خرید بهترین مارک چند راهی برق و محافظ برق دیجی کالا

با افزایش استفاده از وسایل برقی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، مشکل کمبود پریز برق جهت تغذیه آنها، موضوعی است که همه ی انسان ها با آن مواجه‌ شده‌اند.از طرفی دیگر وسایل برقی و الکترونیکی که ما استفاده میکنیم توسط تولیدکنندگان مختلف در کشورهای متفاوتی تولید شده‌اند که دارای کانکتورها و اتصالات مختلفی هستند و یافتن تبدیل برق مناسب جهت اتصال آنها به پریز برق مشکل دیگری است که همه‌ی ما تجربه آن را داشته‌ایم.تمامی مشکلات ذکر شده را می‌توان با خرید یک چند راهی و محافظ برق استاندارد حل کرد.امروزه هر فروشگاه، شرکت، اداره یا منزلی به یک چند راهی برق نیاز دارد. برای محافظت از وسایل گران قیمت مثل یخچال و فریز، ماشین لباسشوی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، لپ تاپ و … در مقابل نوسانات برق باید از محافظ الکتریکی استفاده شود تا از هرگونه نوسانات و صدمه‌های ناشی از آن مصون بمانند.
چند راهی برق پیکو مدل W6
برخی از چند راهی های برق مجهز به محافظ می‌باشند که در این مقاله قصد داریم مهم ترین ویژگی‌ها و معیارهای یک چند راهی و محافظ برق دیجی کالا و استاندارد را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و به طول عمر وسایل برقی خود بیفزایید.

خرید چندراهی برق

با افزایش استفاده از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در زندگی، مشکل کمبود چندراهی برق جهت تغذیه دستگاه‌های جدید و تازه وارد، کاملا احساس می شود. از طرفی دیگر لوازم برقی با توجه به اینکه توسط تولیدکنندگان مختلف در کشورهای متفاوتی تولید می‌شوند، دارای کانکتورها و اتصالات مختلفی هستند و یافتن تبدیل مناسب کشور محل زندگی شخص استفاده کننده نیز​، مسئله  دیگری است که همه ما با این موضوع مواجه هستیم.

محافظ نوسان برق

مسئله دیگری که امیدواریم که تا به حال آن را تجربه نکرده باشید، موضوع نوسانات جریان برق شهری و قطع و وصل شدن این جریان است. در صورتی که نوسانات ولتاژ برق از محدوده مجاز بیشتر و یا کمتر باشد و یا قطع و وصل‌های متوالی اتفاق افتد، ممکن است به لوازم برقی شما صدمات و آسیب های جدی وارد کند.

  • چندراهی و محافظ برق وسیله ای است که می تواند شما را از تمامی این مشکلات آزاد سازد.
  • اتصال چند دستگاه مختلف را در یک محل فراهم می کند.
  • در صورتی که مناسب انتخاب شده باشند مشکل کانکتور نخواهید داشت.
  • با توجه به وجود سیستم حفاظتی در مقابل نوسانات ولتاژ خیالتان از بابت محافظت از تجهیزات گران قیمت نظیر تلویزیون، لپ تاپ، تبلت و موبایل آسوده خواهد بود.

بعلاوه با توجه به این که اینگونه لوازم امروزه در زندگی انسان ها اهمیت فراوان یافته‌اند، تولید کنندگان مختلفی در صدد تولید تجهیزات نوین بر آمده‌اند در ادامه مشخصات و قیمت محافظ برق دیجی کالا برای سهولت خرید اینترنتی در اختیار شما کاربران داده شده است.همچنین جهت خرید لامپ های هالوژن ال ای دی مناسب و ارزان به این مقاله مراجعه کنید.

انواع محافظ برق :

انواع مختلف محافظ ولتاژ برق دارای عملکرد یکسان می باشد. تفاوت عمده، حداکثر توان خروجی ( با توجه به برق مصرفی دستگاههای متصل ) و تعداد و نوع پریزها آنها نسبت به هم می باشد. می توان هر نوع دستگاهی را به انواع مختلف محافظ برق متصل کرد، به شرطی که مجموع توان دستگاهای متصل از حداکثر توان خروجی محافظ بیشتر نباشد. به عنوان مثال میتوان محافظ کولرگازی را به یخچال متصل کرد. اما نمی توان محافظ یخچال را به کولرگازی متصل کرد. چون جریان مصرفی کولرگازی از حداکثر جریان خروجی محافظ یخچال بیشتر است.

1) بهترین مارک محافظ برق یخچال و فریزر:

این محصول برای محافظت از یخچال و فریزر در برابر نوسان برق کاربرد دارد. به دلیل اینکه یخچال و فریزر همیشه بایستی به برق متصل باشند»، بهتر است محافظ مورد استفاده برای این دستگاهها، فاقد کلید قطع و وصل جریان برق باشد. مانند محافظ یخچال و فریزر شرکت پارت الکتریک

2) محافظ برق تلوزیون و کامپیوتر:

این محافظ برای حفاظت از دستگاههای صوتی و تصویری و کامپیوتر و … در برابر نوسان برق کاربرد دارد. بر خلاف محافظ یخچال این محافظ ولتاژ برق به دلیل اینکه نیاز به قطع جریان به صورت موقت ( هنگام مسافرت و … ) دارد ، بهتر است دارای کلید قطع و وصل جریان برق باشد. تا در موقع خروج از خانه به مدت طولانی، با استفاده از کلید، جریان برق ورودی به این محافظ را قطع کنید. به عنوان نمونه محافظ  لوازم صوتی و تصویری شرکت پارتالکتریک

3) محافظ پکیچ و کولر گازی :

جهت محافظت از دستگاههای کولر گازی و پکیچ بایستی از این نوع محافظ ولتاژ استفاده کرد. با توجه به میزان برق مصرفی زیاد کولرگازی، این محافظ دارای توان بیشتر از سایر انواع و معمولا 3000VA میباشد. محافظ کولر گازی بهتر است فاقد کلید باشد.

4) محافظ پشت کنتور:

محافظ ولتاژ پشت کنتور همانطوری که از نامش پیداست در مسیر ورودی برق به منزل و کنار کنتور برق نصب می شود. این وسیله برای محافظت از تمامی دستگاههای متصل به پریز برق در داخل خانه کاربرد دارد.  در صورت استفاده از این وسیله نیازی به تهیه محافظ ولتاژ به صورت مجزا برای دستگاههای برقی داخل خانه ندارید. بنابراین از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر می باشد.

بهترین مارک محافظ برق 
  1. محافظ برق برننشتول
  2. محافظ برق AEG
  3. محافظ برق فیلیپس
  4. محافظ برق پارت الکتریک
  5. محافظ برق تسکو
  6. محافظ برق تیراژه
  7. محافظ برق کاوه
  8. محافظ برق خیام الکتریک
  9. محافظ برق سارا ترانس
  10. محافظ برق سگال

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.