قیمت خرید دستگاه جوش ارزان – اینورتر جوش دیجی کالا

همیشه انتخاب یک دستگاه جوش ایده ال برای انجام فعالیت های صنعتی و ساخت و ساز به سهولت امکان پذیر نیست زیرا بازار این دستگاه ها بسیار گسترده و متنوع است.امروزه اکثر صنعتگران و مجریان پروژه های ساختمانی و تاسیساتی با دستگاه های جوشکاری سر و کار دارند، مضاف بر این، رونق سازندگی را نیز در اقصی نقاط کشور شاهد هستیم. بنابراین تشریح مشخصات و بیان ویژگیهای این تجهیزات کاربردی میتواند در استفاده بهینه از آنها مفید باشد.

اینورتر جوشکاری 950 آمپر مدل ARC-90

انواع دستگاه جوش

دستگاه های جوش الکترود چهار دسته بندی کلی دارند:

نوع اول: ترانس های قدیمی که به دلیل حجم بالا، کیفیت پایین خروجی A.C وزن سنگین و مصرف برق بسیار بالا عموماً از چرخه استفاده کنار گذاشته شده اند

نوع دوم: در این مدل دستگاه ها از مولدهایی به نام دینام جوشکاری استفاده شده که از کیفیت جوش بهتری برخوردار بوده و خروجی D.C داشته اند ولی به دلیل حجم بالا و سنگین و هزینه های بالای تعمیرات و اینکه عموماً در سال های جاری هیچ گونه خدماتی از سوی شرکت های فروشنده ارائه نشده است به فراموش کامل سپرده شده اند.

نوع سوم: دستگاه ها رکتیفایر، سومین مدل هستند. کیفیت بالای جوشکاری، خدمات دهی بسیار زیاد و کار آیی این دستگاه ها در وضعیت های خیلی سخت و شرایطی که به برق شهری دسترسی نباشد در بازار ایران بسیار رواج دارند. خدا را شکر نقش تولیدکنندگان داخلی در این صنعت بسیار پررنگ است و عموماً دستگاه های وارداتی در مدل دستگاه های رکتیفایر جایی برای عرضه ندارند اما برعکس در پروژه های بسیار سنگین خارج از کشور در حوزه خلیج فارس بسیاری از دستگاه های رکتیفایر تولید ایران در حال کار کردن هستند و این به دلیل تجربه بسیار ارزنده صنعتگران عرصه جوش در پارس جنوبی است.

نوع چهارم: دستگاه جوش اینورتر چهارمین مدل دستگاه های جوش در رده بندی الکترود دستی به شمار میروند. این دستگاه ها مزایای فراوانی دارند و به همین دلیل طی پنج سال گذشته با سرعت بسیار بالایی جایگزین تمامی دستگاه های جوشکاری شده اند.

خرید دستگاه جوش 

دستگاه جوش اینورتر مزایای بسیاری دارد از جمله :

  • راندمان بالا – تا 95٪.
  • هزینه های اقتصادی از جمله کمبود آن.
  • طیف گسترده ای از شاخص های حالت عملیات و امکان انتخاب مناسب، که بسیار مهم است که الکترود های نازک در طی جوشکاری استفاده می شود.
  • استفاده همزمان از منابع چندگانه عرضه فعلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • حالت جوشکاری به تدریج تنظیم می شود، دارای طیف گسترده ای از جریان و ولتاژ است.
  • منبع قدرت را می توان از راه دور کنترل کرد.
  • برق با کم هزینه مصرف می شود.
  • ترانسفورماتور اینورتر دارای اندازه کوچک و وزن است، که تا حد زیادی حمل را تسهیل می کند.
  • حضور عایق دوگانه و فیوز قدرتمند، سطح بالای ایمنی جوشکاری را فراهم می کند.
  • هر نوع الکترودهای پوشش داده شده برای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند خود را هم در جریان متغیر و هم در جریان ثابت انجام می دهد.
  • احتراق آسان از قوس، احتراق پایدار زمانی که حداکثر جریان اعمال می شود توسط تابع Hot-Start ارائه شده است. یک ترانسفورماتور معمولی قادر به اطمینان از ثبات قوس و ثبات حالت عمل نیست.
  • ویژگی Arc-Force به شما امکان می دهد تا در مدت کوتاهی منبع تغذیه را حداقل کاهش دهید. این چسبیدن الکترودها را از بین می برد.
  • هیچ و یا مقدار کمی از پاشش جوشکاری. در طول کار استفاده از انفجار مغناطیسی لازم نیست.
  • جوشکاری اینورتر تحت قدرت حتی آلیاژهای است که با روش معمول و همچنین فولاد پیوند ندارند.
  • این روش جوشکاری حتی برای مبتدیان نیز موجود است.

 خرید اینورتر جوشکاری

با توجه به تنوع بیش از حد دستگاه جوش اینورتر در بازار، سردرگمی خریداران بسیار زیاد است. بیشتر خریداران دستگاه های رکتیفایر برای خرید به شرکت های تولیدکننده یا نمایندگان فروش این دستگاه ها مراجعه نموده و در صورت خرابی یا بروز مشکل در دستگاه نیز به همان شرکت یا تعمیرکاران متفرقه مراجعه میکردند. از آنجا که ذاتاً این دستگاه ها از تکنولوژی خیلی بالایی برخوردار نیستند. این مشکلات در تمام ایران حتی شهرستان های کوچک قابل رفع است ولی بحث اینورترها به گونه ای دیگر است. این دستگاه ها همراه با تمام مشخصات مطلوبی که دارد، معضلاتی در کنار خود دارد که اگر خریدار موقع خرید به آن توجه نکند به مشکلات عدیده ای دچار میشود. استفاده از تکنولوژیهای جدید و قطعات الکترونیکی مانند Mosfet و یا IGBT در این گونه دستگاه ها خدمات و تعمیرات را بسیار تخصصی کرده است.

در دستگاه های رکتیفایر عموماً از یک برد استفاده میشود که تقریباً در بین تمام تولیدکنندگان مشترک بوده و قابلیت جایگزینی دارد. ولی در اینورترها هر کارخانه مشخصات فنی بردهایش با دیگران فرق میکند و عموماً در پایتخت هم دسترسی به قطعات الکترونیکی سالم جهت تعمیرات بسیار سخت است. بنابریان خریدار باید این دستگاه ها را از مکان های معتبر خریداری کند و اطمینان حاصل نمایند که شرکت عرضه کننده اینورتر خدمات پس از فروش مناسبی دارد. ضمناً توجه به پلاکی دستگاه که Doty cycle (چرخه زمانی استفاده) دستگاه را نشان میدهد کمک خوبی خواهد بود.

قیمت دستگاه جوش ارزان قیمت

قیمت دستگاه‌ جوش بسته به نوع اتصالت با یکدیگر تفاوت دارند. به‌عنوان مثال برای ساخت و اتصال قطعات پلاستیک دستگاه‌های جوش پلاستیک در بازار عرضه می‌شود. دستگاه‌های جوش اصلی که اتصال فلزات را انجام می‌دهند در برندها و مدل‌های مختلف تولید شده‌اند.در ادامه انواع دستگاه جوش چند منظوره، اینورتر جوشکاری و … از دستگاه جوش دیجی کالا به فروش میرسد. ادون، وینر، آروا، صبا الکتریک، اکتیو تولز از برندهای مشهور دستگاه جوش هستند. خرید آنلاین انواع دستگاه جوش با موتور قوی و بدنه محکم ضد ضربه امکان‌پذیر است.همچنین جهت خرید بهترین برند دریل های چکشی مناسب و ارزان از این مقاله بازدید کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.