خرید اینترنتی رژ لب مدادی و خوراکی بدون سرب ارزان دیجی کالا

همه خانم ها همیشه بیش از هر وسیله آرایشی دیگری، تنوع زیادی در انواع و رنگ های رژ لب  دارند. رژ لب مدادی و خوراکی بدون سرب ارزان تاثیر بسزایی روی زیبایی و آرایش صورت شما می‌گذارد. همچنین سادگی مصرف آن باعث شده تا جزء محبوب‌ترین لوازم وسایل آرایش باشد.

رژ لب کوچک و قابل حمل است. به همین دلیل همیشه خانم‌ها داخل کیف خود یکی از آنها را قرار می‌دهند تا در صورت نیاز، رژ لب خود را تجدید کنند. این همه محبوبیت باعث شده تا انواع مختلفی از رژ لب وارد بازار شود. انواعی که برخی از آنها را شاید حتی یک بار هم امتحان نکرده باشیم. از تنوع رنگ و مات و براق بودن که بگذریم، به نوع خود رژ لب می‌رسیم. اگر دقت کرده باشید، رژ لب به صورت کلی مایع یا جامد است. یکی از انواع رژ جامد، رژ لب مدادی نام دارد.

خرید اینترنتی رژ لب مدادی و خوراکی بدون سرب ارزان دیجی کالا

 

معرفی انواع رژلب بدون سرب ارزان

رژ لب مدادی

رژ لب مدادی را می‌توان جزء انواع محبوب رژ لب دانست که چند سالی است جای خود را در میان کیف لوازم آرایش خانم‌ها پیدا کرده. استفاده از رژ لب مدادی بسیار ساده است و اصلا نیاز به تجربه خاصی ندارد. رژ لب مدادی دقیقا شبیه به یک مداد ضخیم است که مغز آن را با رژ لب پر کرده‌اند. برای استفاده از آن کافیست که با تراش نوکش را کمی بتراشید و سپس آماده کار خواهد بود.

این نوع از رژ لب به دلیل جامد بودن، دارای چربی کافی برای حفاظت از پوست لب است. همچنین به دلیل کوچک بودن، به راحتی می‌توانید آن را داخل کیف لوازم آرایش خود قرار دهید. همچنین دیگر لازم نیست که نگران نشتی از آن باشید. استفاده از رژ لب مدادی به دلیل کوچک بودن سطح مقطع آن، بسیار ساده است. شما می‌توانید کمی قسمت نوک آن را تیز‌تر کنید و خط لبی دقیق و کامل بکشید. برای داشتن پوششی عالی و ضخیم، قادر خواهید بود که از قسمت پهنای نوک مداد استفاده کنید. قطعا می‌توان رژ لب مدادی را جزء بهترین انواع رژ لب دانست.

رژ لب مایع

پیش از هر چیز باید رژ لب را به دو نوع مایع و جامد تقسیم‌بندی کنیم. نوع مایع رژ لب نیز جزء انواع پرکاربرد رژ لب بوده و تغیر هر خانمی با آن آشنایی دارد. رژ لب مایع از نظر ظاهری نسبتا شبیه به ریمل است. یک مخزن کوچک و استوانه‌ای که درون خود مایعی رنگی و براق دارد. از نظر ترکیب شیمیایی تفاوت خاصی بین رژ لب مایع و جامد وجود ندارد. درون این مخزن، به وسیله دسته‌ای نازک و باریک، یک ابر اسفنجی قرار داده شده. ابری که به مایع رژ لب آغشته شده و می‌توانید آن را روی لب خود بکشید.

معمولا خانم‌هایی که از رژ لب مایع استفاده می‌کنند، بر این باور هستند که این نوع از رژ لب باعث خشکی پوست لب می‌شود. از طرف دیگر یکی از مشکلات عمده این رژ لب، نشتی درب آنهاست. حتی با وجود طراحی عالی و کیفیت ساخت بالا، باز هم امکان دارد که با نامناسب بسته شدن درب آن، مایع داخلش دچار نشتی شود. این نشتی می‌توان تمام وسایل آرایش دیگر و یا کیف شما را کثیف کند و به سادگی هم از بین نرود. همچنین یکنواخت کردن رژ لب مایع روی لب‌ها کمی کار دشواری است. اما با این حال باز هم کسانی تنها طرفدار این نوع از رژ لب هستند.

 رژ لب جامد

زمانی که صحبت از رژ لب جامد می‌شود، بیش از هر چیزی، رژ لب ماتیکی یا همان چرخشی مد نظر ما می‌آید. اما باید بدانید که علاوه بر رژ لب‌های ماتیکی، انواع دیگری از رژ لب نیز داخل بازار وجود دارند. در این بین می‌توان به رژ لب مدادی و رژ لب کاسه‌ای یا همان رژ لب پالتی اشاره کرد.

رژ لب جامد از نظر ترکیبات شیمیایی هیچ تفاوتی با رژ لب مایع ندارد. اما برای جامد شدن آن از موادی چرب استفاده می‌شود. به همین دلیل زمانی که از رژ لب جامد استفاده می‌کنید، چربی پوست لب‌تان نیز حفظ خواهد شد و دیگر لازم نیست که نگران خشکی پوست لب خود باشید.  مقاله قیمت و خرید اینترنتی 33 مدل بالم لب ارزان دیجی کالا می تواند برای شما مفید باشد.

رژ لب ماتیکی

یکی از سنتی‌ترین انواع رژ لب را می‌توان رژ لب ماتیکی دانست. تقریبا ظاهر آن را هر فردی در طول عمر خود دیده و به خوبی آن را می‌شناسند. ظاهری کوچک با بدنه فلزی یا پلاستیکی و عمدتا به شکل استوانه که با پیچیدن قسمت انتهایی، رژ لب جامد از میان آن بیرون می‌زند.

این نوع رژ لب به دلیل کاربردی بودن بسیار محبوب است. مخزن این نوع رژ لب بسیار کوچک بوده و درون کیف آرایش به سادگی جای می‌گیرد. همچنین دیگر لازم نیست که نگران نشتی مایع داخل مخزن آن باشید. اما مهم‌ترین مشکلی که در مورد رژ لب‌های ماتیکی وجود دارد، احتمال شکستن آن است. در اکثر مواقع پیش از آنکه رژ لب به صورت کامل تمام شود، از وسط می‌شکند و غیر قابل مصرف خواهد شد. این یکی از اشکالات رایج رژ لب‌های ماتیکی است. همچنین باید بدانید که به دلیل پهن بودن سطح مقطع آن، نمی‌توان گوشه‌های لب را به خوبی پوشش داد.

چرا خرید رژ لب مدادی بدون سرب بهتر است؟

رژ لب مدادی در درجه اول استفاده ساده‌ای دارد. رژ لب مدادی دو کار را برای شما به صورت همزمان انجام می‌دهد. شما با این محصول هم می‌توانید به لب خودتان رژ بزنید و هم خط لبی دقیق و زیبا بکشید. از طرف دیگر همانند رژ لب‌های ماتیکی، بخش مکانیکی و چرخشی آن دچار نقص نمی‌شود و امکان شکستن آن بسیار دور از ذهن است. همچنین به دلیل سفت‌تر بودن این نوع رژ لب، دوام بیشتری نیز خواهد داشت.

در ضمن حمل رژ لب مدادی نسبت به انواع دیگر رژ لب بسیار ساده‌تر است. نه نگران حرارت دیدن آن خواهید بود و نه نگران اینکه دچار نشتی شود و به سایر لوازم آرایش شما آسیب بزند. استفاده از رژ لب مدادی بسیار ساده است و حتی با وجود لرزش دست هم می‌توانید آرایش زیبایی داشته باشید.

در پایان این مقاله شما می توانید لیستی از رژ لب مدادی و خوراکی بدون سرب ارزان دیجی کالا، مشاهده کرده و به صورت اینترنتی از ما خرید کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.