قیمت خرید 26 مدل آب مرکبات گیری ارزان

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که از صدای آبمیوه گیری خود نگران یا اذیت می شوند و تعجب می کنند که چرا دستگاه آرام تری ندارید. و اگر از طرفداران آب پرتقال و ویتامین C هستید ، بدون شک جای دستگاه از بهترین مارک مرکبات در خانه شما خالی است ، به خصوص اگر آرزوی نوشیدن یک لیوان آب پرتقال طبیعی را داشتید و همچنین میخواهید مرکباتی همچون لیمو شیرین، گریپ فروت و… آبگیری کنید. امروز در راهنمای خرید پنداریم به معرفی بهترین  آب مرکبات گیری موجود در بازار میپردازیم باما همراه باشید.

آب مرکبات گیری

نکاتی که قبل از خرید دستگاه آب مرکبات گیری باید بدانید:

در گذشته برای تهیه آب مرکبات از دستگاه های دستی استفاده می شد که علاوه بر عملکرد نسبتاً ضعیف ، باعث درد مچ دست و بازو می شود و عملکرد آنچنان که باید نیست ، اما امروزه با استفاده از آب پرتقال گیری، این کار انجام می شود. بدون هیچ مشکلی مدل های جدید با قرار دادن نیمی از میوه ها روی دستگاه شروع به چرخش می کنند و بعضی اوقات با چرخش در دو جهت عمل آب گیری مرکبات بهتر انجام می شود.

مخروط بالای آب مرکبات

مخروط بالایی دستگاه باید اندازه مناسبی داشته باشد و به گونه ای باشد که می توان مرکبات ریز و درشت را به سمت آن نشانه گرفت ، در غیر این صورت در فشردن آب پرتقال های کوچک یا بعضاً بزرگ با مشکل روبرو خواهید شد.

قدرت دستگاه

البته هرچه قدرت موتور دستگاه آب پرتقال گیری برقی بیشتر باشد ، روند آب گیری سریعتر و آسانتر خواهد بود. توان طبیعی این دستگاه ها بین 20 تا 40 وات است ، اما توجه داشته باشید که قدرت تنها ملاک خرید نیست ، قطعاً یک دستگاه 40 وات از یک مارک معتبر است. عملکرد آن بهتر از دستگاه 40 وات از یک مارک غیر استاندارد است.

ظاهر آب مرکبات

شاید تصور کنید که تنها معیار ما در انتخاب این مدل ظروف آشپزخانه بهره وری است ، اما به یاد داشته باشید که هر وسیله ای در آشپزخانه بر زیبایی محیط آشپزخانه تأثیر می گذارد ، بنابراین مراقب باشید که این دستگاه را در آشپزخانه کجا قرار دهید و چه با مرتب سازی از ظروف آیا ما سازگار هستیم یا نه؟اما در مورد آب مرکبات بد نیست بدانید که اگر از طرح خوبی برخوردار باشد و پارچ زیبایی داشته باشد ، به محض دریافت آب مرکبات لازم نیست از پارچ جداگانه استفاده کنید ، اما می توانید از همان پارچ استفاده کنید و آن را برای مهمانان بیاورید.

مدت زمان دستگاه

مدت زمان همه دستگاه ها یکسان نیست ، بعضی از مدل های آب مرکبات کمی کندتر هستند و آب را برای مدت طولانی تری تحویل می دهند زیرا تفاله میوه را به شکل مخلوط در آب استخراج می کنند.اگر سرعت دستگاه برای شما مهم است و به عنوان مثال آب میوه می خواهید ، بهتر است هنگام خرید به این مشکل توجه کنید و دستگاهی تهیه کنید که عملکرد سریع داشته باشد ، هرچند توصیه نمی کنیم کیفیت دستگاه را فدای سرعت آن کنید. .

شستشوی آسان

البته بعد از نوشیدن آب لازم است دستگاه را به خوبی بشویید تا برای استفاده بعدی آماده باشید ، هرچه دیرتر دستگاه را تمیز کنید تمیز کردن آن سخت تر خواهد شد.البته هرچه قطعات مختلف دستگاه از هم جدا شده و شستن آنها در ماشین ظرفشویی راحت تر باشد ، تمیز کردن آن نیز آسان تر خواهد بود.

بهترین مارک آب مرکبات گیری کدام است؟

آب مرکبات گیری پارس خزر

 آب مرکبات گیر پارس خزر مدل لیموناد دارای کاربرد زیادی در تهیه انواع نوشیدنی است پارس خزر به شناختی که از فرهنگ غذایی ایرانی دارد این مدل کالاها را ارائه داده و تا حد زیادی نیز موفق ظاهر شده است.به طور کلی باید گفت که اگر به دنبال ابزاری  چند منظوره هستید که در راستای استفاده در تمام فصول مناسب باشد، در تابستان کمک بزرگی برای تهیه شربت آبلیموی خنک و در زمستان یک آب مرکبات گیر حرفه‌ای برای پیشگیری از سرماخوردگی پیشنهاد ما به شما خرید این کالای ساخت ایران و دارای کیفیت خواهد بود.قیمت آب مرکبات گیری پارس خزر مدل لیموناد از 400 تومان به بالا می باشد .

آب-مركبات-گير-مدل-ليموناد-lemonad

آب مرکبات گیری فیلیپس

آب مرکبات گیری فیلیپس مدل HR2752 با توان مصرفی 85 وات بسیار کم صدا و قدرتمند است. شما می توانید با فشار دست به قسمت مخروطی دستگاه آب میوه مورد نظر خود را بگیرید.صافی تفاله گیر آب مرکبات گیری از جنس استیل ضد زنگ بوده و به راحتی تفاله میوه را از آن جدا می کند. دهانه خروجی دستگاه به صورت قفل می باشد و با فشار دادن آن به سمت بالا دیگر آب از آن خارج نمی شود. جنس بدنه آب پرتقال گیری فیلیپس از پلاستیک است و وجود درپوش از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند. تمامی اجزای آب مرکبات گیری قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. 

آب مرکبات گیری فیلیپس

آب مرکبات گیری بوش

آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB با طراحی فوق العاده مدرن و زیبای خود به زیباترین و لوکس ترین اب پرتقال گیری در دنیا تبدیل شده است، این اب پرتقال گیری با قدرت 40 وات رقیبی در بازار برای خود به جا نگذاشته است؛ این مدل با رنگ مشکی و تنگ شیشه ‌ای بسیار زیبا با ظرفیت 1000 میلی ‌لیتر امکان تهیه آب مرکبات کافی برای خانواده و دوستان را برای شما فراهم می کند. این اب پرتقال گیری دارای مخروطی با رنگ استیل می باشد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است علاوه بر آن این مخروطی دارای طراحی مناسبی بوده که می تواند به راحتی برای میوه‌های کوچک مانند لیمو و همین ‌طور میوه های بزرگ مثل گریپ فروت و حتی میوه های کوچک مانند لیمو مورد استفاده قرار گیرد. اب مرکبات گیری بوش علاوه بر طول عمر بالا، قابلیت چرخش در دو محور باعث عصاره گیری 100 درصد و بهتر مرکبات می شود. این امر از فشار آمدن به موتورهای آب پرتقال گیری جلوگیری می کند. در کل باید بگوییم اگر به دنبال مدلی لوکس و لاکچری هستید و قیمت اب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB برای شما اهمیت زیادی ندارد بدون شک بهترین انتخاب است.

آب مرکبات گیری بوش

آب مرکبات گیری فلر
آب مرکبات گیری «فلر» مدل «CS199»، یک محصول بسیار زیبا با طراحی خاص است که در کنار تنوع رنگ بسیار زیاد، از قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای هم بهره می‌برد. این آب مرکبات‌گیری تک‌کاره، با جنس بدنه‌ی بسیار مقاوم به همراه مخزن تفاله و فیلتر قابل شستشو، برای مصارف خانگی با ظرفیت بالا ساخته ‌شده است؛ همچنین این محصول از توان برق مصرفی بسیار کمی هم بهره می‌برد. از دیگر مشخصات کلیCS199، می‌توان به صدای کم در حین کار، پایه‌ی ضد لغزش پلاستیکی و درپوش محافظ اشاره کرد. در نظر داشته باشید که فلر، یک شرکت آلمانی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله لوازم ‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و… ، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت برای تمام کاربران، بیش‌از‌پیش تضمین‌شده است.
آب مرکبات گیری فلر
آب انار گیری دستی اهرمی

آب انار گیر پرسی نمونه‌ی دستی آب انار گیر صنعتی است که به دلیل قیمت ارزان و کاربری آسان در اغلب آبمیوه فروشی‌ها و کافی شاپ‌ها از آن استفاده می‌شود. از آنجا که این دستگاه با پایین آمدن یک اهرم آب انار را می‌گیرد، به نام دستگاه آب انار گیری اهرمی نیز شناخته می‌شود.

جنس این آب انار گیر دستی از چدن (ترکیب دو آلیاژ آهن و کربن) و یا استیل مرغوب ساخته شده و استحکام لازم را برای فشرده ساختن دانههای انار دارد. این دستگاه با طراحی رومیزی در ابعاد کوچک نسبت به نمونه‌های برقی و اتوماتیک، برای کسب و کارهای کوچک با فضای کم بسیار مناسب است.
سه جزء اصلی دستگاه‌های آب انار گیری اهرمی، پایه، مخزنی کوچک برای قرار دادن میوه و اهرمی جهت فشرده‌سازی آن است. با پایین کشیدن اهرم توسط اپراتور، عصاره‌ی انار از آن خارج شده و داخل ظرف مورد نظر ریخته می‌شود. بدین ترتیب آب میوه هیچ گونه تماسی با دست نداشته و به صورت کاملا بهداشتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. طراحی بسیار ساده‌ی این دستگاه استفاده‌ی آسان از آن را برای تمام افراد امکان‌پذیر کرده است و علاوه بر کافی شاپ‌ها و آبمیوه فروشی‌ها، در هتل‌ها و حتی مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از این آبمیوه‌گیر دستی محدود به گرفتن عصاره‌ی انار نیست، بلکه می‌توان آب میوه
های دیگر از جمله پرتقال و لیمو را نیز با استفاده از آن گرفت. این دستگاه در مدل‌های بزرگ و کوچک تولید و عرضه می‌گردد و متقاضیان می‌توانند با توجه به میزان مصرف خود مناسب‌ترین سایز دستگاه را انتخاب و تهیه نمایند.

آب انار گیری دستی اهرمی

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید آب مرکبات گیری توجه شما را به 20 مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.