قیمت خرید 28 مدل سبد پیک نیک چوبی، حصیری، پارچه ای و برزنتی

 

سفر کردن و گشت و گذار در طبیعت با داشتن غذای مناسب، ظروف غذایی و دیگر اقلام ضروری، باعث لذت بخش تر شدن سفر می گردد. برای حمل کردن تمام این موارد یک سبد پیک نیک مناسب می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. داشتن یک سبد پیک نیک با قابلیت های گوناگون باعث می شود شما وسایل خود را زودتر مهیا کنید برای سفر و همچنین حمل و نقل لوازم راحت تر می شود. اگر شما هم دنبال خرید سبد پیک نیک برای سفرهای درپیش رویتان هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی راجب خرید سبد پیک نیک و انواع آن (چوبی، حصیری، پارچه ای و برزنتی) ارائه دهیم.

 

نکات مهم هنگام خرید سبد پیک نیک

برای خرید یک سبد پیک نیک یاسد طبق نیاز خود و کاربرد این محصول یک سری نکات را ملاحظه فرمایید که عبارتند از:

اندازه مناسب سبد پیک نیک:

اندازه سبد بستگی به جمعیت شما، تعداد سفرها و همچنین مسافتی که قرار است بروید دارد. مثلا اگر هر هفته به پیک نیک می روید و یا از خانواده نسبتا پرجمعیتی برخوردار هستید، بهتر است به فکر خرید یک سبد بزرگ برای حمل وسایل مورد نیازتان باشید.

وزن کم سبد پیک نیک:

وزن سبد به تنهایی نباید زیاد باشد که وقتی وسایل خود را در آن قرار می دهید و سنگینی بیشتر می شود، برای حمل و نقل دچار مشکل نشوید.

جنس سبد پیک نیک:

امروزه سبدهای پیک نیکی با جنس های پلاستیکی، حصیری، پارچه ای با ساختار آلومینیومی و غیره طراحی و تولید می شوند و شما با توجه به نوع استفاده خود باید مناسبترین سبد را که استحکام کافی را داشته باشد انتخاب و خرید نمایید.

طراحی سبد پیک نیک:

برخی از سبدها بصورت ایستاده قابل استفاده هستند و برخی دیگر تاشو می باشند تا در کمدها و یا در صندوق عقب خودروی شما فضای کمتری را اشغال کنند. همچنین اگر سبد شما از سوراخ هایی بر روی بدنه خود نیز برخوردار باشد، با ایجاد جریان هوا میان محتویات داخلی خود مانع از خرابی و فاسد شدن مواد غذایی درون سبدتان خواهند شد. شما باید بهترین گزینه را با توجه به نوع استفاده و فضای خود برای نگهدای و حمل این محصول، خریداری نمایید.

دسته دار بودن سبد پیک نیک:

تمام سبدهای پیک نیک دارای دسته جهت سهولت در حمل و جا به جایی هستند بعضی سبدها دارای یک دسته محکم و بعضی دارای دو دسته در کناره های خود می باشند. نکته مهم این است که دسته به هر شکلی که هست باید حتما جنس مرغوب و مستحکمی داشته باشد.

قفل درب سبد پیک نیک:

 اگر سبد شما از یک قفل مطمئن بر روی در خود نیز برخوردار باشد، دیگر نگران بیرون ریختن محتویات آن به بیرون نخواهید بود و جابجایی آن با خیال راحت صورت می گیرد.

قیمت سبد پیک نیک:

پارامترهای مختلفی بر روی تعیین قیمت سبد پیک نیک موثر هستند مثل اندازه، جنس، طراحی و غیره. شما با توجه به این موارد باید سبدی را انتخاب نمایید که هم کارکرد آن برای شما مناسب باشد و هم دارای قیمت خوبی باشد.

 خرید سبد پیک نیک

انواع سبد پیک نیک

سبدهای پیک نیک با توجه به جنس و نوع طراحی آنها به انواع مختلفی تقسیم و در بازار موجود می باشند از جمله:

الف) سبد پیک نیک پارچه ای:

اسکلت این نوع از سبدها از میله های آلومینیومی می باشد که روکش پارچه ای بر روی آنها قرار می گیرد. سبد پیک نیک پارچه ای به دلیل سبک بودن حمل و نقل راحتی دارد و همچنین قابلیت شستشو را دارا می باشد ولی از مقاومت کمی برخوردار است و باید محتویات داخل آن زیاد سنگین نباشد.

ب) سبد پیک نیک حصیری:

این مدل از سبد ها بخاطر بافت حصیری و سوراخ دار بودن آنها برای فصول گرم مناسب می باشند که با جریان پیدا کردن هوا در سبد باعث خنک ماندن محتویات آن می شود. سبد حصیری پیک نیک قابلیت شستشو را دارد و سبک می باشد.

ج) سبد پیک نیک چوبی:

به دلیل به کار رفتن چوب در این مدل استحکام آن زیاد می باشد و برای کسانی که سفرهای زیادی می روند و همچنین وسایل زیادی را قرار است درون سبد قرار دهند، مناسب می باشد.

د) سبد پیک نیک برزنتی:

خرید سبد پیک نیک برزنتی برای کسانی مناسب است که در فصول سرد به سفر می روند. چون جنس برزنتی این محصول مانع ورود جریان هوا و سرما به داخل شده و باعث گرم ماندن محتویات داخل آن می شود.

 

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید سبد پیک نیک مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲8 مدل سبد پیک نیک ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. برای خرید اینترنتی سبد پیک نیک برزنتی و یا مدل های دیگر می توانید در ادامه با کلیک روی تصویر یا دکمه آیتم مورد نظر، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.