قیمت خرید انواع پالت سایه چشم ارزان قیمت و مناسب + راهنمای خرید

خانم ها علاقه زیادی به لوازم ارایشی و استفاده از انها دارند. اولین چیزی که شما در صورت یک نفر می بینید چشم ها هستند. بنابراین ارایش چشم تاثیر به سزایی در زیبایی شما خواهد داشت. یکی از ابزار های کاربردی و مهم در ارایش چشم، پالت سایه چشم می باشد. چه چیزی بهتر از اینکه انواع سایه های چشم را یکجا داشته باشیدو بتوانید هرزمان که نیاز داشتید از ان استفاده نمایید.

امروز قصد داریم تا در این مقاله برای شما، انواع پالت سایه چشم ارزان قیمت و مناسب را به شما معرفی کنیم و نکاتی را برای خرید یک پالت سایه چشم، ارائه دهیم.

قیمت خرید انواع پالت سایه چشم ارزان قیمت و مناسب + راهنمای خرید

ایا به عنوان یک خانم نیاز به خرید پالت سایه چشم  دارید؟

بدون شک پالت سایه جزو لوازم آرایشی حرفه ای محسوب می شود و معمولا برای استفاده فردی نمی تواند مناسب باشد. البته به دلیل رنگبندی متنوع آن ، بسیاری از رنگ های موجود در یک پالت به صورت روزانه و همیشگی استفاده نمی شوند. توصیه می شود اگر شما علاقه زیادی به پالت های سایه دارید ، سراغ پالت های کوچک چهار رنگ و یا پالت هایی که تمام رنگ های موجود در آنها از یک تن رنگی است ، بروید.

پالت سایه چشم چیست؟

این پالت ها دارای رنگ های متنوع هستند و تنوع رنگی پالت های سایه ، باعث شده کاربردهای زیادی در آرایش داشته باشند. معمولا برای طراحی صورت ، سایه زدن ، رژ لب و ……. خرید پالت سایه و استفاده از آن منطقی ترین راه حل است. همچنین شما می توانید پالت های سایه را با سایر لوازم آرایشی مانند کانسیلرها ترکیب کنید و از آنها استفاده کنید.

پالت های 12 رنگ برای رفع نواقص صورت استفاده می شوند و تقریبا می توان گفت یک محصول حرفه ای گریم محسوب می شوند و بسیار پر مصرف هستند. جالب است بدانید شما می توانید با ترکیب پالت های سایه با فون های گریم برای ایجاد سایه روشن ها ، نواقص صورت را از بین ببرید.

انواع پالت سایه چشم و کاربرد آنها

پالت سایه چشم پخته شده : یکی از انواع پالت های سایه که جدیدا محبویبت زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است. کسانی که می خواهند آرایششان بافتی یکدست و یکنواخت داشته باشد ، خرید پالت سایه پخته شده بهترین گزینه است. توصیه می شود برای استفاده از این محصول ، از قلم موی مرطوب و خشک استفاده کنید.

پالت سایه چشم کرمی : از بهترین انواع سایه چشم که خرید پالت سایه کرمی مناسب خانم هایی است که به حالت اکلیلی و براق آن علاقه مند هستند. توصیه می شود در صورت استفاده از این نوع از سایه ها ، بهتر است از قلم موهای آرایشی استفاده کنید و با ضربه زدن سایه را روی پلک خود پخش کنید و از مالیدن سایه روی پلک ها خودداری کنید.

پالت سایه چشم مات:

سایه چشم مات دارای بافتی نرم، سبک و فاقد چربی و درخشش است که معمولا در تمامی نواحی چشم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در گوشه خارجی چشم حتما باید از سایه چشم مات و تیره استفاده نمود چرا که به چشم و نگاه حالت متمرکز و زیبایی می دهد. استفاده از دو رنگ سایه مات و هم خانواده در آرایش چشم ها می تواند تا حد بسیار زیادی جذاب و زیبایی آفرین باشد.

جهت ایجاد جلوه ای طبیعی در میکاپ روزانه، آسان طب به شما توصیه می کند از رنگ های پایه مانند شکلاتی روشن، هلویی، کرم پودری و… استفاده نمایید.

پالت سایه چشم براق:

سایه چشم براق در انواع پودری و یا سنگی وجود دارد و درخشش آن به زیباتر شدن چشم ها کمک می کند.

همچنین برای نواحی زیر چشم ها می توان به شکل خطی و ملایم از سایه چشم های براق استفاده نمود و به زیبایی بیشتر چشم ها کمک کرد. این محصول مانند رژگونه براق، بافتی درخشان و نیمه سنگین دارد و پس از استفاده در ناحیه پلک ها حالتی چرب و غلیظ در آرایش چشم ها ایجاد می نماید.

 پالت سایه چشم آبرنگی:

سایه چشم آبرنگی از انواع جدید این محصول است که در حالت عادی نمی توان به وسیله پد مخصوص سایه از آن استفاده نمود. برای آماده کردن سایه آبرنگی باید همانند استفاده از آبرنگ در نقاشی عمل کرده و به وسیله یک قلموی مناسب و آب این نوع از سایه را به عمل آورد و آنگاه به روش معمول بر روی پلک ها استفاده نمود. این محصول پس از استفاده باید طی مدت زمان مناسب خشک شده و در انتها حالتی شبیه به سایه های مات ایجاد نماید.

 

چند نکته کاربردی برای خرید پالت سایه چشم ارزان

  • هنگام خرید سایه چشم اگر از آن رنگرنی که به پوست شما می آید اطمینان ندارید می توانید از مشاور پوستی که اغلب در مغازه های لوازم آرایشی هستند کمک بگیرید. همیشه سایه ای را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوست شما و رنگ چشمتان باشد.
  • همیشه سایه های گران قیمت با کیفیت تر نیستند اما در اغلب موارد چنین فکری درست نیست زیرا در سایه های گران قیمت تر که عموما پودر مانند هستند رنگدانه هایی با کیفیت بهتر وجود دارند و اصولا این سایه ها بادوام تر و ماندگارتر می باشند.
  • در هنگام انتخاب رنگ سایه نه تنها به رنگ چشم و رنگ پوست خود توجه نمایید بلکه به حالت چشم های خود نیز توجه داشته باشید. اصولا رنگ سایه باید با رنگ چشم تضاد ملایمی داشته باشد. بنابراین، از سایه همرنگ چشم خود استفاده نکنید.
  • در هنگام خرید سایه به رنگ لباس خود نیز توجه داشته باشید زیرا تناسب رنگ سایه با رنگ لباستان، شما را زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.
  • هنگام خرید حتما از استاندارد و اصل بودن محصول اطمینان خاصل نمایید. بهتر است مغازه ها و فروشگاه های معتبر را انتخاب نمایید زیرا لوازم آرایش خصوصا آنهایی که در ارتباط با چشم هستند باید با حساسیت انتخاب و خریداری شوند.

در پایان این مقاله برای شما،لیستی از قیمت خرید انواع پالت سایه چشم ارزان قیمت و مناسب برای شما اماده کرده ایم، که شما می توانید از بین محصولات ما سایه چشم دلخواهتان را سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.