتر است پالتو جیب داشته باشد، چون مواقعی که دستکش همراه ندارید، موجب گرم نگه داشتن دست ها می شود و می توانید وسایل مورد نیازتان مانند: گوشی موبایل و کیف پولتان را در آن قرار دهید.

قیمت پالتو زنانه: قیمت پالتو زنانه از رقم های منصفانه ای آغاز و تا مبالغ هنگفتی نیز ادامه پیدا می کند. در واقع اگر بگوییم خرید پالتو چه مردانه و چه زنانه بایستی همیشه با توجه به میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، صورت پذیرد؛‌ حرف گزافه ای نزده ایم! منتها بهتر است کل دقت و توجه خود را به قیمت پالتوها معطوف نکنید و به سایر ویژگی ها و مواردی که در بخش های قبلی نیز به آنان اشاره کردیم، کمی توجه داشته باشید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پالتو زنانه آشنا شدیم. در ادامه جهت خرید اینترنتی پالتو دخترانه جدید لیستی از انواع جدیدترین پالتوهای زنانه و دخترانه محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این پالتو ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.همچنین اگر قصد خرید کاپشن ورزشی زنانه را دارید میتوانید سری به مقاله حراج و قیمت خرید کاپشن ورزشی زنانه و دخترانه بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.