قیمت انواع دریل شارژی – خرید پیچ گوشتی شارژی ارزان

دریل شارژی یکی از ابزار آلات پرکاربرد برای هر استادکاری می باشد. این نوع از دریل توسط يک باطری قابل شارژ تغذيه می شود. در واقع مهمترین ویژگی و مزیت دریل شارژی این است که نیاز به سیم برق ندارد. در دریل های بی سیم از باتری های قابل شارژ استفاده می شود. این دریل ها با ویژگی های مشابه دریل برق متناوب AC هستند. برای استفاده مداوم ، بهتر است کاربر در حین حفاری (سوراخکاری) یک یا چند باتری اضافی را شارژ کند و به جای اینکه مجبور شود یک ساعت یا بیشتر برای شارژ مجدد منتظر بماند ، سریع آنها را تعویض نماید و به کار خود ادامه دهد.

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K

خرید دریل شارژی

دریل های شارژی (Cordless Drill/Driver یا Cordless Drill) محبوب ترین و پرکاربردترین نوع برای مصارف خانگی هستند. معمولا قابلیت تنظیم سرعت را دارند. از سرعت بیشتر برای سوراخ کردن استفاده می شود. سرعت پایین تر برای باز و بسته کردن پیچ و دریل کردن پیچ در چوب و … استفاده می شود. در بعضی مدل ها امکان دریل همراه با ضربه (معروف به حالت چکشی) هم وجود دارد. حالت چکشی سوراخکاری سنگ و سیمان را راحت می کند.

قیمت دریل شارژی ماکیتا

دریل شارژی از دیگر ابزار پر فروش نمایندگی ماکیتا می باشد. این دریل با قدرت های مختلف 12، 14 ، 18 ، 24 و 36 ولت عرضه می گردند. دریل های شارژی ماکیتا دارای باطری لیتومی و باطری کادمیونی می باشد. این دریل ها در سوراخ کاری و پیچگوشتی بیشترین استفاده را دارند.اطلاعات بیشتر و قیمت روز این محصول را در ادامه خواهید دید.

دریل شارژی رونیکس

برند محبوب و معتبر رونیکس با تلاش جوانان و نخبگان ایرانی امروز پرفروش ترین و محبوب ترین برند بازار ایران است و نه تنها در ایران بلکه Ronix از اعتبار جهانی برخوردار است و در کشورهایی چون آلمان، فرانسه ، اسپانیا ، ترکیه ، کره ، تایوان و… به تولید و عرضه ابزارآلات با کیفیت می پردازد و در راستای جهانی شدن برند رونیکس گواهینامه های اروپایی و جهانی معتبری را در تولیدات خود به ثبت رسانده و رعایت می کند.محصولات این شرکت شامل ابزار آلات برشی و سوراخ کاری تولید شده در کشورهای فرانسه و آلمان ، ابزار های بادی تولید شده در کره جنوبی و تایوان ، ابزارهای برقی تولید شده در کشورهای کره جنوبی ، تایوان و چین و ابزار آلات دستی محصول کشورهای چین ، استرالیا ، اسپانیا ، تایوان و ترکیه ، ابزار آلات دقیق تولید شده در کره جنوبی و …. می باشد. تمامی محصولات این شرکت مطابق با رعایت فاکتورهای انسانی (ارگونومی) و استاندار های بین المللی و گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 می باشد.جهت سهولت خرید اینترنتی اطلاعات بیشتر و قیمت دریل های شارژی رونیکس را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

قیمت دریل شارژی بوش

ابزارهای شارژی بوش با تکنولوژی لیتیوم یون داری قدرت بسیار زیاد و وزن سبک هستند. این ابزارها آزادی حرکت نامحدود و کارایی بالا در هر ولتاژی را تأمین می‌کنند. به لطف سیستم 12V حرفه‌ای شما می‌توانید هر نوع باتری و شارژر 12V را با هر نوع ابزار 12V ترکیب کنید و تطبیق دهید.اطلاعات بیشتر و قیمت روزدریل شارژی بوش را در قسمت محصولات خواهید دید.جهت انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه و اینورتر جوش دیجی کالا این مقاله را دنبال کنید.

دریل پیچ گوشتی شارژی

دریل پیچ گوشتی شارژی (Cordless Impact Driver) مخصوص دریل کردن پیچ در مواد مختلف است. با دریل پیچ گوشتی شارژی نمی توان سوراخکاری انجام داد. همانطور که در تصویر مشخص است فقط می توان سری پیچ گوشتی به آن متصل کرد. این دریل ها سه نظام و پیچ تنظیم گشتاور ندارند.

پیچ گوشتی شارژی ارزان

پیچ گوشتی شارژی (Cordless Screwdriver) ابزاری کوچک و سبک است که برای باز و بسته کردن پیچ های کوچک استفاده می شود. در بعضی مدل ها می توانید زاویه پیچ گوشتی و دسته آن را تغییر دهید. پیچ گوشتی شارژی از دریل پیچ گوشتی شارژی سبک تر، کوچک تر و ارزان تر است. ولی قدرت کمی دارد و برای باز و بست پیچ های کوچک در مواد نرمی مثل چوب قابل استفاده است.

انواع پیچ گوشتی شارژی

از میان شناخته شده ترین و مطرح ترین برندهایی که امروزه در طراحی، تولید و عرضه انواع پیچ گوشتی های شارژی به رقابت می پردازند می توان از این موارد نام برد:

ماکیتا (Makita)، رونیکس (Ronix)، بوش (Bosch)، محک (Mahak) و دیوالت(Dewalt).

قیمت پیچ گوشتی شارژی

عوامل متعددی بر روی قیمت دریل پیچ گوشتی تاثیرگذار است که البته مهمترین آن ها موتور محصولی است که شما قصد خرید آن را کرده اید. دریل پیچ گوشتی هایی که از موتورهای قوی تر و در نتیجه سرعت عملیاتی بیشتری برخوردار هستند، قطع به یقین از قیمت های بالاتری نیز برخوردارند و محصولاتی هم که نسبتا ضعیف تر طراحی و تولید شده اند و بیشتر مناسب استفاده برای محیط های کوچک خانگی و یا کارگاه های نُقلی می باشند با قیمت های به مراتب کمتری به فروش می رسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.