قیمت خرید لنت ترمز پراید ، 206 و 405 ارزان

سیستم ترمز خودرو یکی از مهمترین قسمتهای هر خودرویی می باشد که از اجزایی مانند دیسک ترمز ، لنت ترمز ، روغن ترمز و … تشکیل شده است.به طور خلاصه عمل ترمز گیری در خودروها به این صورت می باشد که با فشردن پدال ترمز لنت ترمز به دیسک ترمز چسبیده و با ایجاد اصطکاک باعث کاهش سرعت و در نهایت توقف کامل خودرو می شوند.در این مقاله سعی داریم شما را با نکاتی که هنگام خرید لنت ترمز باید به آن توجه کنید آشنا کنیم .

لنت ترمز جلو پارس لنت مدل 23597 مناسب برای پژو 206 تیپ 2و3

خرید لنت ترمز

به طور کلی از نظر ظاهری لنت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

* لنت‌های دیسکی
* لنت‌های کفشکی

انواع لنت ترمز بر اساس مواد تشکیل دهنده

1- لنت ترمز نیمه فلزی
2- لنت ترمز فلزی
3- لنت‌ ترمز سرامیکی
4- لنت ترمز ارگانیک

لنت ترمز نیمه فلزی

پر کاربرد ترین نوع لنت ترمز در خودروهای سواری لنت ترمزهای نیمه فلزی یا سمی متالیک می باشد  که در ساخت این لنت‌ها برای اصطکاک بهتر از فلزات نرم مانند مس   استفاده شده که قدرت ترمز را افزایش و باعث انتقال سریع حرارت می شوند به همین دلیل به لنت‌های نیمه فلزی نیز شهرت دارند. این لنتها دارای طول عمر مناسب و قیمت مقرون به صرفه می باشند.

لنت ترمز فلزی

این نوع لنت ترمز ها از الیاف فلزی تشکیل شده‌اند و  عمر و عملکرد بالایی داشته اما به میزان اندکی صدا ایجاد می‌کنند. لنت‌های فلزی کمی گرانتر بوده و برای اتومبیل‌های مسابقه‌ای مناسب می‌باشند.

لنت ترمز سرامیکی

در تهیه این لنت‌ها از خاک رس و چینی به همراه رشته‌های مس به کار رفته شده است.عملکرد فوق‌العاده، دوام بالا، بی‌صدا بودن و مقاومت بالا در برابر حرارت از ویژگی‌های این نوع لنت‌ها می باشد.لنت های سرامیکی اکثرا در ماشین های اسپرت شهری استفاده می شوند و از نظر قیمت در برخی مواقع چندین برابر لنت های دیگر می باشند.

لنت ترمز ارگانیک

در ساخت این نوع لنت‌ها از مواد ارگانیک و دوست دار محیط زیست استفاده شده است. لنت‌های ارگانیک برای کارهای سبک خودرو مناسب بود و در مسافت‌های طولانی و یا در هنگام برخورد با آب عملکرد مناسبی از خود نشان نخواهند داد. همچنین این لنت‌ها از عمر کوتاه و قیمتی ارزان برخوردار هستند.

خرید لنت ترمز آریو سایپا

لنت ترمز جلو سایپا آریو Z300 یس کیو با طراحی ساخت منحصر به فرد از سری محصولات شرکت یس کیو کره جنوبی می‌باشد. لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی مهم در خودرو به شمار می‌رود.خیلی از تصادفات جاده ای ناشی از عملکرد ضعیف سیستم ترمز است که در سرعت های بالا و به دلیل عدم کنترل راننده باعث بروز خسارت های جبران ناپذیر می‌گردد. لنت های ترمز دیسکی با طراحی جدید و عملکردی فوق العاده باعث توقف هر چه بهتر خودرو در کم ترین زمان ممکن می‌گردند. لنت های ترمز دیسکی به گونه ای طراحی شده اند که بار فشار دادن پدال ترمز، روغن به کمک خلا ایجاد شده توسط بوستر به سمت کالیپر نصب شده بر روی دیسک می‌رود و فشار ایجاد شده درون کالیپر به لنت ترمز وارد می‌شود و باعث ایجاد اصطکاک بر روی سطح دیسک شده و خودرو متوقف می‌گردد. لنت های ترمز دیسکی غالبا در چرخ های جلو استفاده می‌شود هر چند خودروسازهای امروزی از ترمز دیسکی در هر چهار چرخ استفاده می‌کنند.

ویژگی محصول:

• بدون استفاده از آزبست

• جلوگیری از آسیب رسیدن به دیسک ترمز

• عملکرد سریع

• افزایش ایمنی خودرو

قیمت لنت ترمز 206 ایساکو

هنگام خرید هر کالایی، قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که مد نظر قرار می‌گیرد. این موضوع گاهی اوقات محدود کننده است. برای خرید لنت ترمز 206 باید ابتدا یک برند مناسب را انتخاب کنید. با توجه به این که کیفیت در برندهای مختلف متفاوت است. در بازار این کالا قیمت‌های مختلفی را از لنت ترمز عقب پژو 206 با برندهای مختلف مشاهده می‌کنید.

قیمت لنت 206 در محدوده 140 تا بالای 300 هزار تومان است. اگر بتوانید یک لنت پژو 206 اصل پیدا کنید هر چند آن را با قیمت بالاتری خریداری کنید. این محصول بسیار بهتر از خرید یک لنت غیر اصل و با قیمت کمتر است. زیرا در طی زمان و به سرعت مجبور به تعویض مجدد لنت و اعمال هزینه بیشتر بر روی دوشتان می‌شود.

قیمت لنت ترمز پراید

لنت ترمز جلو یکی از لوازم یدکی مصرفی و ضروری برای پراید است. لنت ترمز در کم کردن سرعت اتومبیل و نگه داشتن آن در هنگام حرکت، نقش مهمی دارد. لنت ترمز جلو پراید به واسطه درگیر شدن با دیسک ترمز و با ایجاد فشار و اصطکاک روی دیسک ترمز، اتومبیل را متوقف می کند. زمانی که راننده با فشار روی پدال ترمز، قصد دارد سرعت اتومبیل را کم کند و یا توقف کامل بکند، این پروسه اتفاق می افتد. لنت ترمز پراید برند های مختلفی دارد که لنت ترمز این برند ها جنس های متفاوتی باهم دارند، ولی همواره یک صفحه نگه دارنده فلزی و مواد ترکیبی فاقد آزبست در ساخت آن به کار می رود. صفحه فلزی در لنت برای ثابت نگه داشتن مواد لنت در هنگام ترمزگیری و درگیر شدن با دیسک ترمز، اهمیت زیادی دارد. زمانی که ترمز ماشین گرفته می شود، به مرور زمان و به دلیل اصطکاک ایجاد شده، از ضخامت لنت یا در اصطلاح، از گوشت لنت کم می شود و قدرت ترمزگیری ماشین کاهش می یابد. البته سلامت دیسک ترمز در عمر لنت ترمز، نیز تاثیر دارد. قیمت لنت جلو پراید بستگی به برند آن و جنس محصول متقاوت است .

قیمت لنت ترمز ایساکو پژو 405

لنت ترمز پژو 405 ایساکو ISACO تولید و توزیع‌شده به‌وسیله شرکت نامدار ایساکو با عملکردی فوق‌العاده دارای تأییدیه و استانداردهای ملی و بین‌المللی در پی گذراندن کلیه آزمون‌های کنترل کیفی و کلیه تست‌های لنت ازجمله (تست سایش، تست چسبندگی، تست برش و تست سختی) بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد برای خودروی پژو 405 شما است.لنت ترمز ایساکو یکی از معدود لنت های ساخت داخل می باشد که دارای کارایی بالا می باشد و می توان از نظر فنی آن را با برند های معروف و خارجی مقایسه کرد. لنت ترمز ایساکو با داشتن مزایایی همچون بی صدا بودن, عدم تولید بو وگرد و خاک و همچنین دوام و عمر طولانی, به مناسب ترین گزینه برای خودرو های ایران خودرو شده است.

 

اگر قصد خرید سنسور دنده عقب برای خودرو خود را دارید میتوانید سری به مقاله قیمت بهترین مارک سنسور دنده عقب خودرو بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.