بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

حتما برایتان پیش آمده که به خاطر مراسم یا جشنی به فکر کوچک کردن شکم افتاده باشید. هر فردی، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال روش‌هایی برای لاغری شکم بوده است. چرا که شکم و پهلو اولین جایی از بدن هستند که چاق می‌شوند و از طرف دیگر جزو سرسخت‌ترین چربی‌ها هستند. با ما همراه باشید تا انواع روش‌های کاربردی آب کردن و لاغری شکم را بررسی کنیم.

بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

معمولا در طول روز و در فعالیت‌های روزانه، خیلی از عضلات شکم و پهلو استفاده نمی‌کنیم؛ ولی توجه به تقویت این عضلات علاوه‌ بر زیبایی و تناسب اندام، در سلامتی و کیفیت زندگی ما نقش زیادی دارد. خوشبختانه لزومی ندارد که حتما به باشگاه ورزشی بروید؛ با اجرای حرکات ورزشی برای لاغری شکم در خانه هم می‌توانید عضلات مرکزی قوی و نیرومندی داشته باشید. در ادامه، شما را با انواع تمرینات شکم ، پهلو و نرمش در خانه برای خانم ها آشنا می‌کنیم و بهترین حرکات شکم و پهلو در خانه را به شما آموزش می‌دهیم: حرکاتی که به‌راحتی می‌توانید در خانه انجام دهید. اجرای این تمرین‌ها چندان سخت نیست و با انجام منظم آنها به‌مرورزمان به اندام زیبا و رؤیایی خود دست می‌یابید.شما همچنین می توانید با دانلود فیلم ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه حرکات مخصوص آب کردن شکم و پهلو را آموزش ببینید.

چطور در خانه ورزش کنیم!

یکی از بهترین روش ها برای ورزش کردن و سلامتی بدن این است که در خانه و زمان های بیکاری یا صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب این کار را انجام دهید. بهتر است صبح ها و درست قبل از اینکه صبحانه بخورید کمی تمرین هوازی و سریع به همراه حرکات  شکم در خانه عضلاتتان را به چالش بکشید. به یاد داشته باشید برای انجام همه تمرینات ورزشی باید قبل از شروع بدنتان را گرم کنید و ضربان قلبتان را کمی بالا ببرید.

علاوه بر این ورزش شکم و حرکات پهلو در خانه در صبح و در مدت زمانی کمتر از 30 دقیقه در روز و قبل از غذا خوردن به این معناست که بدن شما می تواند از انرژی ذخیره شده خود استفاده کند و این یعنی سوختن چربی های اضافی در کمترین زمان و با راحت ترین روش!

 ورزش های هوازی

ورزش هوازی بزرگترین سلاح شما در مقابل چربی شکم است. و مطالعات نشان می دهد که حتی بهتر از تمرینات مقاومتی یا غیره است بنابراین، اگر بخواهید یک شکم صاف را در یک هفته بدست بیاوردید باید پیاده روی یا شنا کنید.

موثر ترین تمرینات چربی سوز شکم و پهلو:

  1. کرانچ ساده
  2. کرانچ ضربدری
  3. کرانچ دوچرخه
  4. تمرین پیلاتس بالابردن دوپا
  5. پرس قورباغه

تمرین اول، کرانچ ساده:

باید بدانید هیچ تمرینی نمی تواند به سادگی کرانچ یا همان دراز نشست چربی ها را بسوزاند و خیلی از متخصصان آن را به عنوان برترین ورزش برای شکم، اندام و سلامت می دانند.

انجام دادن این تمرین چندان کار سختی نیست، فقط باید روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را به زاویه 90 درجه هم کنید به طوری که کف پا روی زمین قرار گرفته باشد. دست هایتان را از ناحیه آرنج خمیده کرده و پشت سرتان قرار دهید و یا روی قفسه سینه تان جمع کنید. حالا نفس عمیقی بکشید و سعی کنید با حفظ حالت بدن نیم تنه بالایی تان را به سمت زانوهایتان بلند کنید.

اگر تازه کار هستید و اوایل تمریناتتان است، بهتر است این کار را 2 تا 3 ست و هر بار 10 کرانچ انجام دهید و به مرور تعداد آن را بیشتر کنید.

بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

تمرین دوم، کرانچ ضربدری:

تمرینات ورزشی باید مرحله به مرحله پیچیده تر و کمی سخت تر شود تا عضلات بدنتان را بیشتر درگیر خود کند. بعد از انجام دادن کرانچ ساده حال و زمانی که انجام دادن آن تقریبا برایتان ساده شد حال باید کرانچ چرخشی را تمرین کنید.

روی زمین دراز بکشید و درست مانند کرانچ ساده دست هایتان را پشت سر قرار دهید، پاهایتان را صاف روی زمین بگذارید و یک زانو را خم کنید و پای دیگر باید بدون خمیدگی روی زمین باشد. حال با هر تمرین کرانچی که انجام می دهید، آرنج سمت راستتان را به سمت پای چپ که خم کرده اید متمایل کنید و دفعه بعد آرنج سمت چپ را به سمت پای راستتان نزدیک کنید.

 در ابتدا بهتر است این حرکت را هم به صورت 3 ست 10 مرتبه ای تکرار کنید.

بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

تمرین سوم، کرانچ دوچرخه:

این کرانچ هم یکی از بهترین حرکات ورزش برای لاغری پهلو و شکم محسوب می شود که مراحل انجام آن شباهت زیادی به سایر تمرینات کرانچ دارد.

درست مثل تمرین کرانچ ساده و کرانچ چرخشی طاق باز برروی زمین دراز بکشید و زانو هایتان را در زاویه 90 درجه خم کنید و دست ها را پشت سر قلاب کرده و سعی کنید با آرنج دست راستتان را به زانوی سمت چپ نزدیک کنید و بعد این کار را با دست و پای مخالف هم انجام دهید.

این تمرین را هم بهتر است به صورت 3 ست 10 مرتبه ای انجام دهید.

بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

تمرین چهارم، بالا بردن دو پا:

بالا بردن پا در تمرینات پیلاتس که دقیقا مرکز اندام شما و عضلات شکم را تحت تاقیر قرار می دهد، یکی از تمرین های راحت و کاربردی ورزش برای آب کردن شکم و پهلو محسوب می شود.

برای انجام این ورزش کافی است روی زمین دراز بکشید و کف دست ها روی زمین باشد یا می توانید دست ها را پشت سرتان قرار دهید و پاها کشیده باشد. حالا پاهایتان را همینطور کشیده از سطح زمین فاصله دهید و تا زاویه 90 درجه بالا بیاورید و بعد از چند ثانیه مکث حرکت را دوباره شروع کنید.

این تمرین را بهتر است در ابتدا 10 مرتبه در روز انجام دهید و بعد با افزایش تعداد و نوبت های تکرار عضلات شکم را بیشتر درگیر کنید.

بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

تمرین پنجم، پرس قورباغه:

برای اینکه پرس قورباغه انجام دهید باید روی زمین دراز بکشید و در حالی که صورتتان رو به جلو و بدن از زمین فاصله دارد، زانو هایتان را خم کنید و پاشنه دو پا را به هم فشار دهید…

برای انجام این تمرین هر بار نفستان را به داخل می دهید و سر و شانه را از زمین بلند می کنید و پاها را خم کرده و پاشنه دو پا را همانند عکس به هم نزدیک کنید و بعد از چند ثانیه پاها را صاف می کنید. برای انجام این تمرین دست ها را هم کشیده روی زمین قرار دهید به طوری که کف دستانتان روی زمین باشد.

در ابتدای کار بهتر است این تمرین را به صورت 3 مجموعه 10 مرتبه ای تکرار کنید و در تمام مراحل انجام تمرین یادتان باشد روی عضلات شکمتان تمرکز کنید و منقبض شدن آن را حس کنید.

بهترین حرکات ورزش شکم در خانه [ به همراه ویدئو ]

تا اینجا با با چند نکته در رابطه با ورزش در خانه برای لاغری شکم آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند وسیله برای لاغری شکم، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این وسیله ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(آموزش 25 حرکت ورزش در خانه ( به همراه فیلم ))

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.