قیمت انواع استند گلدان چوبی و فلزی دیجی کالا

استفاده از گل و گیاه در منزل، محل کار و یا هر جای دیگری هم به دلیل زیبایی و هم به دلیل تصویه هوا درون آن محل به یکی از محبوب ترین اکسسوری ها تبدیل شده است اما ممکن است به دلیل کمبود فضا نتوانید از همه ی گلدان های خود استفاده کنید. استند گلدان یکی از بهترین و زیباترین راه حل هایی است که شما می توانید طبق سلیقه ی خود در هر جایی از آن استفاده کنید.

استند گلدان مدل تاج کد RWI26

مدل استند گلدان

ما در این بخش از مقاله به معرفی انواع استندها پرداخته تا شما طبق نیاز خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. البته پیشنهاد می کنیم که این وسیله دکوارتیو را با سایر وسایل دکوراتیوی که در منزل دارید ست کنید یا بر اساس انها انتخاب کنید از جمله این وسایل آینه دکوراتیو  و ساعت دیواری می باشد که می توانید راهنمای خرید هر کدام را در این سایت مطالعه کنید.. همچنین در ادامه لیستی از انواع استند گلدان دیجی کالا را جهت خرید اینترنتی شما عزیزان قرار دادیم .

  • استند چوبی گلدان: با توجه به اینکه وجود وسایل دکوراتیو چوبی در منزل باعث ایجاد بافتی گرم می شوند و ترکیب گل و گیاهان با وسایل چوبی فضایی طبیعی ایجاد می کند می تواند انتخابی عالی باشد. گفتنی است قیمت استند چوبی گلدان با توجه به چوبی که در ساخت از آن استفاده می کنند متغییر است.
  • استند گل نردبانی: از جمله دلایل محبوبیت نردبان گلدان فضای کمی است که اشغال می کند آن هم به دلیل طراحی نردبانی شکل آن است، همچنین به اندازه کافی جا برای گلدان ها وجود دارد که می توان به راحتی چیدمانی متفاوت ایجاد کرد.
  • استند گلدان فلزی: استند فلزی گلدان به دلیل مقاوت خاص آن و همچنین فلز ضد زنگی که در تولیدش استفاده می کنند مورد پسند عامه ی مردم است.
  • استند گلدان پایه هندسی: به دلیل طراحی هندسه ی که در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته می شوند زیبایی خاصی داشته و مناسب دکوراسیون های مدرن است.
  • استند گلدان دیواری: این مدل استند بیشتر برای افرادی که کمبود فضا دارند قابل استفاده است. زیبا، منظم، کاربردی، از مزایای این مدل استند است، که می تواند به خرید بهترین استند گلدان شما تبدیل شود.
  • استند گلدان پازلی: این مدل استند از طبقه هایی تشکیل شده که ترکیبی همانند پازل دارند البته که فضای زیادی را اشغال می کند و مناسب ترین گزینه برای چیدمان گل های بلند است.

نکات مهم خرید استند گلدان

با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید:

۱. مقاوم باشد

استند گلدان را برای کجای خانه می‌خواهید؟ داخل اتاق یا روی بالکن؟ برای روی بالکن باید جنس مقاوم‌تری بخرید، جنسی که تغییر رنگ ندهد و ضدزنگ باشد.

اگر بالکن‌تان محصور نیست و درصورت باران شدید خیس می‌شود، پس باید استندی با پوشش ضدآب بخرید تا زود فرسوده نشود. استندهای فلزی ضدزنگ از دوام و توان وزنی بالایی برخوردارند، برعکسِ استندهای پلاستیکی که دوام چندانی برایتان نخواهند داشت. درمورد استندهای چوبی برای بالکن هم چوب مورداستفاده باید از مقاومت کافی در برابر رطوبت و نوسانات دمایی برخوردار باشد.

۳. از قابلیت نصب آسان برخوردار باشد

درمورد استندهایی که نیاز به نصب دارند، حتما سری به نظرات خریدان قبلی هم بزنید و ببینید که آیا به مشکلی در نصب و مونتاژ استند اشاره شده یا نه، چراکه برخی استندها به‌دلیل کیفیت ساخت پایین به‌درستی چفت‌وبست نمی‌شوند و جای پیچ‌ها هم‌تراز نیست.

۴. لق نخورد

دور خرید استندهایی را که از همان اول لق می‌زنند، خط بکشید؛ وگرنه گلدان‌های نازنین‌تان با کوچک‌ترین تکان و برخوردی در معرض خطر سقوط خواهند بود. یک استند خوب باید از ایستایی محکمی برخوردار باشد.

۵. تحمل وزن گلدان‌هایتان را داشته باشد

وزن گلدان‌هایتان را هم حتما در نظر بگیرید و استندی متناسب با مجموع وزن گلدان‌هایتان انتخاب کنید. معمولا تحمل وزن استندها در مشخصات محصول ذکر می‌شود. اگر از استندی بیش از توان آن کار بکشید، طبقات پس از مدت کوتاهی تاب برمی‌دارند و چه‌بسا حتی بشکنند.

فروش استند گلدان چوبی

در صورتی که قصد خرید استند گلدان را دارید مطمئنا قیمت استند گلدان یکی از مواردی است که در هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای خواهید نمود. باید خاطر نشان کرد که در این زمینه، جنس استند و همچنین طرح به کار رفته در شکل ظاهری آن که قابلیت نگهداری گلدان‌ها را مشخص می‌کند از جمله مواردی است که بر روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود.

مطمئنا به کارگیری یک استند گل در منزل و یا محل کار، این فرصت را به شما می‌دهد تا ضمن بهبود دکوراسیون منزل و محل کار خود مراقبت بیشتری از گیاهان خود نیز داشته باشید. جهت خرید استند گل دیجی کالا به ادامه مطلب مراجعه کنید و با کلیک بر روی هر آیکون اطلاعات بیشتری از محصول را جهت خرید مشاهده کنید .

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.