قیمت خرید کوله پشتی فابر کاستل

کوله پشتی یکی از مناسب‌ترین کیف‌هایی است که توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر نیز این است که وزن کوله پشتی نسبت به سایر کیف‌ها به ستون مهره‌ای نزدیکتر است و به صورت دو طرفه حمل می‌شود. لذا بررسی ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب می‌تواند گام مهمی در جهت حفظ سلامتی دانش آموزان به شمار رود. در این نوشتار با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی کوله پشتی مناسب مدرسه آشنا نماییم.

کوله پشتی فابر-کاستل کد 091260

 

کوله پشتی فابر کاستل چه ویژگی‌هایی دارد؟

وزن مناسب

یکی از مهم‌ترین ویژگی کوله پشتی مناسب وزن آن است که هنگام انتخاب و خرید کوله پشتی باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد. یک کوله پشتی مناسب باید وزنی معادل ۱۰ درصد وزن دانش آموز را داشته باشد. این مقدار حداکثر مقدار ممکن برای دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است. برای دانش آموزان دوره دبیرستان این مقدار نباید از ۱۵ درصد وزن دانش آموز تجاوز کند.

جنس خوب از ویژگی یک کوله پشتی مناسب

امروزه کوله پشتی‌های مختلف با جنس‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اما در میان آن‌ها، آن دسته از کوله پشتی‌هایی مناسب هستند که چرمی و یا برزنتی باشند. چرا که این نوع کوله پشتی‌ها به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند و حالت اولیه خود را حفظ می‌کنند.

پد پشتی از دیگر ویژگی کوله پشتی فابر کاستل

کوله پشتی‌ای که دارای پد پشتی است راحتی بیشتری را ایجاد می‌نماید و از احتمال آسیب رسیدن به دانش آموز توسط اشیای نوک تیزی که داخل کوله پشتی وجود دارد به میزان زیادی می‌کاهد. بنابراین یک کوله پشتی مناسب کوله پشتی‌ای است که پد پشتی مناسبی داشته باشد.

چند نکته مهم

  • جیب‌هایی که داخل کوله پشتی قرار گرفته‌اند باید طوری باشند که به لوازم داخل کوله پشتی اجازه جابجایی ندهند و در صورتی که وسایل داخل کوله پشتی نوسان داشته باشند این نوسان را به بدن دانش آموز منتقل ننمایند.
  • لبه بالایی کوله پشتی باید به گونه‌ای باشد که درست هم سطح شانه‌ی دانش آموز قرار بگیرد.
  • حداکثر مدت زمان برای حمل کوله پشتی نیم ساعت می‌باشد. چنانچه دانش آموز بخواهد بیش از نیم ساعت کوله پشتی خود را حمل کند باید از وزن آن بکاهد.
  • ممکن است حمل کیف‌های چرخ دار آسانتر به نظر برسد و برخی‌ها بخواهند از این نوع کیفها استفاده نمایند. اما باید به این نکته نیز دقت کرد هنگام عبور از موانع، بالا رفتن از پله‌ها و گذر از جوی‌های آب حمل این کیف‌ها سخت‌تر از سایر کیف‌ها خواهد بود.
  • هنگام حمل کوله پشتی هرگز نباید شانه‌ها گرد شوند.

حتما شما هم با برند فابرکاستل آشنایی دارید. این برند محصولات با کیفیتی در حوزه کوله پشتی و کیف هم دارد. لازم به ذکر است که این محصول از ویژگی هایی نظیر وجود پد زیر بندها برای جلوگیری از فشار بیش از حد به شانه و گردن، جلوگیری از عرق کردن، جای مخصوص لپ‌تاپ و … اشاره کرد.

کوله پشتی فابر کاستل شیک یکی از بهترین کوله پشتی ها و از مرغوب ترین آنها می باشد. فرم ظاهری آن به شکلی ست که می توان آن را در مدارس و دانشگاه ها، در انواع باشگاه های ورزشی، در پیک نیک ها و مسافرت ها نیز به راحتی استفاده کرد. کوله پشتی فابر-کاستل شیک دارای چند جیب خارجی ست.

جهت خرید کوله پشتی فابر کاستل میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید در پایین لیستی از انواع کوله پشتی فابر کاستل به همراه قیمت کوله پشتی فابر کاستل برای شما قرار داده شده امیدواریم با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد بتوانید کوله پشتی مناسب خود را خریداری کنید .

 

اگر قصد خرید کوله پشتی کوهنوردی را دارید میتوانید سری به مقاله راهنمای کوله پشتی کوهنوردی ارزان قیمت بزنید و کوله پشتی مورد نیاز خود را خریداری کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.