جدیدترین مدل پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه شیک

پیراهن مجلسی زنانه یکی از لباس های رسمی است که خانم ها درجشن های رسمی مانند عروسی به تن می کنند. این لباس ها عمدتا از پارچه هایی مانند مخمل، حریر، ابریشمی، ساتن، گیپور و… دوخته می شوند.

اگر قصد خرید پیراهن زنانه مجلسی را دارید یا بدنبال جدیدترین مدل پیراهن مجلسی زنانه یا دخترانه هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله ما را مطالعه کنید. 

با خواندن این متن، براحتی می توانید یک لباس  مجلسی شیک و زیبا را از مزون یا فروشگاه لباس اینترنتی تهیه کنید.

خرید پیراهن زنانه مجلسی

یکی از اساسی ترین نکات در زمان خرید پیرهن مجلسی زنانه این است که بدانید این لباس را برای حضور در چه مراسمی می خواهید خریداری کنید. بدون شک، با دانستن این موضوع، به راحتی و در کمترین زمان می توانید لباس دلخواه تان را تهیه کنید.

پیراهن مجلسی مناسب مراسم نیمه رسمی

اگر قصد شرکت در یک مراسم نیمه رسمی را دارید، مثلا برای یک شام یا مهمانی عصرانه دعوت شده اید، پیرهن مجلسی مشکی کوتاه زنانه یا دخترانه می تواند انتخاب خوبی باشد.

پیرهن مجلسی مناسب مراسم رسمی

پیراهن های مجلسی بلند شیک بهترین انتخاب برای مراسم رسمی هستند. اگر برای جشن عروسی دعوت شده اید، باید لباس کاملا رسمی به تن کنید. در چنین مراسم و مهمانی هایی، پیرهن مجلسی حریر بلند یا ساتن می تواند جلوه زیبایی به شما ببخشد.

در زمان انتخاب چنین لباسی سعی کنید که نقاط ضعف شما پوشانده شود. بعنوان مثال اگر بازوان چاقی دارید از لباس های مجلسی آستین دار یا نیمه استین استفاده کنید.

علاوه بر این، اگر صورت زیبایی دارید، از گوشواره های بلند یا پیراهن های مجلسی که یقه پوشیده تری دارند استفاده کنید تا زیبایی چهره تان بیشتر جلوه کند.

پیرهن مجلسی مناسب اندام سیب

خانم هایی که  بالاتنه درشت و کوتاهی دارند، در اصطلاح گفته می شود که دارای اندام سیبی شکل هستند.

این خانم ها با توجه به ویژگی هایی که اندامشان دارد، باید طوری لباس بپوشند که بالاتنه را ظریف تر و لاغرتر نشان دهند، پیراهن هایی که در زیر سینه تنگ می شود، بهترین گزینه برای این خانم ها می باشد. زیرا قدشان را کشیده تر نشان می دهد.

همچنین کت هایی که تا روی باسن هستند مدل لباس مجلسی زنانه جدید وشیکی هستند و استایل جذابی به اندام سیبی شکل میدهند.

پیرهن مجلسی مناسب اندام ورزشکاری

داشتن کمر باریک، بدن کم انحنا و سینه های کوچک از مشخصات اندام ورزشکاری است.

خانم هایی که اندام ورزشی دارند، باید تعادل بین بالاتنه و پایین تنه را به همراه سایر انحنا‌های اندام خود ایجاد کنید.

برای مثال بهتراست از پیرهن های مجلسی کوتاه استین حلقه ای یا پیرهن های یقه قایقی باز بدون شانه استفاده کنند. به این ترتیب، اندام زیبایشان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

اگر می‌خواهید انحنای بیش‌تری در اندام خود ایجاد کنید، پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که به کمک کمربندی ظریف روی کمر چین می‌خورند؛ و این احساس را بوجود می‌آورند که شما انحنای خوشایندی در قسمت دور کمر دارید بعلاوه اینکه کمربند باعث خواهد شد که کمر شما ظریف‌تر به نظر آید

پیرهن مجلسی مناسب اندام ساعت شنی

خانم هایی که دارای اندام شنی هستند، کمر باریک، سینه و باسن بزرگی دارند.

اندام ساعت شنی برای پوشیدن پیراهن ساخته شده است. پیراهن‌هایی که کاملا روی اندام می‌خوابند و فرم اندام ساعت شنی شما را به خوبی نمایان می‌کنند. مانند پیراهن‌های بندی که در قسمت کمر جمع می‌شوند.

این پیراهن‌ها به طور طبیعی بهترین ویژگی‌های اندام شما را نمایان خواهند کرد.

در مورد استین لباس، این افراد گزینه های زیادی دارند. اگر می خواهید اندام شنی تان را بیشتر به رخ بکشید، لباس های استین بلند گزینه مناسبی است.

اگر دوست دارید بازوهای خود را نمایان کنید، یک پیرهن مجلسی آستین کوتاه یا آستین کلوش سه ربعی و یا حتی لباس بدون آستین انتخاب خوبی است.

جدیدترین پیرهن مجلسی زنانه

خرید لباس مجلسی متناسب با رنگ پوست

در زمان خرید پیرهن مجلسی به رنگ پوستتان دقت کنید. اگر پوست سبزه یا گندمی دارید، از رنگ های روشن استفاده کنید.

پیرهن های مجلسی دخترانه رنگ تیره مناسب خانم هایی است که رنگ پوستشان روشن است. با رعایت این نکته متوجه خواهید شد که پیرهن مجلسی زیبای تان درخشش خاصی در مجلس خواهد داشت.

قیمت حلقه ازدواج را نیز در سایت ما مطالعه کنید.

قیمت پیرهن مجلسی زنانه

به طور کلی، لباس های مجلسی زنانه جزء گرانترین گروه پوشاک می باشند. عواملی مانند جنس پارچه بکار رفته در این پیراهن ها، تزئینات روی پیرهن، برند تولیدکننده و موقعیت جغرافیایی مزون یا فروشگاهی که اقدام به خرید لباس مجلسی می کنید، بر روی قیمت پیرهن مجلسی تاثیرگذار است.

در این مقاله با انواع مدل های پیرهن مجلسی زنانه و دخترانه و نحوه انتخاب آن  آشنا شدید.

در ادامه لیستی از شیک ترین ، جدیدترین و زیباترین لباس های زنانه مجلسی موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.