20 مدل تی شرت زنانه و دخترانه شیک و ارزان [لیست قیمت]

تقریبا همه خانم ها در کمد لباسشان یک یا چند تیشرت دارند. تی شرت ها جزء لباس های کلاسیک هستند که بسیار پرکاربرد هستند. آنها تقریبا با هر چیزی ست می شوند. این لباس ها بسیار راحت می باشند و در هر موقع از شب و روز می توانید انها را بپوشید.

ما در این محتوا می خواهیم درمورد انواع تی شرت زنانه و دخترانه صحبت کنیم. لطفا تا پایان ما را همراهی کنید.

معرفی انواع تیشرت زنانه و دخترانه شیک

تی شرت ورزشی زنانه

تی شرت های ورزشی  بسیار راحت و پرکاربرد هستند. همانطور که از نامشان پیداست برای محیط های ورزشی مانند باشگاه ها طراحی و تولید می شوند. جنس آنها معمولا از پارچه های کشی است و بنابراین براحتی می توان حرکات ورزشی را انجام داد.

منافذی که در بافت این تیشرت ها وجود دارد، امکان ورود و خروج جریان هوا را فراهم می آورد.به این ترتیب، لباس در زمان فعالیت ورزشی خشک نگه داشته می شود. این تیشرت های کلاسیک را می توان با هر لباسی ست کرد.

تی شرت یقه گرد زنانه

تیشرت های یقه گرد جزء محبوب ترین نوع تیشرت ها هستند که رنگ و طرح های متنوعی دارند. بنابراین، می توان آنها را با استایل های نیمه رسمی و غیررسمی ست کرد. ترکیب تیشرت یقه گرد با شلوار جین، شلوارک و یا حتی دامن اسپرت بسیار شیک و جذاب می باشد.

تی شرت یقه هفت

تی شرت های یقه هفت یکی دیگر از انواع تیشرت است. آنها بالاتنه شما را کوچکتر و نرمال تر نشان می دهد. بنابراین اگر بالاتنه درشت و بزرگی دارید، تیشرت یقه هفت زیبایی خوبی به بالاتنه شما می دهد.

تیشرت لانگ دخترانه

یکی از تی شرت هایی که امروزه در بازار مد و لباس مورد استفاده قرار می گیرد تی شرت لانگ است. تی شرت لانگ معمولا دارای یک ارتفاع بلندتر از تی شرت های معمولی است و اغلب اوقات در طراحی آن از اندازه ای تا قسمت ابتدایی ران استفاده شده است.

شلوارهای تنگ و چسبان جین که به اصطلاح به آن ها اسلیم یا اسکینی گفته می شود، بهترین گزینه برای ست کردن با این نوع لباس می باشند.

تی شرت آستین حلقه ای

تیشرت های آستین حلقه ای یکی از انواع تیشرت های دخترانه شیک هستند که به خوبی بازوهای شما را نشان می دهند. حلقه های این لباس به اندازه کافی گشاد و بزرگ هستند و شما با پوشیدن ان احساس راحتی می کنید.

رنگ سفید این نوع تیشرت بخوبی با بیشتر استایل ها ست می شود. بعنوان مثال، یک تیشرت ستین حلقه ای از جنس کتان با شلوار فاق بلند مشکی یا کرم و صندل تخت ظاهر بسیار شیک و باکلاسی به استایل تابستانی شما می دهد.

تی شرت کلاسیک سفید

تی شرت کلاسیک سفید یکی از تیشرت های دخترانه شیک اسپرت است که باید در کمد لباس هر خانمی باشد. این نوع لباس هیچوقت از مد نمی افتد. شما می توانید آن را با انواع شلوارهای جین، دامن و حتی پیراهن ست کنید.

تیشرت زنانه دخترانه شیک

راهنمای خرید اینترنتی تی شرت دخترانه ارزان

قبل از خرید تی شرت دخترانه بهتر است مواردی را مورد توجه قرار دهید:

1-کیفیت: کیفیت لباس در زمان خرید تیشرت زنانه و دخترانه بسیار اهمیت دارد. هیچگاه یک تیشرت را صرفا بدلیل زیبایی انتخاب نکنید. زیبایی در کنار کیفیت باعث می شود یک خرید مطمئن و خوشایندی را تجربه کنید.

2-اندازه تیشرت: تی شرتی را انتخاب کنید که روی تن شما بخوبی بایستد و به اصطلاح اندازه شما باشد. در خرید حضوری امکان تست و پوشیدن لباس وجود دارد. اما اگر قصد خرید اینترنتی دارید، از قبل سایز بالاتنه خود را اندازه گیری کنید. سپس به قسمت مشخصات محصول بروید و سایز لباس موردنظرتان را با سایز خودتان کنترل کنید.

3-پارچه: نوع پارچه بکار رفته در تیشرت تاثیر زیادی در راحتی آن دارد. پارچه ای انتخاب کنید که هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم در آن احساس راحتی کنید. اگر جزء آندسته از افراد هستید که فقط عادت به پوشیدن متریال خاصی دارید، این معیار را در الویت خریدتان قرار دهید. معمولا پارچه هایی که برای تولید تیشرت بکار می روند از جنس کتان، پلی استر، لینن و… می باشند.

4-طراحی: تیشرت ها در طرح های متنوعی طراحی و تولید می شوند. تیشرت مینیمال، تیشرت لانگ، تیشرت کاردیگان نمونه ای از این طرح ها هستند. شما می توانید مدل یقه و اندازه آستین را با توجه به فرم بدن و سلیقه تان انتخاب کنید. بعنوان مثال اگر قد کوتاه هستید، از تیشرت هایی استفاده کنید که طرح و نقش با خطوط عمودی و راه راه داشته باشند. به این ترتیب، عرض بدن تان کوچکتر و قدتان بلندتر نشان داده می شود.

اگر میخواهید قیمت حلقه نامزدی ارزان را ببینید، میتوانید مطلب مربوطه را در سایت ما مشاهده کنید.

در این مقاله با انواع مختلف تیشرت زنانه و دخترانه آشنا شدید. در ادامه لیستی از باکیفیت ترین و شیک ترین تیشرت های زنانه موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.