قیمت خرید بهترین لنت ترمز 207

خرید لنت ترمز مناسب یکی از مهم ترین انتخاب ها درتامین قطعات خودرو می باشد. اهمیت این موضوع تنها در صدا داشتن لنت یا سوت کشیدن و یا داغ شدن نیست. لنت ترمز یکی از اجزای اصلی سیستم توقف وسیله نقلیه است و مهم ترین وظیفه آن عکس العمل سریع در کمترین زمان و قفل نشدنش می باشد.

تولیدکنندگان معتبر قطعات یدکی خودرو همیشه در تولید مرغوب ترین لنت های ترمز با هم در رقابت هستند و سعی می کنند با کشف جدیدترین فرمول، گوی سبقت را از رقبای شان دزدیده و بازار فروش را تصاحب کنند. این موضوع باعث شده که فرمول تولید لنت های ارجینال مرغوب همیشه به صورت یک راز برای تولیدکننده باقی بماند.

متاسفانه در چند سال اخیر، فروش لنت های ترمز نامرغوب در بازار ایران به شدت زیاد شده است. از این رو قصد داریم در این مطلب راهنمای کاملی درمورد خرید لنت ترمز مرغوب خودروی 207به شما ارائه دهیم تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید آن نمایید. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

عوامل مهم در خرید بهترین لنت ترمز 207

امروزه برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید لنت ترمز می کنند. در ادامه چند نکته برای خرید لنت ترمز 207باکیفیت را برای شما شرح می دهیم:

1-گرما

خودروی پژو 207 شتاب زیادی دارد. از آنجاییکه در زمان ترمز گیری بین لنت ترمز و دیسک های چرخان اصطحکاک ایجاد می شود، بنابراین نیاز به لنتی دارید که مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد.

لنت ترمز مرغوب توانایی دفع گرمای تولید شده را دارد. البته لنت نباید آنقدر سنگین باشد که به وزن خودرو اضافه کند. در بین انواع مختلف لنت، نوع سرامیکی علاوه بر اینکه تحمل گرمایی بالایی دارد، بسیار سبک نیز است.

 

2-سروصدا

یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید لنت ترمز بایستی به آن توجه داشت، ایجاد سروصدای لنت است. برخی لنت ها در زمان ترمزگیری صدای آزاردهنده ای تولید می کنند. مدل هایی که از فولاد یا برنز(با کربن) ساخته شده اند، بخوبی در برابر گرما مقاوم هستند اما سروصدای زیادی تولید می کنند. لنت های ساخته شده از سرامیک کمترین میزان سروصدا را تولید می کند.

3-طول عمر

طول عمر قطعات اتومبیل یکی از مهم ترین مواردی است که خریداران بایستی در زمان خرید به آن توجه داشته باشند.البته بسته به شرایط رانندگی، نوع مسیر ،میزان استفاده از ترمز‌ها، ترافیک مسیر، جنس لنت و… عمر لنت ها می‌تواند متفاوت باشد.

اگر بیشتر مواقع در ترافیک های شدید شهری رانندگی می کنید، لنت های سرامیکی  انتخاب مناسبی برای شما است زیرا طول عمر بالایی دارند.در عوض، لنت های ارگانیک و نیمه فلز ماندگاری ضعیفی دارند و بایستی زود به زود تعویض شوند.

لنت ترمز 207

چگونه می توان عمر لنت ترمز را افزایش داد؟

روش های متنوع اما ساده ای برای بالا بردن ماندگاری لنت ترمز وسیله نقلیه تان وجود دارد:

  • بیش از ظرفیت اتومبیل آن را سنگین نکنید. بعنوان مثال اگر وسیله نقلیه شما برای حمل بار تولید نشده است، از آن برای جابجایی و حمل بار استفاده نکنید. این نکته نقش موثری در میزان ماندگاری لنت ترمز دارد.
  • ترمزگیری مداوم و ناگهانی ممنوع. رانندگی در سرعت بالا و ترمزگیری ناگهانی قاتل درجه یک لنت ترمز می باشد. برای کم کردن سرعت خودرو می توانید پا را به تدریج از روی پدال گاز برداشته و کمتر آن را فشار دهید. به این ترتیب، لنت های ترمز طول عمر بیشتری خواهند داشت.

همچنین در ترافیک های سنگین شهری بهتر است قبل از رسیدن به دست انداز یا چراغ قرمز خودرو را متوقف کنید. به آرامی ترمز بگیرید و شتاب اتومبیل تان را کم کنید. لایی نکشیدن و سرعت های عجیب و غریب می تواند به زیادشدن عمر لنت کمک کند. بنابران درست و استاندارد رانندگی کنید تا مجبور نشوید هزینه اضافی بابت تعمیر یا تعویض قطعات خودرو از جمله لنت ترمز بدهید.

  • از سالم بودن دیسک چرخ ها مطمئن شوید. دیسک ترمز خودرو به تدریج و با گذشت زمان نازک می شود. این نازک شدن موجب داغی سریع دیسک شده که روی عملکرد سیستم ترمز اثر می گذارد.بنابراین حواستان به دیسک چرخ های اتومبیل تان باشد. اگر لنت ها را تعویض کردید، در روزهای ابتدایی، قلق گیری را فراموش نکنید و تغییراتی که لنت جدید ب روی وسیله نقلیه تان بوجود آورده است را بررسی کنید.

تاثیرات منفی خرید لنت ترمز تقلبی

متاسفانه  بدلیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، پیداکردن برند‌های معتبر لوازم یدکی در بازار سخت شده است. به همین دلیل، لنت‌های ترمز تقلبی به وفور در بازار دیده می‌شوند. برندهای غیر اصل لنت ترمز آسیب جدی زیادی به دیسک چرخ خودرو وارد می کنند به گونه ای که لبه‌ای بسیار ضخیم بر روی دیسک چرخ شما به وجود می آورند  و شما مجبور به تعویض آن خواهید شد. پس حتما سعی کنید از برندهای معتبر استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

قیمت لنت ترمز 207

در این مطلب راهنمای کاملی درباره خرید لنت ترمز 207 باکیفیت به شما ارائه شد. اگر قصد خرید اینترنتی لنت ترمز را دارید، در ادامه همین پست ما چند نمونه از لنت های ترمز خودروی پژو 207 موجود در بازار ایران را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. تمامی این لنت ها اصلی(جنیون پارت) و یا از برندهای معتبری مانند کیو، گلد کره، جی پی جی، ام‌اچ‌کو، تامی، برمبو، تایومی و…می باشند. لازم بذکر است، برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد محصول انتخابی تان می توانید بر روی گزینه موردنظر کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.