قیمت خرید بهترین پیستوله رنگ برقی و بادی حرفه ای

اگر صاحب شغلی هستید که پیوسته باید سطحی را سم پاشی و یا رنگ آمیزی کنید و از استفاده وسایل پخش کننده مواد شیمایی و صنعتی ساده که توان کاربردی خیلی بالایی هم ندارند، خسته شده اید، ما به شما خرید یک پیستوله را پیشنهاد می کنیم تا هم در زمانتان صرفه جویی کنید و هم از انجام کارتان به شدت لذت ببرید. در ادامه این مطلب از پنداریوم ما را همراهی کنید تا شما را با یکسری از نکات مهم در خصوص خرید پیستوله ها آشنا نماییم.

قیمت خرید بهترین پیستوله رنگ برقی و بادی حرفه ای

خرید پیستوله

نوع مکانیسم: نخستین نکته ای که هنگام خرید پیستوله باید به آن توجه داشته باشید، نوع مکانیسم آن است که بطور کلی یا بصورت بادی طراحی و تولید شده و یا با بهره گیری از یک موتور الکتریکی در ساختار داخلی آن، می توان از قدرت بالاتر آن بهره ها گرفت. برای درک بهتری از این منظور بهتتر است به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید.

تنظیم عملکرد دستگاه: خیلی خوب است اگر پیستوله رنگ آمیزی شما از قابلیت تنظیم شدن جریان پاشش و همچنین سرعت ترکیب نمودن مواد با یکدیگر در داخل مخزن خود برخوردار باشد؛ زیرا اینطوری سرعت انجام کار شما نیز بسیار بالا خواهد رفت و زمان کمتری هم در این بین از دست خواهید داد. ناگفته نماند با خرید یک پیستوله قابل تنظیم از جهات مختلف، دور ریز کاری شما هم به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

ظرفیت مخزن: نکته بعدی که باید در هنگام انتخاب و خرید پیستوله ای مناسب به آن توجه داشته باشید، ظرفیت مخزن نصب شده بر روی محصول مورد نظرتان است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم ابتدا به حجم کاری خود توجه داشته باشید؛ مثلا اگر یک نقاس ساختمانی حرفه ای هستید و باید رنگ آمیزی های زیادی را انجام دهید، بهتر است از پیستوله هایی با مخزن های بزرگ استفاده کنید.

قابلیت شستشوی آسان محصول: از آنجایی که برای هر بار رنگ آمیزی و یا پاشش هر نوع مایع شیمیایی و صنعتی توسط این قبیل محصولات نیاز به تمیز بودن ۱۰۰٪ تمام قطعات دستگاه دارید تا خدایی ناکرده رنگ ها و مواد درونی آن با باقی مانده مواد قبلی ترکیب نشود و از کیفیت کارتان نکاهد، بهتر است همواره به سراغ محصولاتی بروید که از قابلیت شستشویی آسان برخوردار هستند و می توان با جدا کردن قطعات مختلف آن، به خوبی تمام بخش های دستگاه را تمیز کرد.

سهولت در جا به جایی: این مورد نیز بسته به میزان کاری شما و اینکه چقدر نیاز به حمل یک پیستوله کوچک و یا بزرگ پیدا خواهید کرد، دارد. اگر از دسته نقاشانی هستید که همواره باید یک پمپ پاشش را با خود حمل کنید، توصیه می کنیم حتما در خرید دستگاه مورد نظر خود به وجود دسته و همچنین پایه های چرخ دار آن توجه ویژه ای داشته باشید.

امکانات جانبی: سَری های اسپری، میله های افزایش دهنده ارتفاع، فیلترهای رنگی و غیره همه و همه از جمله امکانات جانبی یک پیستوله رنگی بحساب آورده می شوند که البته در این بین نماید از میزان بلندی شلنگ نازل و همچنین سیم برق در پیستوله های الکتریکی نیز غافل شد!

پیستوله برقی

نوعی وسیله برقی برای رنگ آمیزی است، این ابزار نسبت به فرچه مویی رنگ کاری یک دست تری به شما ارائه می کند. در واقع نسبت به فرچه و غلطک که نیاز به صرف زمان و انرژی بدنی زیادی دارند، این وسیله سرعت انجام کار را چند برابر بیشتر می کند و برای رنگ آمیزی نیاز به مصرف انرژی کمتری دارید، پیستوله برقی در واقع بیشتر برای مصارف خانگی به کار می رود و برای کارهای صنعتی و رنگ کاری‌های حرفه ای اصلا توصیه نمی شود.

یکی از ابزارهای مفید و کاربردی در هر خانه‌ای پیستوله برقی می باشد. قیمت پیستوله برقی برخلاف نمونه های بادی هم از قیمت کمتری برخوردار است و هم فضای کمتری را اشغال می کند. بدون شک می توان گفت یکی از بهترین وسیله ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلف پیستوله برقی است. این دستگاه با ذخیره کردن مقداری هوا درون مخزن خود می تواند رنگ را بر روی سطوح مختلف اسپری کند.

پیستوله بادی

استفاده از فرچه و غلتک های نقاش می تواند پروسه ای بسیار زمان بر باشد. استفاده از یک پیستوله رنگ پاش  به شدت زمانی که انجام دادن پروژه تان می برد را کوتاه میکند. یک پیستوله بادی (رنگ پاش) می تواند برای کارهای نقاشی سطوح بزرگ مثل نمای بیرونی خانه مورد استفاده قرار گیرد. همینطور می تواند برای کارهای کوچک تر و دقیق تر مثل پنجره های کرکره ای، مبلمان و کار های دیگر به کار رود.

شاید این سوال هم در ذهن شما به وجود آمده باشد که پیستوله برقی بخرم یا پیستوله بادی، در واقع پاسخ این سوال خیلی ساده است. شما با توجه به نوع استفاده خود می توانید، پیستوله خود را انتخاب کنید. اگر برای مصارف خانگی و سبک می خواهید که نیاز به دقت زیادی ندارند، بهتر است پیستوله برقی بخرید، اما اگر شغل شما نقاشی ساختمان و خودرو می باشد و مدام مجبور به استفاده از این وسیله هستید پیستوله بادی بهتر است زیرا علاوه بر طول عمر طولانی می توانید با فشار باد مورد نظر به صورت حرفه ای با آن رنگ آمیزی کنید.

پیستوله رنگ

این روزها برای نقاشی و رنگ کاری سطوح مختلف ابزارهای متعددی وارد بازار شده است. یکی از این ابزارها، پیستوله رنگ است که بصورت یک کمپرسور هوا، یک مخزن رنگ و ژیکلورهائی با قطرهای مختلف می باشد. این دستگاه گاهی یک مخزن هوای فشرده و در برخی مواقع نیز به شکل یک تلمبه لاستیک بادکن است.

پیستوله رنگ برای نقشه‌کش‌ها و نقاش‌ها استفاده فراوانی دارد که در یک مخزن استوانه‌ای قرار گرفته است. پیستوله علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد. لوله‌ای که به قسمت ابتدائی آن متصل شده، هوای فشرده را از یک کپسول به آن منتقل و دکمه‌ای که با انگشت نشانه می‌توان بر آن فشار آورد، میزان فشار این هوا را تنظیم می‌کند. سپس رنگ یا هر مایع دیگر به میزان لازم و با فشار به سطح مورد نظر می پاشد.

پیستوله رنگ در 5 نوع مختلف وارد بازار می شود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از متداولترین نوع پیستوله ها به منظور کشیدن انواع نقاشی‌های آب رنگ، خاصه در نقاشی مدل‌ها و مانکنهای لباس و یک نوع دیگر برای رتوش کردن انواع عکس‌های آگراندیسمان شده، خصوصاً در رشته آگهی‌های تبلیغاتی سینمائی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر موارد استفاده پیستوله می توان به اجرای کنیتکس، مولتی کالر، اجرای رنگ های فوری، برای نرده های پیچیده بکاربسته شده در ساختمان، سیلروکیلرپلی استر و …  اشاره کرد.

 در حال حاضر پیستوله رنگ به پمپ باد متصل می شود و با استفاده از هوای فشرده داخل پمپ باد رنگ را بر سطح مورد نظر با قدرت بالا می پاشد. در زمان استفاده از پیستوله رنگ نسبت به کار با غلطک یا قلمو دقیقتر سطح مورد نظر را می پوشاند. البته باید دقت داشت که رنگ به اندازه کافی رقیق شود.

پیستوله رنگ برقی

پیستوله برقی دستگاهی است که به وسیله آن می‌توان عملیات رنگ‌کاری را بدون نیاز به کمپرسور و پیستوله رنگ‌پاش بادی انجام داد و نحوه عملکرد آن مشابه پیستوله بادی است با این تفاوت که کمپرسور بدون مخزنی در این دستگاه تعبیه شده است که هوا را فشرده کرده و با برخورد آن با رنگ باعث پاشش رنگ بر روی سطح مورد نظر می‌شود. پیستوله برقی را به طور کلی می‌توان به دو دسته خرطومی و ساده تفکیک کرد که خرطومی‌ها کاربرد بیشتری دارند و توان بالاتری نیز دارند ولی سنگین‌تر هستند و قیمت بالاتری هم دارند که در مقابل پیستوله‌های برقی ساده سبک‌تر و ارزان‌تر هستند. این دستگاه در مقایسه با کمپرسور و پیستوله بادی ضعیف‌تر است اما ارزان‌تر بوده و حمل آن بسیار آسان است.

بهترین پیستوله برقی رنگ پاش

  • از پیستوله‌هایی با شیلنگ انعطاف پذیر با سیمهای طولانی و طول بیش از 7.5 متر برای کارهای طولانی مدت مانند نقاشی روی نرده ها استفاده می شود. سیم های رابط کار تمیز کردن در پایان کار را آسان می کند.
  • اگر می خواهید مخزن رنگ را در مسافت طولانی حمل کنید، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که دارای چرخ باشند یا از آنها به عنوان کوله پشتی استفاده شود.
  • به ظرفیت رنگ و چند بار پر شدن مخزن فکر کنید. می توانید قیف یا دستگاه بزرگتری انتخاب کنید که مستقیماً از جعبه رنگ تغذیه شود.
  • برای تمیز کردن آسان،به قسمت هایی از دستگاه که برای نظافت و تمیز کردن جدا میشوند توجه کنید. سطوح داخلی صاف و وسایلی که مستقیماً از ظرف رنگ تغذیه می کنند ، نظافت را آسان می کنند.
  • امکان تنظیم فشار، مانند غلتک های فشار بالا، فشار کم، تمیز کردن یا رنگ، باعث افزایش عمر نازل می شود. از مدلهایی که قابلیت اتصال یک سری غلتک را دارند می توان برای مکانهایی که امکان پاشش رنگ وجود ندارد استفاده کرد.
  • در نظر بگیرید که آیا دستگاه می تواند به صورت سری برای افزایش طول متصل شود. زیرا از این ویژگی برای رنگ آمیزی سقف ، لابی و مکان های غیرقابل دسترس استفاده می شود.
  • ضمانت نامه و گارنتی محصول همچینین از موجود بودن قطعات یدکی در بازار اطمینان حاصل کنید. تا هنگام خراب شدن محصول بتوانید آن را تعویض کنید.

 

  • قیمت خرید بهترین پیستوله رنگ برقی و بادی حرفه ای

قیمت روز پیستوله رنگ پاش برقی ارزان را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.( خرید بهترین سشوار صنعتی ارزان )

پیستوله سایه پاش

سایه کاری یکی از بخش‌های رنگ کاری است. در رنگ کاری چوب و فلز برای زیباتر جلوه دادن سازه، بخش‌هایی از آن را سایه کاری می‌کنند. به‌عنوان مثال در زمان رنگ کاری درب، در مرحله قبل از رنگ نهایی قاب دور درب، قسمت‌های ابزار خورده، شیارهای CNC و … را سایه کاری می‌کنند. در این زمان امکان کنترل دقیق پاشش رنگ بر روی قسمت‌های مشخص شده بسیار مهم هست و هر اندازه پاشش رنگ دقیق‌تر انجام پذیرد، کیفیت کار هم به‌مراتب افزایش خواهد یافت.

کارایی پیستوله سایه پاش فقط به پاش سایه محدود نیست. اگر شما سازنده لوازم تزئینی کوچک باشید، در قسمت رنگ کاری آن نیاز به ابزاری دارید که رنگ را به‌صورت کنترل شده و با کمترین مقدار مصرف مواد بر روی سازه اجرا کند. اندازه کوچک پیستوله سایه پاش رنگ کاری بخش‌هایی از سازه که کوچک است و دسترسی به آن مشکل است را ساده می‌سازد. مثلاً به‌سادگی می‌توانید داخل طبقه‌های کتابخانه چوبی را رنگ کاری کنید. پیستوله سایه پاش این امکان را به شما می‌دهد که حتی رنگ‌های مختلفی مانند رنگ روغنی، فوری، سیلر، کیلر، نیم پلی استر را با دقت بالا بپاشید.

پیستوله برقی رونیکس

پیستوله برقی 350 وات رونیکس مدل RH-1335

پیستوله‌ی برقی مدل RH-1335 که شرکت رونیکس آن را تولید کرده، از جمله محصولاتی است که کمک بسیار زیادی به سرعت عمل شما در نقاشی و رنگ‌آمیزی می‌کند. این پیستوله‌ی 350 واتی، قابلیت پاشش رنگ به صورت افقی و عمودی را دارد و مجهز به دو عدد نازل با قطر پاشش 1.8 و 2.6 میلی‌متری شده است. مخزن متصل به این پیستوله گنجایش 700 سی‌سی رنگ را دارد. ویژگی جالب این محصول قابلیت باز و بسته کردن آسان قطعات، برای تمیز کردن آن‌ها است. هر چند سال یکبار لازم است تا خانه‌ی خود را نقاشی کنید. دلیل این موضوع کثیف شدن یا ترک خوردن دیوار‌ها، سقف و مواردی از این دست است. شاید به نظر شما، رنگ کردن خانه کار چندان جذابی نباشد. این تصور به دلیل بوی نامطبوع رنگ و انرژی زیادی است که باید صرف نقاشی محیط خانه کنید. از طرفی هزینه‌ی بالایی که برای نقاشی به پیمانکار یا نقاش بپردازید هم چندان قابل قبول نیست. این مورد باعث می‌شود که بخواهید خانه‌ی خود را شخصا نقاشی کنید. پس برای این کار باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. به کارگیری قلمو، غلطک و استفاده از وسایل دستی، هم انرژی زیادی را از شما می‌گیرد و هم ممکن است که نتوانید کارتان را در سطح قابل قبولی انجام دهید. یکی از راه حل‌های موجود استفاده از پیستوله‌های برقی است که هم کارتان را راحت‌تر می‌کند و هم کیفیت کار را بالا می‌برد. با استفاده از پیستوله‌های برقی، می‌توانید هم در هزینه و هم در انرژی صرفه‌جویی کنید.

قیمت پیستوله رنگ

قیمت پیستوله رنگ حرفه ای بر حسب موارد مختلفی تعیین می شود که ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی تعدادی از مهمترین این عوامل برایتان بپردازید و اکنون این شما هستید که باید با توجه به سطح کاری و همچنین میزان بودجه خود اقدام به تهیه نمودن یک پیستوله مناسب برای خود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.