25 مدل خرید شلوار بارداری و حاملگی شیک

 

امروزه زنان جوان دوست دارند در دوران حاملگی شیک و مرتب به نظر برسند. خرید شلوار بارداری و حاملگی یکی از روش هایی است که می توانید براحتی استایل زیبای خود را حتی در این دوران داشته باشید. و در عین حال، با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید. در حقیقت، شلوارهای بارداری به دلیل وجود قسمت کمر کشی، جنین درون شکم را اذیت نمی کند و شما می توانید بدون اینکه اذیت بشوید و به راحتی وظایف روزمره خود را انجام دهید.

در این متن قصد داریم نکات مهم و کاربردی درباره خرید شلوار بارداری را به شما ارائه دهیم. به این ترتیب، با دانستن این نکات می توانید شلوار مناسب این دوران را تهیه و این روزها را با لذت بیشتری سپری کنید.

 شلوار بارداری چیست؟

شلوار بارداری همانطور که از نامش پیداست مناسب دوران حاملگی است. دور کمر این نوع شلوار کشی است و در برخی از مدل ها به جای کش از دکمه استفاده شده است. شلوار حاملگی از جنس کتان یا جین دوخته می شود و شما می توانید بر اساس علاقه تان آنها را خریداری کنید.

 

مزیت های استفاده از شلوار بارداری

دلایل زیادی وجود دارد که متخصصین استفاده از شلوار حاملگی را برای خانم های باردار توصیه می کنند. اصلی ترین آنها عبارت است از:

  • خانم باردار در آن احساس راحتی می کند.
  • به دلیل طراحی خاص، هیچگونه فشاری به جنین وارد نمیشود.
  • با پوشیدن این شلوار می توان استایل شیک خود را حفظ کرد.
  • انجام فعالیت های روزمره با این شلوارها راحت تر است.
  • سایز مدل های دکمه دار این نوع شلوار را می توان متناسب با بزرگی شکم تغییر داد.

 

زمان مناسب برای خرید شلوار حاملگی

در اوایل ماه چهارم بارداری، خانم ها احساس می کنند دیگر در لباس های فعلی شان راحت نیستند. بنابراین به دنبال لباس هایی هستند که هم با پوشیدنشان راحت باشند و هم بتوانند استایل مرتب و زیبای خود را حفظ کنند. شلوارهای بارداری یکی از این نوع لباس ها می باشد. این شلوار نه تنها در دوران بارداری بلکه در زمان شیردهی که خانم هنوز اضافه وزن دارد و شکم کمی بزرگ است نیز همچنان کاربرد دارد.

شلوار بارداری شیک

 

معرفی انواع شلوار بارداری

الگوهای شلوار بارداری متفاوت است. پرطرفدارترین شلوارهای بارداری عبارتند از:

1-شلوار بارداری با کمربند کشی زیر شکم

این شلوار دارای یک کمربند کشی پهن می باشد. کمربند کشی این شلوار در قسمت زیرشکم قرار می گیرد و از این نظر بسیار شبیه شلوارهای معمولی است. در برخی از مدل های این نوع شلوار، کمربند دور تا دور شلوار قرار دارد. این درحالی است که در برخی دیگر، کمربند کشی تنها در قسمت پشت یا جلو دوخته شده است.

این نوع شلوار مناسب ماه های اخر بارداری نمی باشد. زیرا در ماه های پایانی، شکم بسیار بزرگ می شود و ممکن است از ناحیه جلو به شکم فشار وارد کند.

2-شلوار بارداری با کش جانبی در پهلو

این شلوار از دو طرف دارای پانل های کشی است. به کمک این پانل ها می توانید بزرگی شکم را با سایز شلوار تطبیق دهید. در این مدل قسمت جلو کش ندارد. به این ترتیب، فشاری بر ناحیه شکم وارد نمی شود. پوشیدن و درآوردن این نوع شلوار نیز بسیار راحت است. شما می توانید بعد از اتمام دوران بارداری،باز هم  از این شلوار استفاده کنید.

3- شلوار بارداری با پوشش کشی روی شکم

در این نوع شلوار، یک کمری بلند و کشی کل شکم را می پوشاند. اگر به پوشیدن شلوارهای فاق بلند عادت دارید، این مدل مناسب شما است. کمربند کشی این شلوار علاوه بر محافظت از شکم، نوعی حمایت و ثبات ایجاد می کند که دردهای ناحیه کمر و لگن در طی دوران حاملگی را کاهش می دهد.

همچنین، این مدل شلوار مانند گن عمل می کند و شما می توانید آن را بعد از زایمان جهت سفت نگه داشتن شکم مورد استفاده قرار دهید.

اما پوشیدن این شلوار در برخی از خانم ها باعث تعرق و در نتیجه خارش و حساسیت پوست شکم می شود. بهتر است شلواری خریداری کنید که پوشش آن در ناحیه شکم کرم رنگ یا رنگ پوست باشد. به این ترتیب، از زیر لباس مشخص نمی شود. همچنین، این پوشش باید کل شکم را تا بالا بپوشاند.

4- شلوار بارداری بدون کمربند کشی

این نوع شلوار بسیار شبیه شلوار معمولی است. قد فاق این شلوار در قسمت جلو کوتاه تر و در قسمت پشت کمی بلندتر است. کمر این شلوار در زیر شکم قرار می گیرد. اگر جزء آندسته از خانم هایی هستید که از پوشیدن لباس های بارداری خوشتان نمی آید، خرید این مدل شلوار را به شما توصیه می کنیم.

در این مقاله سعی شد تا شما را با انواع شلوار بارداری اشنا کنیم. در ادامه لیستی از چند مدل شلوار بارداری شیک موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.