قیمت خرید 25 مدل بهترین مارک مایو زنانه شیک

 

 

مایو لباس مخصوص شنا و مهم ترین وسیله در این رشته ورزشی می باشد. اکثر بانوان هنگام خرید مایو نگران ظاهر خود در زمان پوشیدن آن هستند و بیشتر به طرح ظاهری آن توجه می کنند. اگر شما هم از علاقه مندان شنا و ورزش‌های آبی هستید و قصد خرید مایو زنانه شیک را دارید و سؤالات زیادی برایتان پیش آمده که چه مایویی به اندام شما می‌آید، چه رنگی برایتان بهتر است، پارچه آن چه جنسی باشد و اندازه آن را چطور باید انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را که راجب خرید لباس مایو زنانه می باشد، تا انتها مطلاعه کنید.

 

نکات خرید بهترین مایو زنانه

برای خرید یک مایو زنانه شیک و مناسب خود باید به یک سری از نکات توجه کنید که عبارتند از:

  • نوع مایو:

مایو زنانه انواع مختلفی (مایو یک تیکه، مایو دو تیکه، مایو سه تیکه و مایو اسلامی) دارد. شما باید با توجه به فرم بدن و همچنین سلیقه خود یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید.

  • رنگ مایو:

رنگ مایو شنا زنانه بهتر است هماهنگ با رنگ پوست بدن انتخاب گردد. همچنین شما می توانید رنگ لباس مایو را با توجه به دیگر لوازم مورد نیاز برای استخر رفتن مثل عینک، حوله، ساک ورزشی و … انتخاب نمایید.

  • جنس مایو:

جنس مایو معمولا از پارچه مصنوعی و پلاستیکی ساخته می‌شوند. زیرا این جنس آب را به خود جذب نمی‌کند و بسیار سبک تر از لباس‌های معمولی است. این جنس خیلی سریع خشک هم می‌شود. فقط باید توجه داشته باشد جنسی که خریداری می کنید ضد حساسیت باشد و باعث حساسیت پوستی برای شما نشود.

  • سایز مایو شنا:

مایو شنا هم مانند سایر لباس‌ها دارای سایز بندی است. شما باید مایو شنا خود را با توجه به سایز بدن خود انتخاب کنید. مایو نباید خیلی کوچک و تنگ باشد، چون نمی‌توان با آن به راحتی شنا کرد و حتی احتمال پاره شدن آن وجود دارد. یا اگر مایو برای اندازه بدن شما بزرگ وگشاد باشد، هم فرم خوبی ندارد و هم در هنگام شنا ممکن است از بدن شما بیرون آید.

  • نوع دوخت:

نوع دوخت مایو باید به گونه ای باشد که در اثر تحرک هنگام شنا دچار سستی و باز شدگی نشود. بعلت استفاده زیاد و پرتحرک از این لباس، کیفیت دوخت مایو باید بسیار خوب باشد. دوخت خوب یک مایو زنانه اهمیت بالایی دارد و باعث خوش فرم ماندن مایو می گردد.

  • قیمت مایو:

قیمت مایوهای زنانه با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد متفاوت است. به علت تنوع زیاد این محصول و همچنین ایرانی یا خارجی بودن آن برندهای مختلفی با قیمتهای گوناگون در بازار موجود می باشد که شما با توجه به بودجه خود و همچنین بهترین نوع که مناسب بدن شما باشد باید انتخاب و خرید نمایید.

خرید بهترین مایو زنانه

انواع مایو زنانه شیک

فرم بدن زنانه به پنج فرم کلی تقسیم می‌شود که شامل گلابی، سیب، مثلث برعکس، مستطیلی و ساعت شنی می‌شود. هنگام خرید باید با توجه به فرم بدن هر فرد نوع مایو مناسب آن مشخص انتخاب گردد تا هنگام استفاده از این لباس احساس راحتی داشته باشد.

□ مایو زنانه یک تیکه:

این نوع مایو شباهت زیادی به لباس کشتی گیری دارد، یعنی به صورت یک تکه دوخته و پوشیده می‌شود. این مایو نواحی بیکینی، شکم، باسن و سینه‌های شما را پوشش می‌دهد.

□ مایو زنانه دو تیکه:

این مدل از مایو به صورت دو تکه و جدا از هم دوخته می‌شود. در واقع ترکیبی از شورت و سوتین می‌باشند که به صورت جدا از هم پوشیده می‌شوند.

□ مایو زنانه سه تیکه:

ان مدل از مایو شنا شباهت زیادی به مایو‌های قبلی دارد، تنها تفاوت آن با مایو‌های دیگر این است که دارای یک تکه پارچه اضافی هستند که برآمدگی باسن و چاک‌های شرمگاه را پوشش می‌دهد. در واقع می‌توان آن‌ را مانند یک دامن کوتاه در نظر گرفت که این نواحی را به خوبی پوشش می‌دهد که به آن مدل مایو دامنی یا مایو دامن دار هم گفته می شود.

□ مایو شنا اسلامی:

اگر برهنه بودن جلوی اطرافیان شما را آزرده خاطر می‌کند، بهتر است از مایو‌های اسلامی که تمامی نقاط بدن را پوشش می‌دهد استفاده کنید. مایو پوشیده نواحی مختلف بدن ازجمله گردن، دست‌ها تا مچ و پاهای شما را علاوه بر قسمت‌های قبلی پوشش می‌دهد. همچنین در کنار این پوشش یک دامن کوتاه هم وجود دارد که از جلب توجه برآمدگی‌های بدن جلوگیری می‌کند.

 

با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید یک مایو زنانه یا مایو دخترانه شیک را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مارک مایو شنا زنانه زیبا، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.