قیمت و خرید اینترنتی 33 مدل بالم لب ارزان دیجی کالا

لب یکی از اصلی ترین اجزای صورت است و از همین رو آرزوی بیشتر افراد داشتن لب‌ هایی گوشتی و جذاب است با نزدیک شدن به فصول سرد و پاییز بیشتر افراد دچار خشکی لب می شوند که این مشکل به هیچ وجه خوشایند نیست و افراد از این که لب ‌هایشان دیگر رطوبت و لطافت طبیعی را ندارند بسیار ناراضی هستند. بالم لب می تواند این مشکل را حل کند.

در بیشتر مواقع یکی از دلایل خشکی و پوست پوست شدن لب ها استفاده از انواع رژ لب های غیر استاندارد و و بی کیفیت است. از این رو و با توجه به حساسیت پوست بهتر است تا با خرید لوازم ارایش  اصل  و با و استاندارد  از لب ها در برابر خشکی و ترک خوردگی محافظت کنید. امروزه با استفاده از بالم لب می توان که لب هاییی نرم و سالم را داشت استفاده از بالم لب نه تنها باعث نرمی لب ها می شود بلکه با از بین بردن پوست های مرده سطح پوست ، رنگ طبیعی به لب ها می بخشد بهتر است تا قبل از انجام آرایش لب ها از رژ لب استفاده کنید .

قیمت و خرید اینترنتی 33  مدل بالم لب ارزان دیجی کالا

بالم لب چیست؟

با توجه به این که لب ها عاری از هرگونه غده عرقی هستند از این رو هیچ گاه  عرق نمی کنند. از همین رو هم در فصول سرد خشک می شوند و بایستی برای رهایی از این خشکی آن ها را مرطوب نگه داشت  از این رو  استفاده از یک بالم لب می تواند راهکار بسیار مناسبی باشد.

یکی از مناسب ترین نرم کننده های لب استفاده از بالم لب است در تعریف بالم لب باید بگوییم که بالم لب نوعی موم یا پماد است که ترکیبات آن می تواند موجب نرم کنندگی و مرطوب کنندگی لب شود. بالم لب با عملکرد آب رسانی و چرب نگه داشتن سطح پوست  لب می تواند تا بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی زیبایی و سلامت لب ها را تامین و لب ها را از آسیب هایی مانند از خشکی و ترک خوردگی حفظ کند.

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب

با توجه به ویژگی نرم کنندگی و مرطوب کنندگی لب اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب عبارتند از لانولین ، موم زنبور عسل ، وازلین  ، روغن نارگیل ، روغن دانه آفتابگردان  و پارافین و دسته ای از ویتامین ها مثل ویتامین C و ویتامین E و . ..

با توجه به اهمیت بالم ها بسیاری از این مرطوب کننده های لب با داشتن موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و دی پالمیتول هیدروکسی پرولین که تمام این مواد مناسب ترین ترکیب برای مقابله با پیری پوست هستند را  دارا می باشند از این رو بالم لب مهم ترین ماده آرایشی لب برای همه افراد است.

مزایای استفاده از بالم لب ارزان دیجی کالا

  • استفاده بسیار راحت

استفاده از بالم لب سخت نیست و نیاز به مهارت خاصی ندارد از این رو شما می توانید این مرطوب کننده رژ مانند را در هر مکان و هر زمانی به راحتی برای نرم و لطیف کردن لب‌هایتان استفاده کنید.

  • بهبود سریع پوست لب‌ها

با توجه به نازک بودن پوست لب خشک شدن لب ها ممکن است در بیشتر مواقع باعث بروز خونریزی لب ها شود از این رو استفاده از بالم می تواند به بهبود این مشکل کمک کند و با مرطوب کنندگی بالا مانع از ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها در فصول سرد شود

  • زیبا و براق شدن لب‌ها

داشتن لب های زیبا و عاری از هرگونه خشکی و زبری نه تنها باعث زیبایی چهره فرد می شود بلکه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد برای شرکت در مهمانی ها و جمع های دوستانه می شود از این رو بسیاری از افراد از این که همیشه لب‌های ترک خورده و پوسته پوسته شده دارند احساس ناراحتی می‌کنند که استفاده از بالم لب بهترین گزینه برای این افراد است تا لب هایی براق و لطیف را داشته باشند

  • استفاده از SPF در بالم

با توجه به وجود اشعه ی مضر خورشید امروزه بیشتر بالم لب هایی که برای نرم و مرطوب کردن لب‌ها استفاده می‌شوند حاوی مقادیری SPF که مانع از خشک شدن و ترک لب ها می‌شود هستند که استفاده از این نوع بالم پوست لب را در برابر نور خورشید و اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.

  • حجیم نشان دادن لب‌ها

همه افراد لب های گوشتی و قلوه ای ندارند بسیاری از افراد که لب های باریک دارند از این نوع لب احساس ناراحتی می کنند ناگفته نماند که امروزه روش های زیادی مانند تزریق فیلر لب و انواع پروتز برای درشت و زیبا شدن لب استفاده می‌کنند. استفاده از بالم لب یکی از روش های طبیعی و ساده‌ برای حجیم تر نشان دادن لب است از این رو پیشنهاد می‌کنیم استفاده از بالم لب را فراموش نکنید.

معایب استفاده از بالم لب

1-استفاده از مواد نامناسب در تولید بالم

مواد تشکیل دهنده بسیاری از بالم های لب حاوی موادی با عنوان فنول، منتول و اسید سالیسیلیک است که با توجه به مضراتی که این مواد دارند مصرف آن ها در طولانی مدت سبب خشک‌تر شدن پوست لب و بروز سوزش می‌شود. از این رو بیشتر پزشکان استفاده از بالم ‌هایی که حاوی این مواد هستند را منع می کنند. جتما مقاله بهترین مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب را هم مطالعه کنید.

2-معطر بودن بالم

با توجه به حساسیت لب از این رو بهتر است تا در خرید آن به موارد مهمی دقت داشت و بالم های را تهیه کرد که عاری از هر گونه اسانس معطر هستند زیرا بالم ‌­هایی که عطری هستند سبب ایجاد حساسیت‌ های پوستی و سوزش در لب ‌ها می ‌شوند و استفاده از آن ها نه تنها باعث بهبود وضعیت لب ها نمی شود بلکه لب ‌ها پس از استفاده از بالم بیشتر خشک می ‌شوند.

درپایان این مقاله، برای شما لیستی از قیمت خرید 33 مدل بلم لب ارزان دیجی کالا را آماده کرده ایم که شما می توانید با انتخاب هر کدام از آنها و لفزودن به سبد خریدتان ره راحتی صاحب این محصول شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.