قیمت خرید 22 مدل تخت خواب یک نفره کلاسیک شیک mdf

بدون شک سرویس خواب یکی از ملزومات مهم در اتاق خواب می باشد که بیشترین فضا را در اتاق اشغال می کند، اما برای داشتن یک سرویس خواب مناسب که سلامت خواب و آرامش ما را تضمین کند عوامل متعددی را باید در نظر گرفت که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم و به شما کمک کنیم که چگونه تخت مورد نیاز خودتان را راحت از سایت پنداریوم خریداری کنید. از قیمت تخت ها گرفته تا نحوه خرید و جنس تخت ها و رنگ ها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های یک سرویس خواب مناسب خرید

سرویس خواب از کنارهم قرارگرفتن 7 تکه به نام های تخت خواب، پاتختی، آینه، کمد، میز آرایش، پاف و صندلی تشکیل می‌شود که بسته به انتخاب مشتری می‌تواند شامل تمامی این 7 تکه و یا بخشی از آن متناسب با نیاز خریدار باشد. اما برای خرید سرویس خواب باید شناخت درستی از مواد و اجزای اصلی تشکیل دهنده آن داشته باشیم، زیرا اگر از چوب و رنگ نامناسب استفاده شود، دچار موریانه زدگی شده و بوی رنگ و جلا، هوای اتاق شما را آلوده کرده و می تواند تحریک کننده آلرژی باشد.
خیلی وقت ها افراد تنها به زیبایی و ظاهر تخت خواب توجه می‌کنند، اما مسائل دیگری همچون اندازه و ارتفاع تخت، مشخصات فریم یا پایه تخت هم می‌توانند اثر زیادی بر سلامتی شما و پشتیبانی از تشک داشته باشند.

بهترین مواد و متریال برای تهیه سرویس خواب چیست؟

4 دسته مواد اصلی به نام های چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز در تولید سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرند که از لحاظ کیفیت چوب راش و گردو در رده اول قرار می گیرند اما سرویس خواب تولید شده با ام دی اف را نیز نباید دست کم گرفت. امروزه ام دی اف ها با کیفیت بالا و تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی تولید می شوند. بنابراین در انتخاب طرح و رنگ مورد نظرمان جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

ملامینه نیز همانند ام دی اف از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است اما در مقابل رطوبت و آب بسیار حساس بوده و به سرعت مقاومت خود را از دست می‌دهد به همین علت از قیمت پایین تری برخوردار است و از آنجایی که سرویس خواب جزو مبلمان منزل محسوب می‌شود و سالیان زیادی از آن استفاده می‌کنیم، خرید سرویس خواب ملامینه را توصیه نمی‌کنیم و داتیس این نوع جنس ها را ندارد.
مورد حائز اهمیت دیگر در انتخاب سرویس خواب مناسب، نوع یراق آلات به کار رفته در آن می‌باشد. اگر یراق آلات به کار رفته در محصول از کیفیت بالایی برخوردار نباشد سازه تخت شما پس از مدتی از تنظیم خارج شده و از بین می رود. همچنین در هنگام انتخاب توجه داشته باشید که تاج و کناره های سرویس خواب که لمسه کوبی شده اند از نظم و قرینگی خوبی برخوردار باشند تا جلوه زیبایی به اتاق خواب شما بدهند.

برای تشخیص سایز استاندارد سرویس خواب باید توجه کرد که ارتفاع تخت خواب مابین 35 الی 40 سانتیمتر باشد و از آنجایی که جابجایی تخت خواب کار سخت و دشواری می‌باشد برای انجام نظافت ماهیانه حداقل 6 سانتی متر از کف زمین فاصله داشته باشد تا به راحتی قابل جارو کشیدن بوده و هوا نیز در زیر تخت در جریان باشد.

در دنیای امروز منازل مسکونی با متراژ پایین تری ساخته می شوند که این امر باعث کوچکتر شدن اتاق خواب ها می شود. پس برای داشتن یک فضای مناسب جهت ایجاد کمد و یا انباری چه باید کرد؟

خوشبختانه طراحان خوش ذوق با به خدمت گرفتن تکنولوژی موفق به تولید سرویس خواب جکدار شده اند که این مشکل شما را برطرف می سازد. در این محصول قسمت زیرین تشک به صورت محفظه ای طبقه بندی شده طراحی شده است که به وسیله 2 جک بادی، به راحتی باز و بسته می شود و فضای بسیار مناسبی را برای شما ایجاد می کند تا وسایل خود را در آن جای دهید.

قیمت خرید 22 مدل تخت خواب یک نفره کلاسیک شیک mdf

تخت های کلاسیک 

تخت خواب دسته کلاسیک تخت هایی هستند تقریبا بسیار شیک و گران قیمت به دلیل اینکه تمام تخت از مرغوب ترین چوب(چوب راش گرجستان) تهیه شده است تمام کنده کاری ها کار دست میباشد به همین علت خرید سرویس خواب کلاسیک mdf نیز فضای کاملا شیک و شاهانه به اتاق خواب شما میبخشد. رنگ چوب و پارچه هم به انتخب شما دوستان عزیز میباشد.( خرید بهترین تخت خواب یک نفره دخترانه )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.