راهنمای قیمت خرید هویه 15 وات تا 100 وات ارزان

هیتر (heater)، به طور کلی به ابزارهایی گفته می شود که می توانند حرارت و گرما تولید کرده و آن را انتشار دهند. در آموزش تعمیرات موبایل، وسیله ای با ساختار هیتر وجود دارد که اصطلاحاً به آن هیتر و هویه گفته می شود. هیتر یک دستگاه دمنده هوای گرم است. در کنار آن یک هویه وجود دارد که در اثر عبور جریان الکتریسیته از یک المنت حرارتی تولید می کند که به نوک هویه منتقل می شود.به این ترتیب می توانید سایر کارها از جمله لحیم کاری را انجام دهید. در حوزه تعمیرات موبایل این دستگاه (Hot Air Rework Station) و (hot air gun soldering station) شناخته می شود. همچنین به این هیترهای تعمیرات تلفن همراه (SMD Hot Air Gun / SMD Rework Station) نیز می گویند. 

دستگاه هویه کوئیک مدل 706W Plus

خرید هیتر و هویه

خرید هیتر و هویه ها یکی از مهم ترین کار های لازم تجهیزاتی برای تعمیرات قطعات هستند به خصوص برد های هوشمند که همگی از smd آلمان هستند و تعمیر آنها به جرات میتوان گفت بدون هیتر هویه امکان پذیر نیست

ساده ترین هویه ها از یک دسته غیر فلزی و یک میله فلزی تشکیل شده که با اتصال آن به برق النمتور درون میله شروع به حرکت و ایجاد حرارت میکند

در کنار خریدهیتر هویه ها  خرید ابزار لحیم مانند روغن لحیم بسیار نیاز است

هیتر هویه ها به دلیل چند کاربردی بودنشان قابلیت های زیر را دارند

تنظیم شدت جریان باد خروجی

تنظیم حرارت هیتر 

تنطیم دمای هویه 

سشوار هوای گرم 

ودر مدل های دیجیتالی قابلیت نمایش دما به صورت دیجیتال را دارند

راهنمای خرید هویه

هویه ابزاری است که از آن برای لحیم کاری قطعات الکترونیکی استفاده می‌شود. هویه‌ها در دو نوع الکتریکی و غیر الکتریکی در بازار تولید و عرضه شده‌اند. هویه‌های الکتریکی به دو دسته‌ی هویه تفنگی و هویه قلمی تقسیم می‌شوند و به هویه غیر الکتریکی هویه چکشی نیز گفته می‌شود.
هویه‌ها دو نوع دارند: هویه‌های قابل‌حمل و هویه‌های ثابت. هویه‌های قابل‌حمل هویه‌هایی هستند که در زمانی که دسترسی به نیروی برق ممکن نیست قابل استفاده و جابه جایی هستند. هویه گازی یکی از انواع هویه‌های قابل‌حمل است که مثل یک فندک  محفظه‌ای دارد که باید با گاز پر شود تا قابل استفاده باشد

برای خرید یک هیتر هویه خوب دانستن چه اطلاعاتی لازم است؟

۱-شناخت مدل های مختلف ۲-ویژگی های جانبی آنها ۳-شناخت جنس و کیفیت ۴-کاربرد مدل های مختلف جهت تعمیر لوازم مختلفکاربرد مدل های مختلف جهت تعمیر لوازم مختلف

دانستن هریک از موارد بالا کار شما را برای خرید یک هیتر هویه خوب آسان میکند

امروزه هیتر هویه های زیادی روانه بازار شده که همان طور که در بالا ذکر شد در موارد مختلفی مانند تعمیر برد گوشی های هوشمند لحیم کاری و کمک به تعویض قطعات معیوب و جاگزین کردن قطعه ی سالم میکند و به همین دلیل است که مهم ترین ابزار تعمیر است و شناخت مدل های مختلف ضروریست

ما به شما خرید هیتر هویه های دیجیتالی را پیشنهاد میکنیم زیرا خطر کم تر و کارایی و امکانات بیشتری نسبت به مدل های ساده دارد 

 لازم به ذکر است صرفا خرید هیتر هویه گران قیمت تضمینی برای کیفیت آن نیست پس هنگام خرید به اصالت کالا توجه داشته باشیدو با کسب اطلاعات کافی خرید خود را مطمين انجام دهید.

خرید دستگاه هویه

نکات مهم هنگام خرید هویه

تنوع مدلی: یکی از بدیهی ترین نکاتی که هنگام خرید هویه باید به آن توجه داشته باشید، نوع آن است. امروزه برای هر نوع هویه ای چه ساده باشد، چه متغیر، چه قابل حمل و همچنین معمولی تعداد زیادی مدل از سوی تولید کنندگان طراحی و روانه بازار شده است که همین امر سبب سردرگمی خریداران به هنگام انتخاب یکی از این وسایل شده است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید، حتما با مدل های مختلف این قبیل وسایل از قبل آشنایی مختصری پیدا نمایید.

نوع کاربرد آن: حواستان باشد هر هویه ای برای انجام یک کار بخصوص طراحی شده است و به ندرت می توان از یک مدل آن برای انجام انواع و اقسام کارهای الکترونیکی و یا لحیم کردن کیت های برقی استفاده نمود. پس بهتر است اول به دنبال وسایلی باشید که قرار است نیاز مورد نظر شما را برطرف کنند.

توان محصول: توان هویه نیز از دیگر نکات مهم به هنگام خرید این نوع از وسایل می باشد. توان این قبیل از محصولات بسته به نوع کار و کاربرد شما از آن دارد؛ مثلا چنانچه شما یک فرد مبتدی هستید و تنها برای لحیم کاری کیت های الکترونیکی ساده و ضعیف به دنبال یک محصول مناسب هستید، وسیله ای با توان ۴۰ تا ۶۰ وات می تواند پاسخگوی شما باشد اما اگر بخواهید از وسیله خود برای لحیم کاری سیم هایی با قطر بیشتر استفاده نمایید، قطعا باید هویه شما از توان بالاتری برخوردار باشد.

نوک وسیله: از دیگر موارد مهمی که باید به هنگام انتخاب و خرید این نوع از محصولات به آن شدیدا توجه داشته باشید. نوک آن است. نوک یا سر هویه باید از جنس باکیفیت و نسوزی برخوردار باشد و خیلی زود دچار سیاه شدگی و اکسیده شدن نشود. همچنین یک هویه مناسب، محصولی است که بتوان نوک آن را در صورت خرابی عوض کرد و یا اینکه اصلا از چندین سَری مختلف برای انجام لحیم کاری های گوناگون برخوردار باشد.

پایه محصول: وجود یک پایه برای هویه ای که شما قصد خرید آن را کرده اید می تواند هم در سرعت انجام کار شما با آن و هم جهت رفع خطرهای سوختگی و همچنین آتش سوزی برایتان بسیار حائز اهمیت باشد. امروزه معمولا هویه های ارزان قیمت فاقد پایه نگهدارنده هستند و به همین خاطر شما باید در خرید جداگانه ای به فکر تهیه و تامین یک پایه برای محصول مورد نظر خود باشید.

قیمت هویه تفنگی

هویه تفنگی نوعی ابزار لحیم کاری است که شبیه تفنگ است این نوع هویه موجود در بازار است و قیمت مناسبی هم دارد، هویه تفنگی کنترل بیشتری به کاربر می دهد چون دقت بیشتری دارد،در خرید هویه که مهم‌ترین ابزار لحیم کاری است باید به توان حرارتی و ایجاد گرمای نوک هویه توجه ویژه شود. هویه های تفنگی معمولا این امکان را به کاربر می دهند که کاربر بتواند با سرعت بالا به دمای دلخوان خود برسد. هویه تفنگی 20/200 وات طرح goot بین 20 تا 200 درجه را پشتیبانی می کند. قیمت هویه تفنگی متغییر معمولا متناسب با امکانات آن است. هویه طرح تفنگی طرح گوت 20/200 وات این امکان را به کاربر می‌دهد که در صورت نیاز با فشار دادن کلید این دستگاه دمای نوک هویه را از 20 درجه معمول به 200 درجه برساند.

هویه تفنگی 130 وات سومو مدل SM-108

خرید هویه ارزان

قیمت هویه برای خرید کاملا منعطف بوده و شما می توانید از بین محصولات مختلفی که از چند ده هزار تومان تا چند صد هزار تومان قیمت گذاری شده اند یکی را انتخاب و سپس خریداری نمایید. نکته مهم در خصوص این نوع از ابزارهای الکترونیکی برخلاف دیگر محصولاتی که اصولا قیمت آنان بیانگر کیفیت کارشان نیست، این می باشد که شما هرچه بیشتر برای خرید این محصول هزینه کنید به مراتب از وسیله ای بهتر و قوی تری برخوردار خواهید شد و نوک آن از جنس مرغوب تری نیز قطعا ساخته شده است. ناگفته نماند توصیه می کنیم چنانچه از توان مالی مطلوبی برخوردار هستید، حتما به سراغ خرید هویه ای از برندهای معتبر جهانی بروید.در ادامه قیمت روز انواع هویه با قیمت مناسب یا ارزان قیمت را مشاهده خواهید کرد.(راهنما و خرید انواع نیمکت مبلی و چوبی ارزان)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.