قیمت خرید ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازوی آشپزخانه یکی از لوازم کاربردی خانگی است که در مراحل اولیه‌ی تهیه و آماده‌سازی غذا  و برای سنجیدن وزن دقیق مواد غذایی استفاده می‌شود و می‌توان گفت وجود آن در هر خانه‌ای الزامی است. ترازو آشپزخانه که با دقت زیادی وزن مواد غذایی را اندازه‌گیری می‌کند معمولا ابعادی کوچک دارد و به صورت رومیزی استفاده می‌شود. در صورتی که قصد خرید ترازو آشپزخانه را دارید می‌توانید تنوع بالایی از ترازوی آشپزخانه دیجی کالا را روی وبسایت دیجی‌کالا مشاهده، بررسی و انتخاب کنید. به طور کلی می‌توان این محصول را به دو دسته‌ی ترازوی دیجیتال آشپزخانه و ترازوی آنالوگ تقسیم‌بندی کرد. دیجی‌کالا انواع ترازوها را از برندهای مختلف و معتبر گرد هم آورده است. از ترازوهای ایرانی مانند ترازوی پارس خزر گرفته تا برندهای خارجی مانند کنوود، بیورر و فلر.

ترازو آشپزخانه هایتک مدل HI-KS28

ترازو دیجیتال همانطور که از نام آن پیدا است با صفحه نمایش دیجیتالی همراه شده است که وزن دقیق مواد غذایی را نمایش می‌دهد. این نوع ترازوها دقت نمایش زیادی دارند و با باتری کار می‌کنند.
در مقابل ترازوهای دیجیتال، مدل‌های آنالوگ قرار می‌گیرند که به جای صفحه نمایش از یک صفحه‌ی آنالوگ عقربه‌ای برخوردار هستند. با گذاشتن مواد مورد نظر در کاسه‌ی ترازو عقربه‌های دستگاه وزن آن‌ها را نمایش می‌دهند.

انواع ترازوی آشپزخانه

ترازوی آشپزخانه عمدتا به دو نوع کاسه دار و تخت تقسیم بندی می شود. هر یک از این انواع می تواند با سلیقه های گوناگونی جور باشد. انواع کاسه دار با قابلیت جدا شدن کاسه طراحی می شوند. نمونه های گوناگونی از ترازوی آشپزخانه را می توان یافت. مدل های تاشو، جمع شو، دیواری، رومیزی و حتی آویزدار!

قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازوهای آشپزخانه هرگز قیمت بالایی نداشته اند و هم اکنون نیز چنین است. می توان با طرف هزینه ای اندک یک ترازو آشپزخانه ای داشت. گران ترین ترازوی آشپزخانه ای موجود  اندکی بیش از 300 هزار تومان قیمت دارد. اغلب در ساخت ترازوهای آشپزخانه ای از مواد پلاستیکی استفاده می شود و قیمت نهایی محصول بالا از آب درنمی آید.

خرید ترازو آشپزخانه

برای داشتن انتخابی رضایت‌بخش می‌توانید جدول مشخصات فنی مدل‌های مختلف ترازو را با هم مقایسه کنید و با در نظر گرفتن نکات کلیدی مربوط به این محصول و با توجه به قیمت و کیفیت ساخت ترازو تصمیم‌گیری کنید. جنس بدنه‌ی ترازو، اندازه و وزن آن، برخورداری از صفحه نمایش دیجیتال و دقت اندازه‌گیری از نکات بسیار مهم در خرید یک ترازوی آشپزخانه هستند. علاوه بر این در مدل‌های پیشرفته‌تر امکان تنظیم واحد اندازه‌گیری هم وجود دارد که می‌تواند در مواقع لازم بسیار کاربردی باشد. ویژگی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید حداکثر وزنی است که ترازوی شما قابلیت اندازه‌گیری آن را دارد. با مقایسه و بررسی این ویژگی‌ها می‌توانید خریدی آسان و به صرفه  داشته باشید.

قیمت ترازوی آشپزخانه

 قیمت یک ترازوی آشپزخانه با در نظر گرفتن فاکنورهای متعددی همچون: نام برند تولید کننده، دقت اندازه گیری، حجم و شکل ظاهری، نوع دیجیتالی و یا عقربه ای بودن و غیره تعیین می شود و بهتر است همیشه برای خرید ترازوی آشپزخانه با توجه به اینکه باید همیشه در دسترس و بر روی کانترهای آشپزخانه قرار داشته باشد، قدری هم به شکل و طراحی آن توجه نمایید.

ترازوی آشپزخانه پارس خزر

جنس بدنه و کاسه از پلاستیک و با وزن سبک ساخته شده است و هنگام نگهداری می توانید پایه دستگاه را درون کاسه جاسازی کنید تا فضای کمتری اشغال شود. منبع تغذیه دستگاه دو عدد باتری قلمی است که همراه با آن ارائه شده و جهت صرفه جویی در مصرف باتری این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار می باشد که در صورت عدم استفاده به مدت یک دقیقه، دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد. ترازو دیجیتال 5000 پارس خزر دارای صفحه نمایشگر ال سی دی برای نمایش وزن مواد می باشد. با استفاده از 2 دکمه تعبیه شده در اطراف صفحه نمایش می توانید دستگاه را روشن و خاموش کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید. حداکثر وزن قابل اندازه گیری 5 کیلوگرم بوده و دقت اندازه گیری این دستگاه یک گرم می باشد. دستگاه قابلیت اندازه گیری با دو واحد گرم و اونس را دارد که با فشردن دکمه mode قابل تبدیل هستند. جهت وزن کردن مواد غذایی به صورت پشت سر هم و بدون نیاز به برداشتن مواد داخل کاسه می توانید دکمه On/Tare را فشار دهید تا وزن نشان داده شده بر روی صفحه ال سی دی صفر شود، سپس ماده غذایی بعدی را اضافه نموده تا وزن آن اندازه گیری شود.

قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه پارس خزر

قیمت تقریبی این محصول از 292000 تا 440000 تومان میباشد.برای خرید اینترنتی انواع خوشبوترین و ارزانترین عطرو ادکلن های زنانه به این مقاله مراجعه کنید.

قیمت ترازوی آشپزخانه یونیک

ترازوی آشپزخانه یونیک دستگاهی با طراحی مدرن و کاربردی میباشد. این ترازو دارای بدنه تمام استیل است. این ترازو مجهز به نمایشگر LCD و ظرفیت وزن کشی تا 5 کیلوگرم است که با استفاده از سیستم سنسور بسیار دقیق وزن خالص مواد را میسنجد. دقت اندازه گیری در این ترازو یک گرم است و قابلیت تغییر واحد از کیلوگرم به گرم، پوند و اونس را دارد. قیمت تقریبی ترازوی آشپزخانه یونیک از 415000 تومان تا 495000 تومان میباشد.

قیمت ترازوی آشپزخانه همیلتون

حداکثر ظرفیت اندازه گیری این ترازو 5 کیلوگرم است. و دقت اندازه گیری آن 1 گرم می باشد. این ترازو به وسیله باتری کار می کند.همچنین قابلیت تغییر مقیاس اندازه گیری در واحدهای گرم ، اونس ، پوند را دارد. جنس این ترازو استیل است. قیمت ترازوی همیلتون را در ادامه خواهید دید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.