ابزار تجاری ، ابزاری است که شرکتها برای توسعه و تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. در این زمینه ، کلمه “ابزار” به تکنیکها ، استراتژی ها و مواد اشاره دارد.
اکثریت قریب به اتفاق مشاغل از چندین ابزار مختلف بازاریابی مانند تبلیغات ، پست مستقیم و تحقیقات بازار برای تقویت فروش خود استفاده می کنند.
شرکت ها طیف وسیعی از ابزارهای بازاریابی را در اختیار دارند. برخی از آنها به طور خاص برای افزایش فروش ، و برخی دیگر بر جمع آوری داده های مصرف کننده متمرکز شده اند.
این مهم است که بدانید کدام ابزار برای تجارت شما بهترین گزینه است. به عبارت دیگر ، برای دستیابی به اهداف جانبی و اهداف اصلی خود ، به چه ابزارهایی نیاز دارید. در بیشتر موارد ، مردم همزمان از چندین ابزار بازاریابی استفاده می کنند.
انواع مختلفی از ابزارهای بازاریابی
تبلیغات طبقه بندی شده (Classified Advertisement)
این یک ابزار مفید برای تولید مشتریان بالقوه است. تبلیغات افراد را به یک وب سایت یا صفحه وب مشخص هدایت می کنند. برای افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند ، صفحات برای جذب چنین افرادی طراحی شده اند. در این شناسایی ابزار بازار مورد نیاز باید با دقت انتخاب شود. این ممکن است به افزایش فروش کمک کند.
رسانه های اجتماعی (Social Media)
رسانه های اجتماعی به ایجاد یک رابطه تعاملی و آنلاین با مشتریان بالفعل و مشتریان بالقوه کمک می کنند. اشتراک گذاری ، صدای توئیت کردن ، ارسال پست ، و غیره برخی از ابزارهای معروف بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. بررسی ، اظهار نظر در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بسیار متداول است .
در صورتی که شرکت در مورد فعالیت خود صادق باشد ، می تواند به افزایش فروش کمک کند. همچنین می توان آن را بازاریابی اینترنتی نامید ، که به صورت آنلاین در شبکه رخ می دهد. سئو و تبلیغات آنلاین برخی از نمونه های بازاریابی اینترنتی هستند. SEO به خودی خود یک فرایند بزرگ است ، به تکنیک هایی که برای افزایش ظاهر وب سایت یک سازمان در موتورهای جستجو استفاده می شود ، اشاره دارد.
بررسی ها و نظر سنجی ها (Surveys)
این یک ابزار عالی برای تعیین نوع محصولی است که باید ایجاد شود و همچنین می تواند در به روزرسانی یا بهسازی محصولات موجود کمک کند. آنها همچنین در رتبه بندی محصولات برای شخص و دیگران مفید هستند. در این نظرسنجی ، می توان از مشتریان خواسته شود تا جوانب مثبت و منفی مربوط به محصول خود و رقبا را مشخص کنند.
این می تواند به بهبود محصول با توجه به سلیقه و ترجیحات مشتری کمک کند. این کار را می توان از طریق پست ، تلفن ، وب سایت و غیره انجام داد. این یکی از رایج ترین ابزارهایی است که توسط سازمانها برای بازاریابی استفاده می شود.
تجارت ایمیلی (E-mail Marketing)
این روش برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده می شود. ایمیل ها مطابق با سلیقه مشتریان بالقوه برای جذب آنها ایجاد می شوند. با طراحی وب سایت یا صفحه وب متفاوت است. بازاریابی ایمیلی بسیار کارآمد است زیرا به مشتریان کمک می کند تا هر محصول جدید توسط یک سازمان راهاندازی یا به روز شده است ، را به اطلاع مشتریان برساند. این نوع بازاریابی امروزه بسیار رایج است.
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
در صورتی که سازمان تجارت آنلاین یا وب سایت داشته باشد ، گوگل آنالیتیکس می تواند بسیار مفید باشد. این ایده در مورد اینکه مشتری های هدف از کجا می آید؛ بسیار ضروری است. همچنین اطلاعاتی در مورد نوع افرادی که از وب سایت بازدید می کنند ، ارائه می دهد و اینکه کدام قسمت از وب سایت برای مشتریان عملکرد خوبی دارد و کدام بخش نیاز به بروزرسانی دارد. این امر در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان فعلی سازمان کمک می کند.
ابزار نظارت بر رسانه ها (Media Monitoring Tool)
این ابزار از آنجایی که شبکه را اسکن می کند قابل توجه است و اطلاعاتی را که مربوط به سازمان ، محصول و مارک تجاری آن است ، ارائه می دهد. این ابزار سکوهای رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، فیلم ها و غیره را اسکن می کند و به سازمان کمک می کند تا آنچه مردم درباره سازمان می اندیشند را کشف کند ؛ و می تواند با مردم مکالمه کند و همچنین می تواند واکنش هایی را ایجاد کند. این ابزار به کاهش روابط عمومی منفی کمک می کند و می تواند محصول و خدمات سازمان را ارتقا بخشد.
برنامه های وفاداری مشتری (Customer Loyalty Programs)
وفاداری مشتری به شانس بازگشت مشتریان موجود برای استفاده از خدمات و محصول سازمان اشاره دارد. به عبارت ساده ، هر چند وقت یک بار مشتری برای کالاها و خدمات همان سازمان باز می گردد. این وفاداری به برند نیست. مشاغل کوچک از این ابزار چشم پوشی می کنند ، که در واقع در صورت استفاده می تواند به سازمان فوق العاده کمک کند. زمان کمتری می گیرد و نسبتاً ارزانتر است. در مورد افزایش مشتریان جدید ، سرمایه گذاری در تبلیغات محصول انجام می شود ، در حالی که نگه داشتن دوباره مشتریان قدیمی دوباره و دوباره بسیار آسان تر است. این ابزار در صورتی اهمیت دارد که سازمان بخواهد هزینه های بازاریابی محصولات و خدمات را کاهش دهد.
ابزارهای اتوماسیون تجاری ، ابزرای هستند که به صرفه جویی در وقت سازمان کمک می کنند. زمانی که در هنگام ذخیره فایل ها و نامه های الکترونیکی در صفحه گسترده استفاده می شود ، می تواند ذخیره شود. چندین ابزار به بازاریابان اجازه می دهد زنجیره ای از برنامه های عملکردی ایجاد کنند. به زبان ساده ، اینها عبارات مشروط هستند مانند اینکه اگر این اتفاق بیفتد ، باید این کار انجام شود. تقریباً با همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Facebook ، Google Drive و غیره کار می کند.
ابزارهای فوق فقط برخی از رایج ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی است که در دنیای شرکت ها رواج دارد. ابزارهای بسیار بیشتری وجود دارد که می توانند در یک سازمان مورد بررسی و استفاده قرار گیرند تا شرایط را برآورده سازند. این ابزارها در صورت استفاده صحیح می توانند باعث افزایش فروش یک سازمان شوند. آنها می توانند به صورت جداگانه یا ترکیبی برای نتایج مؤثرتر مورد استفاده قرار گیرند. این ابزارها باید به صورت خردمندانه مورد استفاده قرار گیرند تا سازمان مجبور نشود از عواقب منفی ناشی از هر رویدادی که ممکن است پیش برود ، بترسد.
در کل ابزارهای بازاریابی مزایا و مضرات زیادی دارد. برخی از آنها در زیر ذکر شده است.
مزایای ابزار تجاری
آگاهی از برند سازمانی در صورتی که از ابزارها به درستی و به طور مؤثر استفاده شود ، افزایش می یابد. این می تواند به افزایش سود سازمان کمک کند.
هنگامی که مشتریان علامت تجاری را که اغلب از آن پیروی می کنند می شنوند یا می بینند ، می تواند به رضایت آنها کمک کند. همچنین بهبود در محصولات و خدمات بر اساس بازخورد و تحقیقات مشتری که انجام می شود.
بسیاری از ابزارهایی که در بازاریابی موجود هستند مقرون به صرفه هستند. تهیه پروفایل فیس بوک هزینه ای ندارد. همچنین ، می تواند در دستیابی بیشتر افراد به شما کمک کند.
اگر ترجیحات ، نیازها و الزامات مشتری برای یک سازمان شناخته شده باشد ، می تواند در به روزرسانی محصولات را بطور چشمگیری کمک کند.
معایب ابزار تجاری
استفاده بیش از حد از ابزارهای تجاری ممکن است استراتژی ها و برنامه های تجاری را در معرض دید رقبا قرار دهد. این کار را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید یک تجارت موفق را انجام دهید.
پرسنل واجد شرایط موظف هستند با ابزارهای غیر مفید بازاریابی مقابله کند. این کار هزینه ای را برای تجارت وارد می کند.
سرمایه گذاری های انجام شده در بازاریابی ممکن است نتایج کند داشته باشد. از این رو ، باید منتظر بمانیم تا ابزارها به طور مؤثر و کارآمد کار کنند.
اگر در رسانه های اجتماعی شایعه ای پیش بیاید ، ممکن است حسن نیت سازمان را لکه دار کند. این می تواند خسارات بزرگی به بار آورد.
کل فرایند وقت گیر است و به کار و شکیبایی احتیاج دارد. بنابراین ، سازمان باید با دقت حرکت کند.( خرید اینترنتی بهترین لوازم تزئینی خودرو )
لیست محصولات منتخب
مانیتور تجاری ایسوس مدل SD554-YBB سایز 55 اینچ
نقد و بررسی اجمالیASUS SD554-YB Commercial Display 55 Inch
مانیتور تجاری 55 اینچی ایسوس (ASUS) مدل «SD554-YB»، دارای پنل AH-IPS با رزولوشن 1080×1920 یا همان Full HD است، همچنین نرخ فریم 60 هرتزی و زمان پاسخگویی 8 میلیثانیه از دیگر ویژگیهای این محصول بهشمار میآید. زاویه دید مناسب از خصوصیات پنل IPS است که در این محصول هم زاویه دید 178 درجهای میتواند برای محیطهای فروشگاهی یک مزیت باشد. شرکت ایسوس برای SD554-YB یک ست RCA، یک رابط CVBS، یک درگاه D-Sub و یک درگاه DVI-D تعبیه کرده است. همچنین دو اسپیکر 7 وات داخلی وظیفهی پخش صدا را در این مانیتور به عهده دارند. همراه این محصول یک ریموت کنترل ارائه میشود که بهصورت بیسیم عمل میکند. اگر قصد تهیه یک نمایشگر تجاری باکیفیت و خوشساخت را دارید، SD554-YB میتواند یکی از بهترین گزینههای شما باشد. یکی از ویژگیهای اصلی و کارامد نمایشگرهای تجاری، عدم نیاز آنها به سیستم کامپیوتر یا شبکه برای پخش محتوای صوتی و تصویری است. و همین راهاندازی آسان و سریع این نوع از مانیتورها را ایدئال برای فضاهای پرتردد میسازد.
کتاب حقوق تجارت کلیات معاملات تجاری تجار و سازماندهی فعالیت تجاری اثر دکتر ربیعا اسکینی نشر سمت
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
200 گرم
-
-
تعداد صفحات
220 صفحه
-
مشخصات فنی
-
نویسنده/نویسندگان
دکتر ربیعا اسکینی
-
ناشر
سمت
-
تعداد جلد
1
-
موضوع
حقوق
-
مناسب برای
بزرگسالان
-
شابک
9789645301420
کتاب انگلیسی تجاری در سفر اثر صابر شیبانی اصل
نقد و بررسی اجمالیکتاب انگلیسی تجاری در سفر اثر صابر شیبانی اصل
کتاب «انگلیسی تجاری در سفر» را «صابر شیبانی اصل» تالیف کرده است. این کتاب مکالمات و گفتگوهای تجاری، اصول نامهنگاری و مکاتبات تجاری را دربردارد. این اثر کاملترین کتاب انگلیسی تجاری به شمار میآید و تلفظ واژهها با الفبای فارسی نیز در آن آمده است. به همراه کتاب یک لوح فشرده (CD) ارائه شده است. کتاب حاضر انتشارات «استاندارد» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.
مجموعه وکتورهای تجاری دنیای نرم افزار سینا
مشخصات فنیDonyaye Narmafzar Sina Business Vector Archive
مشخصات کلی
-
توضیحات
– مناسب برای استفادهی طراحان گرافیک
-
– مجموعهی کاملی از وکتورهای تجاری با موضوعات:
-
– آبسترک
-
– امنیت و دوربین مدار بسته
-
– آموزش
-
– اینفوگرافی
-
– اعداد و حروف
-
– بهداشت و درمان و پزشکی
-
– تقدیرنامه
-
– تکنولوژی
-
– توری
-
– خانه و لوازم منزل
-
– خوراکی
-
– تراکت و برشور
-
– دین و ایمان
-
– طرح ولوگوی اسلیمی
-
– زیبایی و آرایش
-
– فشن دیزاین
-
– کارت ویزیت
-
– کشاورزی
-
– گلها
-
– لیبل
-
– کارت هدیه
-
– نفت
-
– ورزش
-
– متفرقه
کتاب اوصاف اسناد تجاری اثر دکتر بهرام بهرامی انتشارات نگاه بینه
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
300 گرم
-
-
تعداد صفحات
191 صفحه
-
مشخصات فنی
-
نویسنده/نویسندگان
دکتر بهرام بهرامی
-
ناشر
نگاه بینه
-
موضوع
حقوق
-
مناسب برای
تمامی گروه های سنی
-
شابک
9786006224244
کتاب حقوق تجارت شرکتهای تجاری اثر دکتر ربیعا اسکینی نشر سمت جلد 1
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
200 گرم
-
-
تعداد صفحات
316 صفحه
-
مشخصات فنی
-
نویسنده/نویسندگان
دکتر ربیعا اسکینی
-
ناشر
سمت
-
تعداد جلد
1
-
موضوع
حقوق
-
مناسب برای
بزرگسالان
-
شابک
9789645301390
کتاب حقوق تجارت شرکتهای تجاری اثر دکتر ربیعا اسکینی نشر سمت جلد 2
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
200 گرم
-
-
تعداد صفحات
256 صفحه
-
مشخصات فنی
-
نویسنده/نویسندگان
دکتر ربیعا اسکینی
-
ناشر
سمت
-
تعداد جلد
1
-
موضوع
حقوق
-
مناسب برای
بزرگسالان
-
شابک
9789645303714
کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) اثر دکتر علی خویه و فهمیه احمدی انتشارات دیباگران تهران
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
330 گرم
-
-
تعداد صفحات
214 صفحه
-
کتاب اسرار موفقیت تجاری و شغلی روش هایی کاملا مطمئن برای کسب موفقیت در کار و تجارت اثر جمعی از نویسندگان انتشارات آسمان علم
بر این کتاب توصیه ها و راهکردهای تأثیرگذار و موفقی که هنگام مشاوره حضوری با افراد از آن استفاده می شود اشاره شده است. افرادی که از مشاوره های خصوصی بهره می گیرند در طول سال هزاران دلار برای کسب این راهنمایی ها هزینه می کنند. این در حالیست که شما می توانید با مطالعه این کتاب به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر توصیه ها و راهکردهای دراز مدت را مورد استفاده قرار بدهید. این کتاب این امکان را به شما می دهد تا با تعیین و تشخیص معیار و اولویت های اهدافتان، توانمندی های خود را توسعه دهید. انجام بسیاری از کارهای دیگر را به تأخیر بیاندازید و در عوض روی انجام کارهایی تمرکز کنید که برای شما و شرکتی که در آن فعالیت می کنید حداکثر فواید و ارزش ها را تولید کند. این کتاب به شما کمک می کند تا در زندگی خود به توازن برسید و طی بکارگیری رهنمودهای آن موفقیت و استقلال شخصی و شغلی زیادی را کسب نمایید.
کتاب تبلیغات تجاری اثر ویلیام ولز
کتاب «تبلیغات تجاری» اثر «ویلیام ولز»، «جان برنت»، «ساندرا موریارتی» و ترجمهی «سینا قربانلو» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «کتاب “تبلیغات تجاری اصول و شیوههای عمل” یک کتاب آموزشی با اهداف کاربردی است. این کتاب مبانی و محیط تبلیغات، نحوهی برنامهریزی و تدوین راهبرد تبلیغاتی را تشریح و رسانههای تبلیغاتی را معرفی میکند. سپس به جنبههای خلاقیت تبلیغات و ساختن انواع آگهیها برای رسانههای مختلف میپردازد. همچنین به فراگرد بازاریابی و ارکان تشکیل دهندهی آن، بررسی مؤسسات تبلیغاتی و نحوه سازماندهی آنان، اهمیت تحقیق و تحقیق راهبردی، روانشناسی تبلیغات تجاری، ترویج فروش و روشهای گوناگون آن ومقولات بسیار مهم دیگر در حوزه تبلیغات میپردازد. خواندن این کتاب ارزشمند برای کلیه دستاندرکاران تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و استادان دانشگاهها و دانشجویان رشتههای مرتبط در این حوزهها ضروری است.» این کتاب را انتشارات «مبلغان» منتشر کرده است.
نرم افزار حسابدار محک سری تجاری شرکتی وخدماتی سطح دو کد212
نرم افزار حسابداری شرکتی محک سطح دو از سری تجاری، مناسب برای شرکت های بزرگ که به یک نرم افزار حسابداری قدرتمند ، حرفهای و دقیق برای مدیریت مالی کسب و کار خود نیاز دارند. این نرم افزار برای تمامی شرکت ها و واحدهای شغلی که امکان فروش کالا و ارائه خدمات را در کنار هم نیاز دارند مناسب است. تمامی امکانات این نرمافزار را میتوانید در توضیحات زیر مطالعه نمایید. نرم افزار حسابداری شرکتی، خدماتی سطح دو تجاری عملیات فروش و خرید و پیش فاکتور، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، عملیات دریافت و پرداخت، گردش حساب اشخاص، گزارشات موجودی کالا، موجودی ريالی و کاردکس، تعریف چند انبار، حواله بین انبارها، گزارش موجودی انبار و کاردکس هر انبار، عملیات مربوط به صندوق و چک و بانک، گردش صندوق و بانک، عملیات هزینه و درآمد، ثبت سند حسابداری دستی، تفضیلی یکتا (Unique Code)، امکان مدیریت کدهای حسابداری و تعیین تخصیص کدهای حسابداری برای هر رویداد ثبتی در حسابداری، ثبت گروهی اسناد حسابداری، گزارشات برگشت از فروش و خرید، سود و زیان، ترازنامه، خروجی فایل گزارش خرید و فروش فصلی اداره مالیات، چاپ چک، فاکتورها، خروجی به اکسل و ورد و JPEG و PDF، گزارشات تحت موبایل، گزارشات نموداری، تعریف چند صندوق و انبار، تعریف کاربران و سطوح دسترسی، دفتر اقساط دریافتنی و پرداختنی، چکها و کالاهای امانی دریافتی و پرداختی، انواع گزارشات سود و فروش و خرید، ثبت ویزیتوری و گزارشات ویزیتوری، ترازهای آزمایشی دو و چهار و شش، دفاتر روزنامه کل و معین و تفضیلی، سند افتتاحیه و اختتامیه، دفاتر کل و معین و تفضیلی، طراحی گزارشات سود و زیان و ترازنامه به صورت دلخواه، ثبت شرکا و سهامداران، نمایش میزان سهم هر سهامدار از سود و سرمایه. دسته بندی سه سطحی کالاها و اشخاص، علامت گذاری رنگی اطلاعات در بخشهای مختلف برنامه و قابلیت گزارش گیری از آنها، بستن سال مالی در تاریخ های گذشته، امکان تغییر گروهی کالاها. امکان تعریف چند ویزیتور با عناوین مختلف در فاکتور فروش. امکان ثبت تخفیفات گروهی انتخابی در فاکتور فروش، امکان تبدیل فاکتور ها خرید و فروش به یکدیگر، سیستم مدیریت چاپ ها، امکان محاسبه ریالی با قیمت های مختلف، تاریخ انقضا کالا……
کتاب روابط عمومی تجاری مولف احمد یحیایی ایله ای
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
300 گرم
-
-
تعداد صفحات
108 صفحه
-
نرم افزار آموزش هوش تجاری ، تحلیل داده ، VBA ، حسابداری و فرمول نویسی در اکسل EXCEL + اکسل مقدماتی نشر پدیا سافت
کتاب اصول مسافرتهای تجاری اثر رضا خزاعی
مشخصات فنیکتاب اصول مسافرتهای تجاری اثر رضا خزاعی
مشخصات فیزیکی
-
وزن
184 گرم
-
-
تعداد صفحات
157 صفحه
-
مشخصات فنی
-
نویسنده/نویسندگان
رضا خزاعی
-
ناشر
دایره
-
موضوع
دانستنیها
-
شابک
9786005722383
کتاب دیپلماسی تجاری از اهداف تا ابزارها اثر وحید بزرگی
کتاب «دیپلماسی تجاری؛ از اهداف تا ابزارها» نوشتهی «وحید بزرگی» است. این کتاب در دو بخش به بحث دربارهی روندهای بینالمللی تقویتکنندهی دیپلماسی تجاری همچون جهانیشدن، منطقهگرایی و سازمان تجارت جهانی و همچنین به عناصر و مولفههای یک چارچوب تحلیلی برای دیپلماسی تجاری میپردازد. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «در کتاب حاضر، مؤلف با بررسی روندهایی مانند جهانیشدن، گسترش همکاریهای تجاریـ منطقهای و ظهور زنجیرههای جهانی ارزش نشان میدهد که در جهان امروز اهمیت دیپلماسی اقتصادی و تجاری بسیار افزایش یافته است. بر این اساس، موضوع دیپلماسی اقتصادی یا تجاری به یکی از کانونهای توجه نهتنها نظریهپردازان بلکه دستاندرکاران ـ دولتی و غیر دولتی ـ تبدیل شده است و دیپلماتهای کشورها بهطور فزایندهای وقت خود را به مسائل اقتصادی و تجاری اختصاص میدهند. با این دیدگاه، کتاب دیپلماسی تجاری چارچوبی برای سیاستگذاری و تدوین دیپلماسی تجاری ارائه میکند و در این راستا به تبیین عناصر و مؤلفههای مختلف دیپلماسی تجاری، از تعریف و اهداف و دستور کار دیپلماسی تجاری گرفته تا بازیگران و راهبردها و ابزارهای آن، میپردازد.» کتاب حاضر را نشر «نی» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.
نرم افزار حسابدار محک سری تجاری شرکتی وخدماتی سطح یک 211
نرم افزار حسابداری شرکتی، خدماتی سطح یک تجاری نرم افزار حسابداری شرکتی محک سطح یک از سری تجاری، مناسب برای شرکت های بزرگ که به یک نرم افزار حسابداری قدرتمند ، حرفهای و دقیق برای مدیریت مالی کسب و کار خود نیاز دارند. این نرم افزار برای تمامی شرکت ها و واحدهای شغلی که امکان فروش کالا و ارائه خدمات را در کنار هم نیاز دارند مناسب است. تمامی امکانات این نرمافزار را میتوانید در توضیحات زیر مطالعه نمایید. عملیات فروش و خرید و پیش فاکتور، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، عملیات دریافت و پرداخت، گردش حساب اشخاص، گزارشات موجودی کالا، موجودی ريالی و کاردکس، تعریف چند انبار، حواله بین انبارها، گزارش موجودی انبار و کاردکس هر انبار، عملیات مربوط به صندوق و چک و بانک، گردش صندوق و بانک، عملیات هزینه و درآمد، ثبت سند حسابداری دستی، تفضیلی یکتا (Unique Code)، امکان مدیریت کدهای حسابداری و تعیین تخصیص کدهای حسابداری برای هر رویداد ثبتی در حسابداری، ثبت گروهی اسناد حسابداری، گزارشات برگشت از فروش و خرید، سود و زیان، ترازنامه، خروجی فایل گزارش خرید و فروش فصلی اداره مالیات، چاپ چک، فاکتورها، خروجی به اکسل و ورد و JPEG و PDF، گزارشات تحت موبایل، گزارشات نموداری، تعریف چند صندوق و انبار، تعریف کاربران و سطوح دسترسی، دفتر اقساط دریافتنی و پرداختنی، چکها و کالاهای امانی دریافتی و پرداختی، انواع گزارشات سود و فروش و خرید، ثبت ویزیتوری و گزارشات ویزیتوری، ترازهای آزمایشی دو و چهار و شش، دفاتر روزنامه کل و معین و تفضیلی، سند افتتاحیه و اختتامیه، دفاتر کل و معین و تفضیلی، طراحی گزارشات سود و زیان و ترازنامه به صورت دلخواه، ثبت شرکا و سهامداران، نمایش میزان سهم هر سهامدار از سود و سرمایه. دسته بندی سه سطحی کالاها و اشخاص، علامت گذاری رنگی اطلاعات در بخشهای مختلف برنامه و قابلیت گزارش گیری از آنها، بستن سال مالی در تاریخ های گذشته، امکان تغییر گروهی کالاها. امکان تعریف چند ویزیتور با عناوین مختلف در فاکتور فروش. امکان ثبت تخفیفات گروهی انتخابی در فاکتور فروش، امکان تبدیل فاکتور ها خرید و فروش به یکدیگر، سیستم مدیریت چاپ ها، ا
ویدئو آموزش آداب و آیین معاشرت در سازمان ها و مراودات تجاری نشر مرکز مشاوره و مهارت آموزی سامان
نقد و بررسی اجمالی
این مجموعه شامل 23 قسمت می باشد که به صورت تصویری شرح کاملی از آداب و آیین معاشرت در سازمان ها و مراودات تجاری را به نمایش می گذارد که شامل بخشهای ذکر شده در توضیحات تکمیلی می باشد.
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!