شلوارک اسپرت زنانه شیک ارزان

 

شلوارک یکی از لباس های راحت و در عین حال زیبا برای پوشیدن در خانه است. شلوارک را می توان با تاپ، بلوز، شومیز و تونیک ست کرد. به این ترتیب می توانید یک استایل راحت و در عین حال شیک در خانه داشته باشید. فراموش نکنید که خانم ها قلب هر خانه محسوب می شوند. زمانیکه یک همسر یا مادر مرتب و زیبا لباس بپوشد، می تواند حس خوبی به فرزندان و شوهرش القا کند. شلوارک های زنانه فقط مخصوص خانه نیستند. شما می توانید مدل های کشی آن را در باشگاه ورزشی بپوشید.

در این محتوا قصد داریم به شما کمک کنیم تا با خاطری آسوده شلوارک دلخواه تان را خریداری کنید. با ما همراه شوید.

 

شلوارک زنانه چیست؟

شلوارک یعنی شلوار کوتاه که برخلاف شلوار قسمت پایین پا را نمی پوشاند. این نوع لباس تنها مختص آقایان نیست. خانم ها نیز می توانند انواع مختلف شلوارک را با استایل های مختلف ست کنند.

بلندی شلوارک ها متفاوت است. برخی از آنها تا زیرزانو هستند و برخی دیگر تا زیر باسن هستند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت شلوارک علی رغم اینکه پارچه کمی نیاز دارد، بالاتر از شلوار است. علت آنهم ظرافت دوخت و طراحی آن می باشد.

 

مدل های مختلف شلوارک های زنانه  بر اساس جنس

شلوارک های زنانه ارزان بر اساس جنس به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. متداول ترین انها عبارت است از:

  • شلوارک نخی: شلوارک نخی زنانه بیشتر مناسب فصول گرم سال می باشد. البته از این نوع شلوارک می توان برای ورزش کردن نیز استفاده کرد زیرا عرق را بخوبی به خود جذب می کند. شلوارک نخی بسیار راحت است و قیمت آن در مقایسه با انواع دیگر ارزان تر است.
  • شلوارک جین: این نوع از شلوارک ها از جنس لی یا جین هستند. به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که دارند، می توانید انها را در مهمانی های غیر رسمی و خودمانی با انواع بلوز یا شومیزهای زنانه ست کنید.
  • شلوارک کتان: شلوارک های کتان بدلیل اینکه جنس خشکی دارند، چندان راحت نیستند و کمتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرند.
  • شلوارک ورزشی: این نوع از شلوارک مناسب فعالیت های ورزشی هستند. آنها اکثر از جنس کش یا لِگ می باشند که با پوشیدن شان احساس راحتی می کنید.

 

مدل های مختلف شلوارک زنانه بر اساس بلندی

شلوارک های زنانه بر اساس قدشان به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • شلوراک زنانه تا زیر زانو: این نوع از شلوارک ها بسیار پرکاربرد می باشند. انها را می توانید در منزل، مهمانی های خودمانی و غیر رسمی استفاده کنید. دقت داشته باشید شلوارک های زنانه تا زیر زانو به هیچ عنوان مناسب مجالس رسمی نمی باشند.
  • شلوارک زنانه تا زیر باسن: این نوع از شلوارک بیشتر در بین دختران و زنان جوان طرفدار دارد. پوشیدن این مدل از شلوارک‌ها زیبایی فوق‌العاده‌ای به ظاهر شما می‌بخشد و تیپ و استایل شما را جذاب خواهد کرد.

شلوارک زنانه ارزان

چند نکته برای ست کردن شلوراک زنانه

  • اگر شلوراک لی زنانه شیک در کمد لباس تان دارید، یک شومیز یا تاپ سفید رنگ می تواند ترکیب زیبایی برای استایل یک دورهمی ساده به شمار رود.
  • اگر شلوارک شما طرح شلوغی دارد یا روی آن با مروارید یا سنگ های زینتی تزئین شده است، می توانید آن را با یک تاپ ساده که معمولا رنگ خنثی دارد ست کنید.
  • ترکیب شلوارک های کتان رنگی زنانه با تاپ یا شومیز ساده می تواند یکی از گزینه های جذاب برای استایل بهار یا تابستان تان باشد.

 

خرید شلوارک زنانه ارزان

اگر نمی دانید چه نوع شلوارکی برای شما مناسب است، در نظر گرفتن موارد زیر می تواند برایتان مفید باشد:

فرم بدن: خانم‌ها معمولا یکی یا ترکیبی از فرم‌های بدنی سیب، گلابی، مستطیل، مثلث معکوس یا ساعت شنی را دارند.  در زمان خرید، شلوارک را با توجه به فرم بدنتان انتخاب کنید.

قد شلوارک: شلواکی انتخاب کنید که بلندی آن متناسب با قد شما باشد. اگر شلوارک بلندی امتحان کردید که شما را کوتاه نشان می‌دهد، گزینه دیگری را امتحان کنید.

پاها:  تقریبا اکثر خانم ها بدلیل آسیب‌هایی که به پوست پاهای‌شان مانند سلولیت، واریس، زخم و… وارد شده است، کمتر به سراغ شلوارک‌های کوتاه زنانه می روند. و بیشتر ترجیح می دهند شلوارک‌های بلند را بپوشند.

اما این تصور نادرست است.بهتر است بدن تان را  با هرشکلی که هست بپذیرید و زیبا بدانید. اما اگر روی این مساله پافشاری دارید، می توانید در زیر شلوارک های کوتاه جوراب شلواری‌ها یا جوراب‌های ساق بلند زیبا بپوشید. به این ترتیب علاوه بر تنوع دادن به ظاهرتان، مدل شلوارک زنانه دلخواه خود را هم می پوشید.

 

در این پست با انواع شلوارک زنانه شیک ارزان آشنا شدید. در ادامه لیستی از شیک ترین، پرطرفدارترین و ارزان ترین شلوارک های زنانه  در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.