قیمت خرید بهترین مارک کارد میوه خوری ارزان

با اینکه برای پوست گرفتن میوه ها می شود از هر نوع چاقو و کاردی استفاده کرد اما بهتر است شما به عنوان یک خانم خانه دار و یا یک آقای مهمان دوست همواره از هر وسیله بر سر جای خودش استفاده نمایید تا اینطوری بتوانید نهایت احترام را به مهمان خود قائل شوید.

برای خرید کارد میوه خوری باید به یکسری از نکات توجه داشت تا بتوان از میان انواع و اقسام این چاقوها، گزینه برتر را برای امر میوه خوری خود انتخاب و سپس خریداری نمود. با پنداریم همراه باشید .

قیمت بهترین مارک کارد میوه خوری

[digikala41639678833]

قیمت خرید بهترین مارک کارد میوه خوری ارزان

نکات مهم هنگام خرید کارد میوه خوری

انتخاب سایز

اولین نکته در خصوص خرید کارد میوه خوری توجه به سایز آن است.برای این منظور شما باید بدانید که چاقویی مناسب میوه خوری است که تیغه آن از طولی بین ۸ الی ۱۰ سانتی متر برخوردار باشد.

یادتان باشد کاردهای کوچکتر از این اندازه و یا بزرگتر از آن را دیگر نمی توان در دسته کاردهای میوه خوری جای داد.

جنس تیغه

نکته دوم مربوط به جنس تیغه می شود که برای این منظور شما با چند نوع تیغه در بازار مواجه خواهید شد که یکی کارد میوه خوری استیل ضد زنگ و دیگری کربن استیل است.تیغه های ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ که کاملا مقاوم در برابر رطوبت هستند و به نسبت مدل های کربنی نیز از انعطاف بیشتری در هنگام کار کردن با خود برخوردار هستند.

ناگفته نماند که این جنس از تیغه ها به نسبت مدل های کربنی سبک وزن تر نیز هستند.

اما در مقابل تیغه های کربن استیل از دوام و سختی بیشتری برخوردارند که البته بایستی برای حفظ تمیزی و زیبایی آن ها به اصول شستشویی و تمیزی خاصی نیز توجه نمود.

وزن محصول

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید کارد میوه خوری توجه به وزن محصول می باشد.برای این منظور بایستی نیم نگاهی به جنس تیغه و همچنین جنس دسته محصول بی اندازید.یادتان باشد شرط استفاده راحت از یک کارد میوه خوری، راحتی در دست گرفتن آن است.

جنس دسته

در کنار تمام نکات فوق حتما به جنس دسته چاقوی میوه خوری خود نیز توجه لازم را داشته باشید.این دسته ها می توانند از جنس چوب، پلاستیک و یا همان استیل و سرامیک در نظر گرفته شوند.

در این خصوص شما باید با توجه به نحوه شستشوی هر یک از آن ها برای خریدشان اقدام نمایید.

همچنین یادتان باشد که ببینید آیا انتهای تیغه وارد دسته شده است و یا اینکه دسته با چسب به تیغه کارد شما چسبیده است!مورد فوق در ماندگاری و کیفیت چاقوی شما بسیار حائز اهمیت است.

طراحی دسته

از توجه نمودن به طراحی دسته کارد میوه خوری خود نیز غافل نشوید.سعی کنید به سراغ خرید کاردهایی بروید که فاقد طراحی های عجیب و غریب هستند.

تا بتوانید آن ها را به خوبی در دست گرفته و اقدام به پوست کندن انواع مختلفی از میوه ها برای خود کنید.جدیدترین مدل کارد میوه خوری سرامیکی است که دسته این کارد از نوع سرامیک مقاوم می باشد.

انتخاب رنگ و طرح دسته

اینکه دسته ست چاقوهای میوه خوری تان از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، نکته ای ایست که خودتان باید در خصوص آن تصمیم گیری نمایید.

با این حال اما اگر نظر ما را می خواهید، توصیه می کنیم به سراغ خرید کاردهایی برای این منظور بروید که در تناسب رنگی و طرحی با ظروف پیش دستی تان می باشد.

اینطوری می تواند در امر مهمان داری حسابی برجسته عمل کنید و خوش سلیقگی خود را به رخ همگان بکشانید.

تعداد پارچه

اینکه ست کارد میوه خوری شما چند عددی یا بهتر است بگوییم چند پارچه ای باشد، موضوعی است که خودتان باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و همچنین مهمانان احتمالی روزانه و یا هفتگی خود در خصوص آن تصمیم گیری نمایید.

برای این منظور حواستان را خیلی خوب جمع کنید تا ببینید که آیا تنها در بسته های انتخابی تان کارد وجود دارد یا در کنار آن ها چنگال نیز است؛

نوع شستشو

حقیقتش را بخواهید در زمینه چگونه شستن کاردهای میوه خوری باید بگوییم که تقریبا تمامی آن ها از قابلیت شستن با دست برخوردارند.

اما اینکه آیا بتوان از آن ها در ماشین های ظرفشویی نیز استفاده کرد، نکته دیگری است که حتما باید به آن توجه لازم را داشته باشید.حال دیگر این منوط به تصمیم شما است که ببینید مایل به خرید و استفاده کدام یک از ست چاقوهای میوه خوری می باشید.

قیمت کارد میوه خوری یونیک

طبیعی است که با توجه به نوسانات قیمت موجود در کشور نتوان هزینه دقیق و قیمت چاقو میوه خوری را مطرح کرد ما در این مطلب شما را با تمامی نکات مهم در خصوص قیمت کارد میوه خوری آشنا کردیم.

حال دیگر این شما هستید که باید متناسب با هزینه ای که در نظر گرفته اید به سراغ خرید بهترین مدل های ممکنه از این نوع چاقوها برای خود باشید.

بهترین مارک کارد میوه خوری

اگر بخواهیم مارک کارد میوه خوری را به شما معرفی کنیم باید بگوییم، انتخاب یک برند مناسب برای هر وسیله ای تا حد زیادی بستگی به بودجه شما برای آن کالا دارد، اما به طور کلی بهترین مارک کارد میوه خوری به ترتیب متعلق به برندهای چون بوگاتی، سولایتر، کارد میوه خوری وی ام اف، زولینگن آلمان ، سرویس ام جی اس و نیولایف است که با توجه به خارجی بودن برند ها قیمت نسبتا بالایی در مقابل برندهای ایرانی مثل استیل پاشا، زرناب، ناب استیل، استیل ایران دارند.

به طور کلی امروزه با توجه به قیمت بالای کارد میوه خوری آلمانی و ایتالیایی طرفداران کمتری دارند و سرویس های ایرانی اکثرا برای هتل ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند و کارد میوه خوری چینی به دلیل کیفیت و قیمت مطلوب بازار مصارف خانگی را به خود اختصاص داده اند. 

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید کارد میوه خوری توجه شما را به 20 مدل برتر از کارد میوه خوری ارزان و باکیفیت جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این چاقوها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند.

شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.