قیمت خرید بهترین عینک و هدست واقعیت مجازی vr box

همان طور که می دانید واقعیت مجازی یکی از داغ ترین تکنولوژی هایی است که حداقل در طول یک دهه اخیر مورد توجه همگان با زمینه های مصرفی مختلفی اعم از بازی و سرگرمی تا تجاری و کسب درآمدهای هنگفت مورد توجه قرار گرفته است. علاقه وافر مردم جهان به سفر در واقعیت به عالم مجازی با تمام فراز و فروهای آن سبب گشته تا امروزه ما شاهد چیزی بالغ بر صدها برند فعال در زمینه طراحی و تولید هدست های واقعیت مجازی باشیم.هدست یا عینک Virtual-Reality موسوم به VR امروزه با بیشترین تنوع ممکنه خود در بازار کشورمان موجود می باشد که بی اغراق جز کیفیت در ساخت و پشتیبانی از تجهیزات جانبی تقریبا همه آنان یک عمل را انجام داده و از نظر کارکرد با یکدیگر یکسان هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید هدست واقعیت مجازی بیشتر آشنا نماییم.

قیمت خرید بهترین عینک و هدست واقعیت مجازی vr box

انواع هدست های VR

مدل مبتنی بر صفحه نمایش تلفن های هوشمند

  • این مدل از هدست ها دارای مکانی ویژه قرار دادن تلفن همراه در قسمت جلویی خود هستند.
  • بواسطه اتصال کابلی و یا بلوتوثی شما می توانید با توجه به پشتیبانی محصول از ورژن سیستم عامل خود، هر نوع بازی و فیلمی که دوست دارید را در داخل آن به تماشا بنشینید.
  • کیفیت تصویر خروجی در این مدل از هدست های واقعیت مجازی هم بسته به کیفیت لنز محصول دارد و هم بسته به رزولوشن صفحه نمایش گوشی هوشمند شما عزیزان خواهد داشت.

مدل مبتنی بر صفحه نمایش ثابت

  • این نوع از هدست یا عینک های واقعیت مجازی به خودی خود از یک صفحه نمایشگر با خصوصیات کیفی و کمی انحصاری برای خود برخوردارند.
  • قابلیت کنترل تصاویر و فیلم های به نمایش درآمده در این مدل هدست ها از سوی سیستم های کامپیوتری انجام می شود.
  • از این مدل محصولات می توان برای همزاد پنداری بیشتر با فیلم ها و بازی های رایانه ای استفاده نمود.
  • این مدل از هدست های واقعیت مجازی اصولا با قیمتی بیشتر از مدل های قبلی در بازار بفروش می رسند.

بهترین هدست واقعیت مجازی

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید واقعیت مجازی توجه به نوع آن است که با در نظر گرفتن مطالب بخش قبلی از همین مطلب این شما هستید که باید میان هدستی با نمایشگر ثابت و یا قابل سازگاری با قرار دادن تلفن های هوشمند در خود یکی را انتخاب و از آن استفاده نمایید.لازم به ذکر است علاقه مندان به خرید هدست های مبتنی بر تلفن های همراه بایستی به سازگاری دستگاه با نسخه سیستم عامل گوشی، برند موبایل خود و همچنین تناسب سایز درگاه دستگاه با میزان کوچکی و بزرگی صفحه نمایش تلفن همراه خود توجه کنند.

میزان راحتی در استفاده

مورد بعدی برای انتخاب هدست واقعیت مجازی توجه به احساس راحتی کاربر در استفاده از محصول است. یادتان باشد حتی گرانترین و مجهز ترین عینک های مجازی دنیا هم چنانچه باعث ایجاد ناراحتی بر روی سر و صورت شما شوند، مُفت نمی ارزند؛ پس به هنگام خرید مدل مدنظر خود به ابعاد، پدهای نرم تعبیه شده در قسمتی که بر روی چشمانتان قرار می گیرند و همچنین وزن دستگاه خود اهمیت دهید.

حسگرهای محصول

در هنگام انتخاب و خرید هدست واقعیت مجازی خود حتما به حسگرهای تعبیه شده بر روی دستگاه مورد نظرتان توجه لازم را داشته باشید. بهترین هدست ها آن هایی هستند که از انواع حسگرهای رد زنی چرخش سر، چشم، دست و همچنین دسته های بازی در مدل های مخصوص گیم برخوردارند.

قابلیت تنظیم بندها

حتما به دنبال خرید هدست های VR باشید که مجهز به بندهایی منعطف با قابلیت تغییر اندازه هستند. اینطوری شما می توانید متناسب با بزرگی و یا کوچکی سر خود، محصول را بر روی آن محکم کرده و بدون نگرانی از بابت سُر خوردگی و یا افتادن آن به جست و خیزهای خود در دنیای مجازی تان بپردازید.

قطر لنز

از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید یک عینک واقعیت مجازی برای کامپیوتر ارزان توجه به قطر لنزهای به کار رفته در آن است. برای این منظور بد نیست بدانید که هرچه قطر لنز به کار رفته در دستگاه مورد علاقه شما بیشتر باشد، یقینا شما می توانید تصاویری با وضوح بهتر را از آن سوی لنزها مشاهده نمایید. البته ناگفته نماند هرچه قطر لنز بیشتر باشد، زاویه دید شما نیز بیشتر خواهد شد در این مورد خرید عینک واقعیت مجازی سامسونگ گزینه خوبی است .

خروجی صدا

در خرید خود حتما به فاکتور صدا و کم و کیف خروج آن از دستگاهتان نیز توجه لازم را داشته باشید. برخی از هدست ها ضمن برخورداری از گوشی های فومی از درگاهی جهت نصب هندزفری نیز برخوردارند. ناگفته نماند صدا یکی از مهمترین عواملی است که سبب می شود تا شما غرق در دنیای مجازی شوید.

کیفیت تصویر

اگر هدست واقعیت مجازی شما از مدل سازگار با نمایشگر تلفن همراه باشد که باید بدانید ۴۰ کیفیت تصاویر نقش بسته شده در جلوی لنز آن را کیفیت لنزها و ۶۰٪ مابقی را کیفیت صفحه تلفن همراه شما تشکیل می دهد.اما اگر دستگاه شما از نوع دوم؛ یعنی با نمایشگر ثابت و قابلیت کنترل مستقل از سوی سیستم های رایانه بود، بایستی به دقت به ویژگی های مربوط به نمایشگر آن بپردازید.

قیمت هدست واقعیت مجازی

خیالتان راحت قیمت vr box در بازار ایران به گونه ای است که هر کسی می تواند حتی برای یکبار هم که شده موفق به خرید یک مدل پایین رده، میان دره و یا سطح بالا برای استفاده شخصی خود و یا به عنوان هدیه ای ارزشمند به دوستان و عزیزان خود شود.با این حال توصیه می کنیم از نکات گفته در هنگام خرید این قبیل از دستگاه های مدرن امروزی غافل نشده و سعی کنید محصولی را بخرید که ضمن تولید شدن توسط یک برند مشهور همچون سونی و یا اچ تی سی و گوگل از خدمات و تجهیزات جانبی مطمئنی نیز برخوردار باشد.

 

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی توجه شما را به  انواع مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این هدست ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید .همچنین اگر قصد خرید کنسول بازی ایکس باکس را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید کنسول بازی ایکس باکس بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.